" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση για το Α3 με τον 1,4 TFSI των 150 ίππων κάτω από το καπό.

Audi A3 1,4 TFSI CoD 150 PS

Διαβάστηκε από 25558 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2017

8,5 kg/PS

Τιμή Αγοράς: 26.700 Ευρώ

 

Όσοι αναζητούν κάτι πιο πολυτελές και θέλουν να διαθέσουν 26.700 ευρώ, το Audi A3 με τον 1,4 TFSI των 150 ίππων (είναι ο ίδιος κινητήρας με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων του Golf) θα βρουν μία επίσης καλή επιλογή, αφού η εν λόγω έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου σε κερδίζει τόσο με τις επιδόσεις και την κατανάλωση, όσο με την οδική της συμπεριφορά.
Πιο αναλυτικά, οδηγικά η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων του Α3 απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, εμπνέοντάς σε για σβέλτη οδήγηση, αφού και ο κινητήρας ανταποκρίνεται σε αυτό. Επίσης, η ακρίβεια και η πληροφόρηση από το τιμόνι ανήκουν στις καλύτερες της κατηγορίας, ενώ η συμπεριφορά του στις στροφές εκπέμπει σιγουριά και ασφάλεια. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο «καταπίνει» εύκολα τα χιλιόμετρα, ενώ η συμπεριφορά στο όριο είναι ουδέτερη. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Νίκος

    Επιλέγω 308 ή Golf. To Focus είναι (διαχρονικά) καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο και να περιοριστεί η χρήση χάλυβα που το καθιστά υπέρβαρο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Leon νομίζω είναι spor αυτοκίνητο επιδόσεων και όχι σπορτίφ, με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό (όχι οικογενειακό) και υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης, λόγω του μεγάλου κινητήρα (1,8) του μπλέκει στα φορολογικά του, ενώ και η μέση κατανάλωση του (γιατί θα το πατήσεις αλλιώς δεν θα το έπαιρνες) θα κινείται πάνω από τα 10λιτ/100χλμ. Το Αudi είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα, αλλά πανάκριβο (το αυτοκίνητο της φώτο έχει κοντά 30 χιλ.) και για τον καταναλωτή που κοιτάει στην ουσία θα δει ότι στην πράξη πρόκειται για ένα ακριβό Golf, ένα Golf με premium σήμα.. Τέλος, το σύστημα για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων (ACT ή COD) δεν μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστο σε ένα βάθος χρόνου και χρήσης, ενώ το ίδιο περίπου ισχύει και για τον βραβευμένο 1.2 puretech της Peugeot, ο οποίος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του και της μεγάλης για το μέγεθός του ιπποδύναμης, ανησυχεί ως προς την αξιοπιστία του..

      2
  • Jimmys

    Το Golf έχει αναλογία κιλών/ίππο 8,64. Σαν πολύ δεν στρογγυλοποιήθηκε; Όταν μιλάμε για τέτοια νούμερα το 0,14 δεν είναι λίγο...

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A3. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

     
  • Gregory

    Βαλτε και εναν γιαπωνεζικο τενεκε, να κανουμε και το γουστο των ιαπωνοφιλων! Μα μονο Ευρωπαικα και τα 3 στα 5 VW Group;;; Ας βγει να κραξει κανενας και αργησε...

     

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »