ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η καμπάνια «We ve been everywhere», σαν μια ταινία, σχεδιάστηκε για να προσφέρει ψυχαγωγία, διαδραστικότητα, μέσω διαδικτύου.

Η καμπάνια «We ve been everywhere», σαν μια ταινία, σχεδιάστηκε για να προσφέρει ψυχαγωγία, διαδραστικότητα, μέσω διαδικτύου.

Καμπάνια της Bridgestone σε ταινία

1.833 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2013)

Η Bridgestone παρουσίασε μια καμπάνια στο διαδίκτυο με τίτλο «We ve been everywhere», η οποία μαζί με μια διασκευή του Johnny Cash , εμπεριέχει μηνύματα για απόδραση από την καθημερινή ζωή κι εξερεύνηση νέων τόπων, με διαδραστικό τρόπο.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

 Η Bridgestone, γνωστή κατασκευάστρια ελαστικών, αναζητά καινοτόμους και ελκυστικούς τρόπους για να στηρίξει τις μετακινήσεις σας στο δρόμο. Η καμπάνια που παρουσιάστηκε στο διαδίκτυο με τίτλο «We ve been everywhere» κάνει ακριβώς αυτό. Με επίκεντρο ένα διασκεδαστικό και διαδραστικό βίντεο – υπό τον ρυθμό της ειδικά προσαρμοσμένης για την Bridgestone, διασκευής του Johnny Cash με τίτλο «I ve been everywhere, man» – η καμπάνια σχεδιάστηκε για να εμπνεύσει τη συλλογική επιθυμία για απόδραση από την καθημερινή ζωή κι εξερεύνηση νέων τόπων.Η καμπάνια «We ve been everywhere» σχεδιάστηκε για να προσφέρει ψυχαγωγία, διαδραστικότητα και για να μοιραστεί εμπειρίες, έχοντας έντονες αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με την είσοδό τους στη βασική σελίδα, οι επισκέπτες βλέπουν μια συναρπαστική ταινία ως ένα προοίμιο διάφορων διασκεδαστικών εμπειριών, όπως σκηνές από προσωπικά βίντεο, online παιχνίδια κι ένα πρόγραμμα επεξεργασίας ταινιών, έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν και να μοιραστούν την ταινία του δικού τους οδικού ταξιδιού, προσφορά της Bridgestone.Για την ιστορία, η καμπάνια στρέφεται γύρω από τη ζωή ενός ανθρώπου, που εγκαταλείπει την πρωινή του δουλειά για να εξερευνήσει τον κόσμο. Με το ρυθμό ενός soundtrack, που βασίζεται στην κλασική επιτυχία του Johnny Cash «I ve been everywhere, man», η ταινία εκφράζει την επιθυμία για αναζήτηση νέων εμπειριών. Σαν σε όνειρο, η ταινία μας πηγαίνει ένα ταξίδι και μας αφήνει με την επιθυμία να πραγματοποιήσουμε το δικό μας.Αλλωστε, όπως δήλωσε ο Jake Rønsholt, γενικός διευθυντής επικοινωνίας της Bridgestone, μέρος της ομορφιάς της καμπάνιας είναι ότι όσοι επισκεφτούν την κεντρική ιστοσελίδα, μπορούν να κάνουν ακριβώς το ίδιο, και από οποιαδήποτε συσκευή. Αφήνοντας την φαντασία σας ελεύθερη να δημιουργήσει τη δική σας εκδοχή ενός οδικού ταξιδιού, χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες από την σελίδα σας στο Facebook, η Bridgestone σας βάζει πίσω απΆ το τιμόνι του δικού σας ταξιδιού, επιτρέποντας σας να δημιουργήσετε και να μοιραστείτε τις δικές σας εμπειρίες. Το ενσωματωμένο πρόγραμμα επεξεργασίας ταινιών δίνει τον έλεγχο στον οδηγό, με τον ίδιο τρόπο, που το κάνουν και τα ελαστικά Bridgestone.Τέλος σημειώνουμε ότι η καμπάνια αυτή είναι πανευρωπαϊκή και προσφέρει πολλά και διαφορετικά έπαθλα από οδικά ταξίδια στην Ευρώπη, με όλα τα έξοδα πληρωμένα μέχρι προσωπική συνάντηση με τον πολυπρωταθλητή αναβάτη του MotoGP Valentino Rossi.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
Autotriti.gr