" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Peugeot 308 διακρίνεται για την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του, η οποία εν πολλοίς στηρίζεται στη λειτουργία της ανάρτησης.

Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS

Διαβάστηκε από 25528 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2017

8,9 kg/PS

Τιμή Αγοράς: 20.100 Ευρώ


Η ιπποδύναμη του Peugeot 308 1,2 PureTech δεν είναι μεγάλη συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της παρουσίασης αυτής (130 άλογα), ωστόσο το χαμηλό βάρος του αμαξώματος (1.165 κιλά) του εξασφαλίζει μια ικανοποιητική αναλογία κιλών ανά ίππων (8,9) με αποτέλεσμα το μοντέλο να απευθύνεται σε οικογενειάρχες που όταν θέλουν, θα μπορέσουν να πάνε ελαφρώς πιο σβέλτα. 
Κατά τα άλλα, το Peugeot 308 διακρίνεται για την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του, η οποία εν πολλοίς στηρίζεται στη λειτουργία της ανάρτησης, κάτι που του χαρίζει δυναμική παρουσία στο δρόμο, με το μπροστινό μέρος μπαίνει με σιγουριά στις κλειστές στροφές, ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί, σύμφωνα δηλαδή με τα πρότυπα της… γαλλικής σχολής. Βέβαια, στην όλη θετική αίσθηση του μοντέλου συμβάλλει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει σωστό βάρος και είναι καλό σε πληροφόρηση.
Στον τομέα των επιδόσεων το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται στις μετρήσεις μας σε 9,2 δλ., νούμερο από τα καλύτερα σε αυτά τα άλογα, ενώ πολύ καλές ήταν και ρεπρίζ, με το 80-120 χλμ./ώρα με 5η πραγματοποιείται σε 10,1 δλ. Τέλος η κατανάλωση μετρήθηκε στα 7,0 δλ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Νίκος

    Επιλέγω 308 ή Golf. To Focus είναι (διαχρονικά) καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο και να περιοριστεί η χρήση χάλυβα που το καθιστά υπέρβαρο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Leon νομίζω είναι spor αυτοκίνητο επιδόσεων και όχι σπορτίφ, με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό (όχι οικογενειακό) και υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης, λόγω του μεγάλου κινητήρα (1,8) του μπλέκει στα φορολογικά του, ενώ και η μέση κατανάλωση του (γιατί θα το πατήσεις αλλιώς δεν θα το έπαιρνες) θα κινείται πάνω από τα 10λιτ/100χλμ. Το Αudi είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα, αλλά πανάκριβο (το αυτοκίνητο της φώτο έχει κοντά 30 χιλ.) και για τον καταναλωτή που κοιτάει στην ουσία θα δει ότι στην πράξη πρόκειται για ένα ακριβό Golf, ένα Golf με premium σήμα.. Τέλος, το σύστημα για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων (ACT ή COD) δεν μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστο σε ένα βάθος χρόνου και χρήσης, ενώ το ίδιο περίπου ισχύει και για τον βραβευμένο 1.2 puretech της Peugeot, ο οποίος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του και της μεγάλης για το μέγεθός του ιπποδύναμης, ανησυχεί ως προς την αξιοπιστία του..

      2
  • Jimmys

    Το Golf έχει αναλογία κιλών/ίππο 8,64. Σαν πολύ δεν στρογγυλοποιήθηκε; Όταν μιλάμε για τέτοια νούμερα το 0,14 δεν είναι λίγο...

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A3. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

     
  • Gregory

    Βαλτε και εναν γιαπωνεζικο τενεκε, να κανουμε και το γουστο των ιαπωνοφιλων! Μα μονο Ευρωπαικα και τα 3 στα 5 VW Group;;; Ας βγει να κραξει κανενας και αργησε...

     

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »