Είναι γόησσα…! ΜiTo 1,4 MultiAir 105PS

Σύγχρονο, καλοφτιαγμένο και με εμφανείς σπορτίφ διαθέσεις δείχνει το εσωτερικό της MiTo, που όμως δεν είναι και από τα πλέον ευρύχωρα της κατηγορίας.

Από όπου κι αν κοιτάξεις τη MiTo, υπάρχει κάτι που θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον…

Είναι γόησσα…! ΜiTo 1,4 MultiAir 105PS

Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/6/2012

Η καλλίγραμμη σιλουέτα της MiTo συνδυάζεται με έναν πλούσιο εσωτερικό κόσμο, πάνω σε ένα αξιοζήλευτο τεχνολογικό υπόβαθρο.

 

Σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, οδική συμπεριφορά, σύστημα DNA, κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, στάνταρ παρουσία αερόσακων

Χώρος στο πίσω κάθισμα, θόρυβος ανάρτησης σε διαδοχικές ανωμαλίες

Η Alfa Romeo MiTo έχει ένα ιδιαίτερο χάρισμα: όσο περισσότερα χλμ. κάνεις πίσω από το τιμόνι της, τόσο περισσότερο σε κερδίζει. Και οδηγώντας για μεγάλο διάστημα τη μικρή Alfa με τους 105 ίππους δε χάσαμε την ευκαιρία. Η εμφάνισή της βέβαια, δε χρειάζεται και πολλά λόγια. Η εικόνα μιλάει μόνη της και στην αστική Dolce Vita μας, ήταν ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερη ζήτηση. Πέραν όμως από την εξωτερική εμφάνιση, στη MiTo ανακαλύψαμε περισσότερα και πιο ουσιαστικά, αν θέλετε, πλεονεκτήματα…

Στην καθημερινότητα

Μέσα στο πνεύμα της εποχής και στην καθημερινή επαφή με τη MiTo, εκτιμήσαμε ιδιαίτερα την οικονομία που προσφέρει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,4 λτ. με τεχνολογία MultiAir. Tα 5,6 λτ./100 χλμ. είναι ιδιαίτερη χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία, που αντιστοιχεί σε κινητήρες μικρότερου κυβισμού και ιπποδύναμης. Το μοτέρ της MiTo όμως, προσφέρει 105 ίππους και η λειτουργία του χαρακτηρίζεται από το θετικό τράβηγμα και την ελαστικότητα από τις χαμηλές κιόλας στροφές. Παράλληλα, σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το μοτέρ αυτό κινεί σχετικά γρήγορα τη MiTo. Στον περιορισμό της κατανάλωσης, τέλος, βοηθά και η παρουσία του στάνταρ συστήματος Start & Stop.
Σε κάθε περίπτωση, η MiTo φρόντισε να μας αποζημιώνει με τη σωστή θέση οδήγησης και κυρίως με τη σπορτίφ οδική της συμπεριφορά που προκύπτει, τόσο λόγω της σφιχτής ανάρτησης, όσο και λόγω του στάνταρ συστήματος D.N.A. και ειδικά στην επιλογή «Dynamic» (υπάρχει ακόμα Normal και All Weather), που «βαραίνει» το τιμόνι, ενεργοποιεί το εμπρόσθιο ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 και βελτιστοποιεί την απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Ατού αποτελούν και τα δυνατά φρένα του μικρού της Alfa Romeo.

Εσωτερικό

Το ιδιαίτερο και ξεχωριστό αισθητικά εσωτερικό της MiTo είναι, εκτός των άλλων και καλοφτιαγμένο. Ακόμα και μετά από τις αρκετές χιλιάδες χλμ., που γράφονται στο κοντέρ,  παραμένει ένα κομμάτι χωρίς ιδιαίτερους τριγμούς ή άλλους ενοχλητικούς θορύβους. Σε επίπεδο ποιότητας, υπάρχει αρκετή χρήση μαλακού στην αφή υλικού, ενώ ο διάκοσμος και η διάταξη του πίνακα οργάνων τονίζουν τους σπορτίφ προσανατολισμούς της MiTo. Στον τομέα της ευρυχωρίας, τα πράγματα δεν είναι και τα καλύτερα, αφού απαιτούνται κάποιες παραχωρήσεις, κυρίως στο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών έχει καλή χωρητικότητα 270 λίτρων. Η MiTo όσο περισσότερο είναι μακριά μας, τόσο πιο πολύ μας λείπει...