• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε παρακάτω 5 μικρομεσαία με χαμηλή αναλογία κιλών ανά ίππο και τιμή έως 25.000 ευρώ.

Top 5 σε κιλά/ίππο μέχρι 25 χιλιάρικα

Διαβάστηκε από 19665 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2017

Με τον χαρακτηρισμό «fit» ή αθλητικό χαρακτηρίζουμε ένα αυτοκίνητο που έχει την ικανότητα να κινηθεί σβέλτα, χωρίς να «ιδρώσει» ιδιαίτερα, προσφέροντας συγχρόνως μια απολαυστική οδηγική εμπειρία. Παρακάτω, παρουσιάζουμε πέντε «fit» μικρομεσαία, ή διαφορετικά με καλή αναλογία κιλών/ίππο και τιμή για διαφορετικά βαλάντια.

 
Η αναλογία κιλών ανά ίππο σε ένα αυτοκίνητο είναι ένας παράγοντας που μαρτυράει κατά πόσο ένα αυτοκίνητο έχει αθλητικό χαρακτήρα και σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Όσο μικρότερη είναι αυτή η αναλογία τόσο καλύτερες είναι οι επιδόσεις, τόσο χαμηλότερη είναι η κατανάλωση καυσίμου, και κατ` επέκταση τόσο απολαυστικότερη η οδηγική του συμπεριφορά.
 
Γιατί όπως σωστά καταλαβαίνετε, ναι μεν οι επιδόσεις εξαρτώνται από τη δύναμη του κινητήρα, όμως άλλες έχει ένα αυτοκίνητο 200 ίππων και 1.200 κιλών, και άλλες ένα αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο, αλλά με βάρος 1.600 κιλά. Για παράδειγμα σκεφτείτε πόση διαφορά έχει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας όταν οδηγείτε μόνοι σας, σε σχέση με το όταν έχετε ακόμα τέσσερις συνεπιβάτες.
 
Φυσικά αυτό δεν αποκλείει ή επιβεβαιώνει πως ένα αυτοκίνητο με όχι και τόσο καλή αναλογία κιλών/ίππο θα έχει καλές επιδόσεις. Εξάλλου, οι επιδόσεις επηρεάζονται και από αρκετούς άλλους παράγοντες, όπως η κλιμάκωση του κιβωτίου, η διάμετρος των τροχών, η ελαστικότητα και η ροπή του κινητήρα. 
 
Στα περισσότερα μοντέλα «καθημερινής» χρήσης αυτή η αναλογία έχει τιμή που συνήθως αγγίζει ή ξεπερνά το 10, αναλογία ικανή να μας μετακινήσει με αξιοπρέπεια και ενίοτε σε λίγο πιο γρήγορους ρυθμούς. Εμείς παρακάτω συγκεντρώσαμε 5 οικογενειακά μοντέλα με αναλογία κιλών ανά ίππο έως και 7,3, ένα νούμερο δηλαδή που θεωρείται ότι έχουν πιο σπορτίφ κατασκευές. Τέλος, αναφορικά με την τιμή τους, προσπαθήσαμε να επιλέξουμε 5 διαφορετικές προτάσεις, ώστε να καλυφθούν περισσότερα… οικογενειακά βαλάντια.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Νίκος

    Επιλέγω 308 ή Golf. To Focus είναι (διαχρονικά) καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο και να περιοριστεί η χρήση χάλυβα που το καθιστά υπέρβαρο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Leon νομίζω είναι spor αυτοκίνητο επιδόσεων και όχι σπορτίφ, με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό (όχι οικογενειακό) και υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης, λόγω του μεγάλου κινητήρα (1,8) του μπλέκει στα φορολογικά του, ενώ και η μέση κατανάλωση του (γιατί θα το πατήσεις αλλιώς δεν θα το έπαιρνες) θα κινείται πάνω από τα 10λιτ/100χλμ. Το Αudi είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα, αλλά πανάκριβο (το αυτοκίνητο της φώτο έχει κοντά 30 χιλ.) και για τον καταναλωτή που κοιτάει στην ουσία θα δει ότι στην πράξη πρόκειται για ένα ακριβό Golf, ένα Golf με premium σήμα.. Τέλος, το σύστημα για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων (ACT ή COD) δεν μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστο σε ένα βάθος χρόνου και χρήσης, ενώ το ίδιο περίπου ισχύει και για τον βραβευμένο 1.2 puretech της Peugeot, ο οποίος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του και της μεγάλης για το μέγεθός του ιπποδύναμης, ανησυχεί ως προς την αξιοπιστία του..

      1
  • Jimmys

    Το Golf έχει αναλογία κιλών/ίππο 8,64. Σαν πολύ δεν στρογγυλοποιήθηκε; Όταν μιλάμε για τέτοια νούμερα το 0,14 δεν είναι λίγο...

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A3. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

     
  • Gregory

    Βαλτε και εναν γιαπωνεζικο τενεκε, να κανουμε και το γουστο των ιαπωνοφιλων! Μα μονο Ευρωπαικα και τα 3 στα 5 VW Group;;; Ας βγει να κραξει κανενας και αργησε...