• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όλα ξεκίνησαν με την Mercedes-Benz SLK πρώτης γενιάς (R 170), που πούλησε περισσότερα από 311.000 «κομμάτια» για όσο ήταν στην αγορά (1996 – 2004).

Η 2η γενιά της Mercedes-Benz SLK λανσαρίστηκε τον Ιανουάριο του 2004, ενώ ανανεώθηκε 4 χρόνια αργότερα. Στη φωτογραφία βλέπουμε την έκδοση Grand Edition.

Η τρίτη εκδοχή της SLK (R 172), λανσαρίστηκε το 2010 και έφερε για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου diesel έκδοση, την εικονιζόμενη 250 CDI. Για μία ακόμα φορά ήταν άκρως δημοφιλής στις γυναίκες.

Στην 4η εκδοχή του μικρού της roadster, η Mercedes αλλάζει σελίδα, μετονομάζοντάς το σε SLC. Στην εικόνα βλέπουμε τη νέα Mercedes-AMG SLC 43.

Προεξάρχον χαρακτηριστικό της R 170 Mercedes-Benz SLK, αλλά και όλης της μετέπειτα πορείας του μοντέλου, ήταν η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή Vario.

Δύο χρόνια πριν το λανσάρισμα της έκδοσης παραγωγής, η Mercedes είχε παρουσιάσει δύο πρωτότυπες εκδοχές του αυτοκινήτου που έμελλε να γίνει η SLK. Η εικονιζόμενη εμφανίστηκε τον Απρίλιο του 1994 στο Τορίνο.

20 χρόνια Mercedes SLK

4.017 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/4/2016

Το όνομα «SLK» αποτελεί πλέον παρελθόν, με την Mercedes-Benz να επιλέγει το «SLC» για την 4η εκδοχή του μικρού της roadster, που εδώ και 20 χρόνια γράφει αυτοκινητική ιστορία. Ας δούμε τα βασικά της σημεία…

 
Τη στιγμή που η νέα Mercedes SLC κάνει το εμπορικό της ντεμπούτο ανά τον πλανήτη, η γερμανική εταιρεία αποφασίζει να μας δείξει πώς ξεκίνησαν όλα με το μικρό της roadster.

Ήταν, λοιπόν, Απρίλιος του 1996, όταν η πρώτη γενιά (R 170) της Mercedes SLK έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην 66η έκθεση του Τορίνο. Αμέσως έκανε αίσθηση, καθώς ήταν η πρώτη φορά που η Mercedes προσέφερε κάτι παρόμοιο με την SL, αλλά πολύ μικρότερο και φθηνότερο. Η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή Vario αναδείχθηκε στο προεξάρχον χαρακτηριστικό του μοντέλου.

Για να είμαστε ακριβείς, πάντως, η όλη ιστορία είχε ξεκινήσει δύο χρόνια νωρίτερα, όταν η Mercedes θέλοντας να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού, παρουσίασε δύο σχεδιαστικές σπουδές, δύο πρωτότυπες εκδοχές του αυτοκινήτου που έμελλε να γίνει η SLK. Το πρώτο concept εμφανίστηκε τον Απρίλιο του 94 στο Τορίνο και το άλλο τον Οκτώβριο του ίδιου έτους στο Παρίσι. Αμφότερα είχαν ιδιαίτερα θερμή υποδοχή.


Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που μέχρι σήμερα, οι τρεις γενιές της SLK έχουν ξεπεράσει τις 670.000 πωλήσεις, από τις οποίες μόνο οι 311.222 αφορούν στο μοντέλο πρώτης γενιάς για την περίοδο 1996 - 2004. Σε αυτό βοήθησε και η AMG, η οποία περιέλαβε το roadster φτιάχνοντας αρχικά την SLK 32 AMG και μετά, στη δεύτερη γενιά πια, την SLK 55 AMG. Η Mercedes-Benz ανανέωσε την R 170 το 2000, ενώ τον Ιανουάριο του 2004 ξεκίνησε την «καριέρα» της η δεύτερη γενιά, η οποία έλαβε και αυτή facelift το 2008.

Μιλώντας για τη 2η SLK (R 171), δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αισθητική της. Η μορφή της υιοθέτησε επιρροές από το supercar της φίρμας, την SLR, αλλά και τα F1 μονοθέσια της McLaren-Mercedes. Η τρίτη εκδοχή της SLK (R 172), λανσαρίστηκε το 2010 και έφερε για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου diesel έκδοση (250 CDI).

Πλέον, το όνομα SLK μπαίνει στο χρονοντούλαπο της αυτοκινητικής ιστορίας και αντικαθίσταται από το SLC, ακριβώς για να τονιστεί η συγγένεια με την C-Class. Το διάδοχο μοντέλο θα κατασκευάζεται εκεί που γίνονταν και οι «πρόγονοί» του, στο εργοστάσιο της Βρέμης, πλάι στη μεγαλύτερη SL.

Tags: MERCEDES SLK, SLC