ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Που μπορεί να φορτιστεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη;

Που μπορεί να φορτιστεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη;

Είναι όλες οι τεχνολογίες κατάλληλες για την Ελλάδα;

4.695 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2012)

Με την τεχνολογία στα αυτοκίνητα να τρέχει με καταιγιστικούς ρυθμούς, αρχίζει να αναρωτιέται κανείς, πόση από αυτή τη δουλειά μπορεί να έχει πρακτική εφαρμογή στην Ελλάδα, μία χώρα με εμφανείς «ιδιαιτερότητες» στις υποδομές και τη συμπεριφορά των οδηγών.

autotriti team

Αυτοκίνητα που οδηγούνται μόνα τους: Είναι η τελευταία εξέλιξη με τη βοήθεια της  Google και τις ΗΠΑ ήδη να επιτρέπουν τέτοια αυτοκίνητα να κινούνται ανάμεσα στα άλλα. Μια τεχνολογία που ευνοεί χώρες όπου οι πολίτες κατοικούν έξω από το κέντρο και κινούνται καθημερινά σε αυτοκινητοδρόμους προς και από τις δουλειές τους. Στην Ελλάδα όμως; Έχει αυτό εφαρμογή. Τουλάχιστον στις πόλεις είναι λίγο δύσκολο. 
Τα ήδη υπάρχοντα συστήματα που κρατούν σταθερή απόσταση από το εμπρός όχημα, και χρησιμοποιούνται σε μοντέλα όπως αυτά της  Mercedes ή της Honda, δουλεύουν άψογα σε συνθήκες εξωτερικού. Στην Ελλάδα όμως; Με τα μηχανάκια, τις αλλαγές λωρίδας, τις σφήνες, και τις μικρές αποστάσεις που κρατούν όλοι;
Έλεγχος αλλαγής λωρίδας: Υπάρχει εδώ και καιρό σε πολλά μοντέλα και ελέγχει τη διαγράμμιση στο δρόμο για να δει και να ειδοποιήσει πότε αλλάζει το αυτοκίνητο λωρίδα. Στην Ελλάδα όμως η σήμανση των οδών γίνεται κυρίως με πινακίδες και με ελάχιστες διαγραμμίσεις επί της ασφάλτου. Οπότε το πιθανότερο είναι αυτό το σύστημα τις πιο πολλές φορές να μη βρίσκει λωρίδα για να λειτουργήσει.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ποιος δε θέλει να φορτίζει το βράδυ και το  πρωί να κυκλοφορεί αθόρυβα και οικονομικά; Toyota και Nissan είναι εμπρός στον τομέα, όμως σε πόλεις όπου οι κάτοικοι ζουν βασικά σε πολυκατοικίες τι γίνεται; Που θα φορτίζουν τα αυτοκίνητα το βράδυ; Το πρωί στη δουλειά, πάλι που θα φορτίζουν; 
Αυτόματο παρκάρισμα: Ακούγεται μαγικό και λειτουργεί καταπληκτικά στα μοντέλα της Ford και της VW που το παρέχουν ακόμη και στις μικρές εκδόσεις. Όμως απευθύνεται κυρίως σε χώρες όπου η στάθμευση είναι οργανωμένη και οι χώροι πάρκινγκ άνετοι και σαφείς. Στην Ελλάδα το πάρκινγκ είναι κυρίως άναρχο, το διπλοπαρκάρισμα δίνει και παίρνει, και η θέσεις στάθμευσης είναι βασικά «όπου χωρέσεις». Τέτοια συστήματα θα δυσκολευτούν να λειτουργήσουν.
Με τη μία λοιπόν η λίστα των τελευταίων βασικών τεχνολογιών που έρχονται να αλλάξουν το αυτοκίνητο όπως το ξέρουμε, φαίνεται να δυσκολεύεται πολύ να λειτουργήσει σε Ελληνικό έδαφος. Εσείς ποιες τεχνολογίες νομίζετε πως μπορούν να λειτουργήσουν στην Ελλάδα, ποιες όχι, ποιες αξίζουν να πληρώσετε σαν εξτρά και τι περιμένετε από δω και στο εξής;    

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Nexen roadian