" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η MiTo στρίβει απροβλημάτιστα, με μικρά ποσοστά υποστροφής να εμφανίζονται έπειτα από έντονη πίεση.

Γοητευτική από όποια γωνία και αν τη δεις, είναι η Alfa Romeo MiTo.

Ο συνδυασμός της MiTo με τον TwinAir των 0,9 λίτρων αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση.

Ο εσωτερικός διάκοσμος της MiTo Twin Air δεν διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα μεγαλύτερα «αδέρφια» του.

Ο κινητήρας των μόλις 875 κ.εκ. αποδίδει 85 ίππους, αλλά το μεγαλύτερο ατού του, είναι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη είσοδος στον πράσινο δακτύλιο.

Ικανοποιητική είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (270 λτ.) αλλά με υψηλό κατώφλι φόρτωσης και μικρό άνοιγμα.

Οι δύο πίσω επιβάτες έχουν οριακό αέρα για το κεφάλι τους. Ένας τρίτος θα στριμωχθεί πολύ.

Δοκιμή: Alfa Romeo MiTo 0,9 TwinAir

Διαβάστηκε από 40988 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2012

Ακόμη και στη βασική έκδοση κινητήρα, η MiTo καταφέρνει να αναδείξει το ανήσυχο ταμπεραμέντο της, συνδυάζοντας στυλ και ιδιαίτερο χαρακτήρα.

 

+  Ελαστικότητα κινητήρα, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, σχεδίαση, κόστος χρήσης, εξοπλισμός
-  Aνεση ανάρτησης, χώρος για το κεφάλι στο πίσω κάθισμα, πρακτικότητα


Η μικρότερη Alfa Romeo διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των μοντέλων της ιταλικής ιστορικής φίρμας θέλγοντας τους υποψήφιους αγοραστές με την ασυναγώνιστη εμφάνιση, την προσεγμένη ποιότητα και τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Με κουπέ αμάξωμα, ελάχιστα μεγαλύτερο από 4 μ. και τετραθέσια καμπίνα, η MiTo διαγράφει μια αρκετά ικανοποιητική πορεία στη μικρή κατηγορία, ενώ προσφέρεται σε ευρεία γκάμα εκδόσεων κινητήρων και εξοπλισμού. Η βασική από πλευράς κινητήρα είναι αυτή με το λιλιπούτειο μοτέρ 0,9 του λίτρου.


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ο δικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος TwinAir κινητήρας των 0,9 λτ. είναι απόλυτα εναρμονισμένος με το πνεύμα της εποχής που ορίζει μικρό κυβισμό και χαμηλή κατανάλωση. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 85 ίππους και 110 Nm ροπής. Είναι αρκετά ελαστικό και φανερώνει τις αρετές του στο μεσαίο και υψηλό φάσμα στροφών. Από τις 3.500 σ.α.λ. η τουρμπίνα ξυπνάει με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να επιταχύνει δυνατά (στο μέτρο του δυνατού για κινητήρα 900 κ.εκ.) έως και τον κόφτη. Οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 98 γρ./χλμ, αριθμός που δίνει στη MiTo ελεύθερη πρόσβαση στον πράσινο δακτύλιο και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων εκμεταλλεύεται αποδοτικά τις δυνατότητες του κινητήρα δίνοντας καλές επιδόσεις διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο στα 4,2 λτ./100 χλμ.


Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε τη δοκιμή της πετρελαιοκίνητης Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM


ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ - ΧΩΡΟΙ
Νεανική σχεδίαση, με όμορφες επενδύσεις και πετυχημένους χρωματικούς συνδυασμούς είναι τα κύρια χαρακτηριστικά στο εσωτερικό της MiTo. Πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης, ενώ και η εργονομία των διακοπτών και χειριστηρίων δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις. Στο ποιοτικό κομμάτι, συνδυάζονται μαλακά με σκληρά υλικά καλής συναρμογής σε όλα τα επιμέρους τμήματα. Η πρακτικότητα δεν είναι το φόρτε της καθώς οι θήκες στην καμπίνα είναι λίγες και μικρές. Όσον αφορά στους χώρους, η μικρή Alfa Romeo είναι σε θέση να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες, με τους δύο πίσω επιβάτες να έχουν οριακό αέρα για το κεφάλι τους. Ικανοποιητική είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (270 λτ.) αλλά με υψηλό κατώφλι φόρτωσης και μικρό άνοιγμα.


ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Έντονη είναι η σπορτίβικη διάθεση στα δυναμικά χαρακτηριστικά της MiTo. Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης D.N.A. παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Στην επιλογή D (Dynamic), το τιμόνι βαραίνει και η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο άμεση. Η θέση N (Normal) είναι η προκαθορισμένη για συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Τέλος η θέση Α (All weather) επιλέγεται από τον οδηγό σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Η MiTo, παρά το μικρό κινητήρα της, δεν ξεχνάει και δεν κρύβει τα σπορτίφ γονίδια της. Είναι σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ στις στροφές διατηρεί συνεχή «επικοινωνία» με τον οδηγό της. Το εμπρόσθιο ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (ενεργοποιείται όταν έχει επιλεγεί το D στο σύστημα D.N.A), κάνει αρκετή δουλειά και προσφέρει ουδετερότητα στις στροφές, με περιορίζοντας τις υποστροφικές τάσεις σε συνθήκες πίεσης. Το στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VDC επεμβαίνει άμεσα αλλά όχι πολύ διακριτικά. Το ζητούμενο είναι λίγη περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι. Τα φρένα χαρακτηρίζονται πολύ καλά, τόσο σε δύναμη (χρειάζεται 40,2 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα έως τη πλήρη ακινητοποίηση) όσο και σε προοδευτικότητα.
 
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Alfa Romeo MiTo                    
Η Alfa Romeo MiTo έχει λάβει πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP σύμφωνα με τον τρόπο αξιολόγησης πριν το 2009. Ο εξοπλισμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας είναι πλήρης, αφού από τη βασική έκδοση περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, γονάτων και ESP.     
 
ΤΙΜΗ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Πλήρης από κάθε άποψη είναι o εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης στη MiTo, η οποία στην έκδοση Distinctive των 14.260 ευρώ διαθέτει επτά αερόσακους, ηλεκτρονικό έλεγχο της ευστάθειας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι και λεπτομέρειες χρωμίου στο εσωτερικό και στο αμάξωμα.
 
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Η ατίθαση MiTo προβάλλει το δυναμισμό της μέσα από ένα εκλεπτυσμένο και φανταχτερό περιτύλιγμα. Με το συγκεκριμένο μοτέρ αποκτά ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο κόστος κτήσης και χρήσης χωρίς να υποχρεώνει τον οδηγό σε απαγορευτικούς συμβιβασμούς σε θέματα επιδόσεων και αίσθησης στο δρόμο.
 
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε τη δοκιμή της πετρελαιοκίνητης Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM

Τιμές - εξοπλισμός για ALFA ROMEO  MITO

200 διαθέσιμα στοιχεία για ALFA ROMEO  MITO
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Alfa Romeo MiTo 0,9 MultiAir
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)                      875
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*                85/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*                  110/1.900
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)*              12,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*    174
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*     4,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*       98
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.)   4.063x1.721x1.446     
Μεταξόνιο (χλστ.)                    2.511
Χώρος αποσκευών (λτ.)            270                           
Βάρος (κιλά)*                         1.205
*Εργοστασιακές τιμές

 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

Η«σπιίθα» του κινητήρα σου!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »