• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην "καρδιά" του αυτοκινήτου, συναντάμε την πλήρως αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων.

Tο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, που για πρώτη φορά υιοθετείται από αυτοκίνητο με την υπογραφή της AMG, το οποίο δεν ανήκει στον κατηγορία των SUVs!

Αν δείτε αυτό το station wagon δίπλα σας, μην το... προκαλέσετε!

Η κορυφαία εκδοχή -τόσο σε sedan, όσο και σε estate αμάξωμα- της E-Class, θα πραγματοποιήσει παγκόσμια πρεμιέρα στο Detroit.

Η φροντίδα της AMG είναι εμφανής και στο εσωτερικό της E63.

Στο S-Model, η απόδοση του κινητήρα εκτοξεύεται στους 585 ίππους, με 800 Nm ροπής!

Αποκάλυψη για τη Mercedes E63 AMG!

6.817 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2013

Λίγες ημέρες πριν από την πρεμιέρα του εκρηκτικού μοντέλου στο Detroit, η Mercedes δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

 
Η κορυφαία εκδοχή -τόσο σε sedan, όσο και σε estate αμάξωμα- της E-Class, θα πραγματοποιήσει παγκόσμια πρεμιέρα την προσεχή εβδομάδα στην έκθεση του Detroit και πιθανότατα τον Απρίλιο θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην παγκόσμια αγορά. Τι μπορεί να πετύχει; Το βέβαιο είναι το τεχνολογικό της υπόβαθρο προκαλεί... αμηχανία!

Στην "καρδιά" του αυτοκινήτου, συναντάμε την πλήρως αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 557 ίππους στις 5,500 σ.α.λ, με ροπή 720 Nm, ανάμεσα στις 1.750 και τις 5.250 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα έρχεται σε 4.2 δευτερόλεπτα ή 3,7 δευτερόλεπτα, εάν ο πελάτης επιλέξει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, που για πρώτη φορά υιοθετείται από αυτοκίνητο με την υπογραφή της AMG, το οποίο δεν ανήκει στον κατηγορία των SUVs!

Θέλετε και το καλύτερο; Με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με την απόδοση να εκτοξεύεται στους 585 ίππους (!), με 800 Nm ροπής, η E63 AMG, θα διατίθεται -ως τετρακίνητη- και με το σούπερ σπορ πακέτο S-Model. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα έρχεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα για το sedan και 3,7 δευτερόλεπτα για το estate. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, παρά την εκρηκτική δύναμη του 8κύλινδρου κινητήρα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 10,3 λτ/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων 242 γρ./χλμ, ανάλογα και με το οδηγικό mode που θα επιλέξει, μέσω του 7-τάχυτου AMG SPEEDSHIFT MCT με τις λειτουργίες: C (Controlled Efficiency), S (Sport), S+ (Sport Plus) και M (Manual).

Η AMG έχει φροντίσει ανάλογα και την εικόνα αυτού του οικογενειακού supercar, που ξεχωρίζει, σε σχέση με το κανονικό μοντέλο, από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις εισαγωγές αέρα, την αεροτομή και το diffuser πίσω, αλλά και τις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης. Οι 19άρες ζάντες αλουμινίου, που ντύνουν τα σπορ ελαστικά διαστάσεων 285/30 και οι τεράστιες δαγκάνες του συστήματος πέδησης, ολοκληρώνουν το σκηνικό.