Μία εναλλακτική των σύνθετων υλικών, προωθεί η GM, με τη χρήση μαγνησίου.

Μία εναλλακτική των σύνθετων υλικών, προωθεί η GM, με τη χρήση μαγνησίου.

Πάνελ μαγνησίου από τη GM

2.587 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2012)

Σε μία προσπάθεια περαιτέρω μείωσης του βάρους των μελλοντικών αυτοκινήτων, η GM προχωρά στην εξέλιξη τεχνικών κατεργασίας μαγνησίου, που θα αντικαταστήσει το χάλυβα και το αλουμίνιο.

Με ειδικό βάρος μόλις 1.738 κιλά/ μ3. το μαγνήσιο είναι ένα από τα ελαφρύτερα μέταλλα στη φύση. Χαρακτηριστικά είναι 33% πιο ελαφρύ από το αλουμίνιο και 75% ελαφρύτερο από τα κράματα του χάλυβα. Έχοντας αυτό κατά νου, η GM έχει ξεκινήσει να εξελίσσει πάνελ μαγνησίου, με στόχο κάποια στιγμή αυτά να περάσουν στα μελλοντικά μοντέλα των εταιριών που απαρτίζουν τον όμιλο. 
Μέχρι στιγμής το μαγνήσιο έχει περιορισμένες εφαρμογές στην αυτοκινητοβιομηχανία, κυρίως σε ζάντες και στους αγώνες. Η προσπάθεια της GM είναι να το μορφοποιήσει σε σύνθετα σχήματα, με ακρίβεια, καθώς σαν μέταλλο απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί εύκολο στην κατεργασία του. Για να το πετύχει αυτό, το προθερμαίνει στους 450 βαθμούς Κελσίου. 
Ήδη έχει κατασκευάσει ένα εσωτερικό πάνελ από θύρα χώρου αποσκευών, το οποίο έχει αντεπεξέλθει σε 77.000 ανοίγματα και κρούσεις 250 κιλών, με επιτυχία. Το κέρδος είναι μόλις ένα κιλό, για το συγκεκριμένο εξάρτημα. Με την επέκταση όμως της χρήσης μαγνησίου και σε άλλα μέρη των αυτοκινήτων, οι ιθύνοντες της GM υπολογίζουν ότι θα επιτύχουν σημαντικές μειώσεις βάρους στα μελλοντικά του μοντέλα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center