8 φωτογραφίες »

Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και καταφέρνει να έχει αξιοζήλευτες επιδόσεις. Ποιες είναι αυτές; Πόση αυτονομία αποκτά με μια πλήρη φόρτιση και πόσο χρόνο απαιτεί αυτή;

Peugeot e-208

2.155.446 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2021)

Peugeot e-208: Ηλεκτρίζει στα μικρά
To Peugeot e-208 βάζει την δική του έντονη πινελιά στη μικρή κατηγορία διαμορφώνοντας μια μοναδική πρόταση που «ηλεκτρίζει»… Η Peugeot προσφέρει για πρώτη φορά στο 208 και μία αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή. Το e-208 βασίζεται πάνω στα μοναδικά στοιχεία του 208, όμως η ηλεκτρική του φύση του προσδίδει έναν ακόμα πιο high-tech χαρακτήρα αποτελώντας έτσι μια ακόμα πιο ιδιαίτερη και ξεχωριστή έκδοση του μικρού γαλλικού μοντέλου.

Διακριτικές λεπτομέρειες μέσα και έξω που κάνουν τη διαφορά
Αισθητικά η ηλεκτρική έκδοση του 208 (e-208) δε διαφέρει αισθητά από τα υπόλοιπα, με κάποιες μικρές λεπτομέρειες να τονίζουν την ηλεκτρική του «φύση», Αυτά είναι η μάσκα με μπλε απόχρωση, οι ανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου και η απουσία εξάτμισης από το πίσω μέρος. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό, το e-208 δε διαφέρει ιδιαίτερα, παραμένοντας όμως και πάλι εντυπωσιακό, με κορυφαία ποιότητα και προηγμένο τεχνολογικό προφίλ. Το i-Cockpit κλέβει την παράσταση με τη σχεδίασή του, ενώ ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με 3D effect, η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής και τα όμορφα μπουτόν της κεντρικής κονσόλας συμπληρώνουν την premium εικόνα του. Στις δύο οθόνες βεβαίως έχουν ενσωματωθεί στοιχεία για την ηλεκτρική του λειτουργία με όμορφα και ευανάγνωστα γραφικά, συμπληρώνοντας τον high-tech χαρακτήρα της έκδοσης.

Με 136 ίππους κάνει σε 8,3 δλ. τα 0-100 χλμ./ώρα
Το Peugeot e-208 είναι το πιο ισχυρό 208 στη γκάμα του αφού ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής. Η αμεσότητα στην απόκριση αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό της λειτουργίας του, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα το e-208 σε μόλις 8,3 δλ. στην επιλογή Sport του προγράμματος παραμετροποίησης της οδήγησης. Διαθέτει επιπλέον και άλλα δύο οδηγικά modes (normal και eco) για χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ το κιβώτιο μιας σχέσης με μειωτήρα διαθέτει και επιλογή για ενίσχυση της ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση, επαναφορτίζοντας έτσι την μπαταρία.

«Καίει» 16,3 - 16,9 kWh/100 χλμ. και έχει αυτονομία 335-340 χλμ.
Η μπαταρία του Peugeot e-208 έχει χωρητικότητα 50 kWh και για την φόρτισή της χρειάζεται 7 ώρες και 33 λεπτά μέσω wallbox 7,4 kW ή 5 ώρες και 4 λεπτά από wallbox 11 kW. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ταχείας φόρτισης με το e-208 να φορτίζει μέχρι το 80% της μπαταρίας του σε μόλις 30 λεπτά.  Η κατανάλωσή του ανέρχεται στις 16,9 kWh/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ τέλος η αυτονομία του στις ίδιες συνθήκες μπορεί να φτάσει τα 340 χλμ. με μια μόνο φόρτιση. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως ο αστικός του προσανατολισμός υπερτονίζεται κατά τη χρήση του σε αποκλειστικά αστικές συνθήκες, με την αυτονομία σε αυτή την περίπτωση να μπορεί να κυμανθεί από 467 έως 478 χλμ.

Δειτε περισσότερα από 80 αυτοκίνητα της Εκθεσης

Ford: Διάλεξε το δικό σου Ford με 0% προκαταβολή
Peugeot: 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 2 χρόνια οδική βοήθει
Citroen: Εξτρα έκπτωση 1000€ για τους επισκέπτες της έκθεση
Renault: Με εκπτώσεις και δώρο το LPG
Kia: Μεγάλες εκπτώσεις και 5 χρόνια δωρεάν service
Mercedes: GLA χωρίς προκαταβολή

Mercedes
test center