Το δικό τους ιστό κοινωνικής δικτύωσης αναμένεται να έχουν τα αυτοκίνητα στο, όχι και τόσο μακρινό, μέλλον

Το δικό τους ιστό κοινωνικής δικτύωσης αναμένεται να έχουν τα αυτοκίνητα στο, όχι και τόσο μακρινό, μέλλον

Social Network για... αυτοκίνητα

(6/8/2012)

Το... Facebook των αυτοκινήτων δημιούργησε η Mercedes, με στόχο αυτά να ανταλλάζουν πληροφορίες για την κίνηση και όχι μόνο, εύκολα και γρήγορα μεταξύ τους.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας, εξασφαλίζοντας έναν εύκολο και αποδοτικό τρόπο να επικοινωνούμε τα νέα μας και παράλληλα να μαθαίνουμε νέα από άλλους. Με αυτό στο μυαλό, η Mercedes αποφάσισε να ιδρύσει ένα πρωτοποριακό social network για αυτοκίνητα, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει στη μείωση της κίνησης και στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εφοδίασε λοιπόν 120 αυτοκίνητα, για την πρώτη περίοδο δοκιμής, που θα κινούνται στο Rhine-Main της Γερμανίας, μέχρι τα τέλη του έτους. Καθένα από αυτά θα διαθέτει ειδικό λογισμικό που του επιτρέπει να επικοινωνεί με τα άλλα αυτοκίνητα, μεταφέροντας πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση στην περιοχή. Για παράδειγμα, εάν η ουρά των αυτοκινήτων σε ένα φανάρι φτάνει μέχρι την προηγούμενη στροφή, αυτόματα θα ενημερώνονται οι οδηγοί που πλησιάζουν, ώστε να μειώσουν ταχύτητα και ας μην έχουν οπτική επαφή με τον κίνδυνο.

Η φιλοσοφία του car-to-X communication (C2X) βοηθά επίσης στην καλύτερη διαχείριση της ροής στους δρόμους, καθώς θα μπορούσε να συνεργαστεί με το δίκτυο των φωτεινών σηματοδοτών, ρυθμίζοντας έτσι τα φανάρια ανάλογα με την κίνηση! Τα αποτελέσματα από την πειραματική αυτή φάση θα αναλυθούν έτσι ώστε να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα από τη λειτουργία του συστήματος και να βελτιωθεί, με στόχο στο απώτερο μέλλον αυτό να περάσει στην παραγωγή.

Hyundai
vw