Η αναλογία κιλών ανά ίππο του Leon FR είναι στο 7,3 kg/PS επιβεβαιώνει το σπορτίφ χαρακτήρα του, ενώ διαθέτει και τη χαμηλότερη τιμή αγοράς από τα 5 μοντέλα.
Το SEAT Leon 1,8 TSI FR είναι ένα από τα λίγα μικρομεσαία που έχουν καλό γκάζι και κοστίζουν κάτω από 20.000 ευρώ. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 7,3 kg/PS (1.310 κιλά/180 ίππους) και επιβεβαιώνει το σπορτίφ χαρακτήρα του. Γενικά, δηλαδή, το Leon χαρακτηρίζεται σε όλες τις εκδόσεις για την σπορτίφ και οδηγοκεντρική συμπεριφορά, όμως στην προκειμένη περίπτωση χάρη στον «γεμάτο» κινητήρα εμφανίζεται ακόμη πιο ευχάριστο μιας και σου δίνεται η δυνατότητα να πας πολύ σβέλτα.
Σε γρήγορους ρυθμούς είναι ανάλαφρο και σταθερό, καλοζυγισμένο, με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το γρήγορο και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι ενισχύει την καλή αίσθηση. Η ανάρτηση, βέβαια, είναι λίγο σφιχτή, ωστόσο αυτή δεν κουράζει τους επιβάτες μέσα στην πόλη, χάρη βέβαια και στους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (οι εκδόσεις με μικρότερη ιπποδύναμη έχουν ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Τέλος, αναφορικά με τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,5 δλ., το 80-120 χλμ./ώρα σε ενώ η μέση κατανάλωση δοκιμής είναι στα 7,9 λτ./100 χλμ.
Επιλέγω 308 ή Golf. To Focus είναι (διαχρονικά) καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο και να περιοριστεί η χρήση χάλυβα που το καθιστά υπέρβαρο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Leon νομίζω είναι spor αυτοκίνητο επιδόσεων και όχι σπορτίφ, με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό (όχι οικογενειακό) και υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης, λόγω του μεγάλου κινητήρα (1,8) του μπλέκει στα φορολογικά του, ενώ και η μέση κατανάλωση του (γιατί θα το πατήσεις αλλιώς δεν θα το έπαιρνες) θα κινείται πάνω από τα 10λιτ/100χλμ. Το Αudi είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα, αλλά πανάκριβο (το αυτοκίνητο της φώτο έχει κοντά 30 χιλ.) και για τον καταναλωτή που κοιτάει στην ουσία θα δει ότι στην πράξη πρόκειται για ένα ακριβό Golf, ένα Golf με premium σήμα.. Τέλος, το σύστημα για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων (ACT ή COD) δεν μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστο σε ένα βάθος χρόνου και χρήσης, ενώ το ίδιο περίπου ισχύει και για τον βραβευμένο 1.2 puretech της Peugeot, ο οποίος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του και της μεγάλης για το μέγεθός του ιπποδύναμης, ανησυχεί ως προς την αξιοπιστία του..
Βαλτε και εναν γιαπωνεζικο τενεκε, να κανουμε και το γουστο των ιαπωνοφιλων! Μα μονο Ευρωπαικα και τα 3 στα 5 VW Group;;; Ας βγει να κραξει κανενας και αργησε...
Tα ΤΟP 5 των ...συνεργείων
Δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει πιο προχειρογραμμένη συγκριτική παρουσίαση από εσάς ΜΦΧ
Το Golf έχει αναλογία κιλών/ίππο 8,64. Σαν πολύ δεν στρογγυλοποιήθηκε; Όταν μιλάμε για τέτοια νούμερα το 0,14 δεν είναι λίγο...
Επιλέγω 308 ή Golf. To Focus είναι (διαχρονικά) καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο και να περιοριστεί η χρήση χάλυβα που το καθιστά υπέρβαρο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Leon νομίζω είναι spor αυτοκίνητο επιδόσεων και όχι σπορτίφ, με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό (όχι οικογενειακό) και υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης, λόγω του μεγάλου κινητήρα (1,8) του μπλέκει στα φορολογικά του, ενώ και η μέση κατανάλωση του (γιατί θα το πατήσεις αλλιώς δεν θα το έπαιρνες) θα κινείται πάνω από τα 10λιτ/100χλμ. Το Αudi είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα, αλλά πανάκριβο (το αυτοκίνητο της φώτο έχει κοντά 30 χιλ.) και για τον καταναλωτή που κοιτάει στην ουσία θα δει ότι στην πράξη πρόκειται για ένα ακριβό Golf, ένα Golf με premium σήμα.. Τέλος, το σύστημα για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων (ACT ή COD) δεν μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστο σε ένα βάθος χρόνου και χρήσης, ενώ το ίδιο περίπου ισχύει και για τον βραβευμένο 1.2 puretech της Peugeot, ο οποίος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του και της μεγάλης για το μέγεθός του ιπποδύναμης, ανησυχεί ως προς την αξιοπιστία του..
ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A3. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Car 2016 1.4 150 hp opel astra σας θυμίζει κάτι; μπα τι είναι αυτό
Βαλτε και εναν γιαπωνεζικο τενεκε, να κανουμε και το γουστο των ιαπωνοφιλων! Μα μονο Ευρωπαικα και τα 3 στα 5 VW Group;;; Ας βγει να κραξει κανενας και αργησε...