ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Polo ξανακάνει τα 1.200 κυβικά επίκαιρα με τον νέο TSI. Κελεπούρι ή πάλι μας πέφτει μικρός;

Το νέο Polo ξανακάνει τα 1.200 κυβικά επίκαιρα με τον νέο TSI. Κελεπούρι ή πάλι μας πέφτει μικρός;

(6/3/2009)

Θυμάστε την εποχή που τα μικρά αυτοκίνητα ήταν μέχρι το πολύ 1,3 λίτρα; Και ξαφνικά βάρυναν για να περνάνε με πέντε αστέρια το EuroNCAP, μεγάλωσαν για να χρησιμοποιούνται ως το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας και ανέβηκαν κυβισμό. Τα 1.600 κυβικά και σήμερα δεν είναι περίεργος κυβισμός για μικρό μοντέλο.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα 1.600 κυβικά ή έστω τα πιο δημοφιλή 1.400 όμως, όσο και αν τα συνηθίσαμε δεν είναι λίγα. Τα τέλη κυκλοφορίας τους έχουν φτάσει τα 202 ευρώ και τα ασφάλιστρα έχουν πάρει την ανηφόρα. Ένα μεγάλο μοτέρ έχει έξοδα και στη συντήρηση, ενώ φυσικό είναι να καταναλώνει και αρκετή βενζίνη. Όχι άδικα, αφού με τα περισσότερα μικρά να φλερτάρουν τα 1.200 κιλά τα 100 άλογα θεωρούνται πλέον σχεδόν απαραίτητα. Μπορεί κάποτε να αρκούσαν ακόμη και για ένα μεσαίο μοντέλο, όμως πλέον τα μικρά έχουν όχι μόνο το ίδιο βάρος αλλά καλύπτουν και τις ίδιες ανάγκες. &&&& Αυτό το όριο των 100 ίππων, και με 5 ακόμη, καλύπτει η απόδοση του νέου μοτέρ της VW που χάρη στην υπερσυμπίεση μπορεί να αρκεστεί στα 1.200 κυβικά. Ο νέος TSI με 105 ίππους κάνει ντεμπούτο στο νέο VW Polo, ενώ η ροπή του είναι αρκετή που κάνει τη Skoda να πιστεύει πως ταιριάζει και στην προσθιοκίνητη έκδοση του ολοκαίνουργιου SUV της, του Yeti. &&&& O όμιλος VW δεν είναι φυσικά ο πρώτος που κατεβάζει τον κυβισμό στα 1,2 λίτρα. Η Renault χρησιμοποιεί την ίδια χωρητικότητα με τούρμπο και 100 ίππους τόσο στο Clio όσο και στο Twingo. Με δύο αντίστοιχα μοτέρ στην αγορά, τώρα θα αρχίσουν πλέον τα 1,2 λίτρα να γίνονται κοινότυπα στα μικρά. &&&& Και κάπου εδώ αρχίζουν οι γκρίνιες. Γιατί ακριβώς η ίδια ιστορία είχε επαναληφθεί με τον 1,4 TSI της VW όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο Golf. Μπορεί τα μικρομεσαία της περασμένης δεκαετίας να έβρισκαν τα 1.400 κυβικά αρκετά, πριν τον TSI όμως τα έβρισκαν λίγα και είχαν και αυτά ανεβεί κατηγορία. Μας πέφτουν λίγα τώρα πάλι τα 1.200 κ.εκ.; Με τον πρώτο TSI φοβόμασταν πως θα ζορίζεται; Φοβόμαστε και τώρα το ίδιο; Λογικά θα έπρεπε να έχουμε πεισθεί για την αξιοπιστία του τούρμπο αφού η τεχνολογία χρησιμοποιείται ευρέως. Ακόμη μεγαλύτερες αμφιβολίες είχαμε για το Tiguan με τον ίδιο κινητήρα. Θα τις επαναλάβουμε τώρα με το Yeti, που είναι και μια κατηγορία κάτω από το SUV της VW σε μέγεθος; &&&& Εσείς τι λετε; Αρκούν τα 1.200 κυβικά για εσάς όταν έχουν τούρμπο και καλύτερη ροπή από τα 1,4; Ή φοβάστε πως σε ένα αυτοκίνητο πόλης υπάρχει κάποιο ρίσκο; Η ακόμη πως οι νεότεροι οδηγοί ενός μικρού μοντέλου θα βρεθούν ξαφνικά με δύναμη περισσότερη από όση χρειάζονται; Θα το προτιμήσετε ή θα κινηθείτε ατμοσφαιρικά έστω και αν το πληρώσετε σε τέλη; &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
Moto