mono-sto-autotriti
Τα πιο κλασικά λάθη που κάνεις όταν βάζεις καινούργια λάστιχα!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα πιο κλασικά λάθη που κάνεις όταν βάζεις καινούργια λάστιχα!

343.016 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2022)

Εδώ και χρόνια ακούγονται πολλές αλήθειες και ακόμα περισσότεροι μύθοι γύρω από την αλλαγή ελαστικών. Δες τι πρέπει να ξέρεις πριν αλλάξεις λάστιχα στο αυτοκίνητό σου. Τα ήξερες όλα;

Από λάθος διάσταση & καλοκαιρινά σε αμάξι βουνού μέχρι φτηνιάρικα μεταχειρισμένα


Tο βάθος πέλματος κάθε ελαστικού πρέπει να ελέγχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το νόμιμο όριο είναι 1,6 χλστ., αλλά με τιμή κάτω από 3 χλστ. καλό είναι να αλλάζονται τα ελαστικά.

Tο βάθος πέλματος κάθε ελαστικού πρέπει να ελέγχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το νόμιμο όριο είναι 1,6 χλστ., αλλά με τιμή κάτω από 3 χλστ. καλό είναι να αλλάζονται τα ελαστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Για να μην κάνετε την ασφάλεια... λάστιχο, συγκεντρώσαμε για εσάς κάποιες χρήσιμες πληροφορίες τις οποίες έιναι απαραίτητο να γνωρίζετε πριν προχωρήσετε στην αλλαγή των ελαστικών του αυτοκινήτου σας. Τα ελαστικά είναι ένα από τα πρωταρχικά στοιχεία ασφάλειας μιας και είναι αυτά που εξασφαλίζουν την επαφή κάθε οχήματος με το οδόστρωμα. Αυτά είναι λοιπόν, τα 5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν τα αλλάξεις!

Ήρθε η ώρα τους;

Φρενάρισμα και στρίψιμο εξαρτώνται άμεσα τόσο από τη κατάσταση των ελαστικών, αλλά και από την πίεση του αέρα. Για την δεύτερη χρειάζεται τουλάχιστον ένας έλεγχος κάθε 15 μέρες και συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή για την επιλεγμένη διάσταση και το εκάστοτε φορτίο. Από εκεί και πέρα τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν το βάθος πέλματος φτάνει στο 1,6 χλστ. από τα 7-8, που είναι όταν το ελαστικό είναι καινούργιο. Επειδή στο AutoΤρίτη αποδείξαμε πως κάτω από τα 4 χλστ. υπάρχει σημαντική αύξηση στην απόσταση φρεναρίσματος, καλό θα ήταν να μην περιμένουμε να φτάσουν τα ελαστικά στο νόμιμο όριο για να τα αλλάξουμε. Επίσης τα ελαστικά, ειδικά αυτά που είναι φορεμένα στο αυτοκίνητο και εκτεθειμένα στον ήλιο , στις καιρικές συνθήκες και στις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας ακόμη και αν δεν έχει φθαρεί ως προς το βάθος πέλματος θα πρέπει να αλλάζονται στα 3-4 χρόνια. 300-400 ευρώ κάθε 4 χρόνια δεν είναι τίποτα μπροστά στην ασφάλεια και την ακεραιότητά μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
MINETTA ELECTRIFY
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel