Το νέο Polo ξανακάνει τα 1.200 κυβικά επίκαιρα με τον νέο TSI. Κελεπούρι ή πάλι μας πέφτει μικρός;
(6/3/2009)
Θυμάστε την εποχή που τα μικρά αυτοκίνητα ήταν μέχρι το πολύ 1,3 λίτρα; Και ξαφνικά βάρυναν για να περνάνε με πέντε αστέρια το EuroNCAP, μεγάλωσαν για να χρησιμοποιούνται ως το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας και ανέβηκαν κυβισμό. Τα 1.600 κυβικά και σήμερα δεν είναι περίεργος κυβισμός για μικρό μοντέλο.
Τα 1.600 κυβικά ή έστω τα πιο δημοφιλή 1.400 όμως, όσο και αν τα συνηθίσαμε δεν είναι λίγα. Τα τέλη κυκλοφορίας τους έχουν φτάσει τα 202 ευρώ και τα ασφάλιστρα έχουν πάρει την ανηφόρα. Ένα μεγάλο μοτέρ έχει έξοδα και στη συντήρηση, ενώ φυσικό είναι να καταναλώνει και αρκετή βενζίνη. Όχι άδικα, αφού με τα περισσότερα μικρά να φλερτάρουν τα 1.200 κιλά τα 100 άλογα θεωρούνται πλέον σχεδόν απαραίτητα. Μπορεί κάποτε να αρκούσαν ακόμη και για ένα μεσαίο μοντέλο, όμως πλέον τα μικρά έχουν όχι μόνο το ίδιο βάρος αλλά καλύπτουν και τις ίδιες ανάγκες. &&&& Αυτό το όριο των 100 ίππων, και με 5 ακόμη, καλύπτει η απόδοση του νέου μοτέρ της VW που χάρη στην υπερσυμπίεση μπορεί να αρκεστεί στα 1.200 κυβικά. Ο νέος TSI με 105 ίππους κάνει ντεμπούτο στο νέο VW Polo, ενώ η ροπή του είναι αρκετή που κάνει τη Skoda να πιστεύει πως ταιριάζει και στην προσθιοκίνητη έκδοση του ολοκαίνουργιου SUV της, του Yeti. &&&& O όμιλος VW δεν είναι φυσικά ο πρώτος που κατεβάζει τον κυβισμό στα 1,2 λίτρα. Η Renault χρησιμοποιεί την ίδια χωρητικότητα με τούρμπο και 100 ίππους τόσο στο Clio όσο και στο Twingo. Με δύο αντίστοιχα μοτέρ στην αγορά, τώρα θα αρχίσουν πλέον τα 1,2 λίτρα να γίνονται κοινότυπα στα μικρά. &&&& Και κάπου εδώ αρχίζουν οι γκρίνιες. Γιατί ακριβώς η ίδια ιστορία είχε επαναληφθεί με τον 1,4 TSI της VW όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο Golf. Μπορεί τα μικρομεσαία της περασμένης δεκαετίας να έβρισκαν τα 1.400 κυβικά αρκετά, πριν τον TSI όμως τα έβρισκαν λίγα και είχαν και αυτά ανεβεί κατηγορία. Μας πέφτουν λίγα τώρα πάλι τα 1.200 κ.εκ.; Με τον πρώτο TSI φοβόμασταν πως θα ζορίζεται; Φοβόμαστε και τώρα το ίδιο; Λογικά θα έπρεπε να έχουμε πεισθεί για την αξιοπιστία του τούρμπο αφού η τεχνολογία χρησιμοποιείται ευρέως. Ακόμη μεγαλύτερες αμφιβολίες είχαμε για το Tiguan με τον ίδιο κινητήρα. Θα τις επαναλάβουμε τώρα με το Yeti, που είναι και μια κατηγορία κάτω από το SUV της VW σε μέγεθος; &&&& Εσείς τι λετε; Αρκούν τα 1.200 κυβικά για εσάς όταν έχουν τούρμπο και καλύτερη ροπή από τα 1,4; Ή φοβάστε πως σε ένα αυτοκίνητο πόλης υπάρχει κάποιο ρίσκο; Η ακόμη πως οι νεότεροι οδηγοί ενός μικρού μοντέλου θα βρεθούν ξαφνικά με δύναμη περισσότερη από όση χρειάζονται; Θα το προτιμήσετε ή θα κινηθείτε ατμοσφαιρικά έστω και αν το πληρώσετε σε τέλη; &&&&
Απλα δεν καταλαβαινω πώς καποιος που πριν 3-4 χρονια θα επαιρνε ενα μικρο αυτοκινητο οπως polo,clio με 75-90 αλογα ξαφνικα θελει αυτοκινητο με 105(εφοσον και το κοστος αποκτησης τους ειναι αυξημενο)Το ιδιο ισχυει για το Golf. Δημιουργηθηκε αποτομα η αναγκη για περισσοτερη ιπποδυναμη?Και θεωρησαμε οτι δεν ειναι διαφορα τα 16000 ευρω απο τα 19000?Η vw περα απο τις "τεχνολογικες καινοτομιες" μαλλον αυτο που καταφερε στην Ελλαδα ηταν να μας βαλει το χερι βαθια στην τσεπη χωρις να το καταλαβουμε.Μαλλον ειναι το συνδρομο του Ελληνα που παιρνει 1,4 χωρις να κοιτα αλλα χαρακτηριστικα.Επισης πολλοι πιτσιρικαδες παιρνουν πρωτο αυτοκινητο το golf με τοσα πολλα αλογα πραγμα αδιανοητο πριν μερικα χρονια μονο και μονο επειδη ειναι της μοδας. Καταλαβαινουμε ολοι ποσο επικυνδυνο ειναι αυτο.Ενας νεος απειρος με τρελη δυυναμη στο γκαζι.Αυτοι οι κινητηρες απευθυνονται στο μικροτερο αγοραστικο κοινο που παλιοτερα θα εδιναν κατι παραπανω να παρουν ενα 1.6 ή 1,8 απλα τωρα εχουν οικονομια και καλυτερη ροπη.
Με το ισχύον φορολογικό σύστημα και δεδομένου του βάρους του οχήματος μια χαρά είναι η απόδωση 105 ίππων από 1200 κ.εκ. Το FIAT UNO TURBO απέδιδε αυτήν ακριβώς την ιπποδύναμη στη δεκαετία του 80 από 1300 κ. εκ. αλλά βέβαια ήταν κοντα 300 κιλά επαφρύτερο. Το θέμα είναι να μην αρχίσουν να φορολογούν τα αυτοκίνητα με βάση την ιπποδύναμη γιατί τότε θα εξαλειφθεί το συγκριτικό πλεονέκτημα
Η VW ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ.ΠΟΙΟΤΗΤΑ,ΠΛΑΙΣΙΑ,ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ,ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (POLO)ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ 1.2 TSI.ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΕΝΑ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΒΑΣΗ ΟΓΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΒΕΛΤΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΥΝΟΛΟ.ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ.ΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΑ 14000-15000€ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΣΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΤΡΙΕΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ TSI ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ,Η ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ VW KAI TO ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ SERVICE.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΟΙΞΕ ΠΡΟ ΔΥΟ ΕΤΩΝ Η RENAULT ΜΕ ΤΟΝ 1,2 TCE (ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΠΑΙΝΟ Η VW). Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ FORD ΓΙΑ 1000 CC ΚΑΙ 100HP, ΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ....., ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΝΕΑ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ, ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ.
Προσωπικά πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο 1200 ή 1300 από 85 έως 100 ίππους μπορεί να ταξιδέψει άνετα άν το βάρος δεν ξεφύγει από το 1200 κιλά. Βελτιώσεις απαιτούνται στην κατανάλωση, στους ρύπους και στην ηχομόνωση. Με αυτές τις προδιαγραφές που έχει ο 1.2 TSI δεν είναι καθόλου λίγος και τίθεται απέναντι στον 1.33 της Toyota. Όλα αυτά προς όφελος δικό μας.
Τα χρονια περνουν και τα δεδομενα αλλαζουν. Καποτε , την δεκαετια του 70 και εν μερη και του 80 , τα 1300 θεωρουνταν "μεγαλα".Τοτε μεσουρανουσαν τα 1000 , 1100. Αυτοκινητα αργα και επικινδυνα. Η vw απλα τολμησε και παρα τις επιφυλαξεις ολων (και εμου) κερδισε το στοιχημα . Με πολυ λογικα χρηματα αγοραζει κανεις πλεον ΡΟΠΗ και ΔΥΝΑΜΗ απο λιγα κυβικα γιατι απλα η εξελιξη των κινητηρων αποτελει μονοδρομο.Εφαρμοστηκε πραγματικα η τεχνολογια για το λαο. Τουρμπο με χαμηλα κυβικα .
Ούτως ή άλλως τα επόμενα χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας θα γίνονται με βάση τους ρύπους του κάθε οχήματος, οπότε δεν θαχει κάποιο σημαντικό όφελος αν επιλέξει κανείς λιγότερα κυβικά. Γνώμη μου, να μην ζορίζουμε υπερσυμπιέζοντας τους κινητήρες και ειδικά τους "μικρούς" με turbo. Προτιμώ ατμοσφαιρικούς με λίγο περισσότερα κυβικά(π.χ.1400) και το κεφάλι μας ήσυχο, παρά 1200cc turbo
Ούτως ή άλλως τα επόμενα χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας θα γίνονται με βάση τους ρύπους του κάθε οχήματος, οπότε δεν θαχει κάποιο σημαντικό όφελος αν επιλέξει κανείς λιγότερα κυβικά. Γνώμη μου, να μην ζορίζουμε υπερσυμπιέζοντας τους κινητήρες και ειδικά τους "μικρούς" με turbo. Προτιμώ ατμοσφαιρικούς με λίγο περισσότερα κυβικά(π.χ.1400) και το κεφάλι μας ήσυχο, παρά 1200cc turbo
Ειναι γεγονος οτι η τεχνολογια των turbo κινητηρων δινει επιδοσεις που δε θα μπορουσαν σε καμια περιπτωση να επιτευχθουν με ατμοσφαιρικες πιεσεις! Ωστοσο η κινηση μεσα στην πολη απαιτει συνεχεις αλλαγες σχεσεων,συνεχεις εκκινησεις και στασεις κι αυτο ειναι σιγουρα κατι που θα ταλαιπωρησει τις τουρμπινες αυτων των μικρων κινητηρων. Αλλωστε αν επιλεξεις αυτοκινητο πολης και μονο τα 100 αλογα ειναι πραγματικα πολυτελεια! Θεωρω οτι η ατμοσφαιρα θα συνεχισει να ζει στα δρομακια της Αθηνας(και οχι μονο) και τα τουρμπο μικρα αυτοκινητα θα περιοριστους στην επαρχια οπου η κινηση ειναι χωρις στασεις. Χαρακτηριστικο ειναι οτι η καταναλωση σε αυτους τους κινητηρες αυξανεται κατακορυφα εντος αστικου κυκλου, κι ας το αρνουνται οι εταιριες!Λιγα κυβικα κ ελαφρυ αμαξι για πολη!
Θεωρώ όπως πολύ σωστά αναφέρετε ότι 105 άλογα είναι υπεραρκετά για ένα μικρό αυτοκίνητο και ότι αυτοί οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι αφού σε άλλη περίπτωση μετά από τόσο καιρό κάτι θα είχαμε δει. Τώρα για τη δύναμη στα χέρια νέων οδηγών όλα στο μυαλό είναι. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει τα όρια και τις δυνατότητες του και με λιγότερα άλογα θα το κάνει το λάθος.
Απλα δεν καταλαβαινω πώς καποιος που πριν 3-4 χρονια θα επαιρνε ενα μικρο αυτοκινητο οπως polo,clio με 75-90 αλογα ξαφνικα θελει αυτοκινητο με 105(εφοσον και το κοστος αποκτησης τους ειναι αυξημενο)Το ιδιο ισχυει για το Golf. Δημιουργηθηκε αποτομα η αναγκη για περισσοτερη ιπποδυναμη?Και θεωρησαμε οτι δεν ειναι διαφορα τα 16000 ευρω απο τα 19000?Η vw περα απο τις "τεχνολογικες καινοτομιες" μαλλον αυτο που καταφερε στην Ελλαδα ηταν να μας βαλει το χερι βαθια στην τσεπη χωρις να το καταλαβουμε.Μαλλον ειναι το συνδρομο του Ελληνα που παιρνει 1,4 χωρις να κοιτα αλλα χαρακτηριστικα.Επισης πολλοι πιτσιρικαδες παιρνουν πρωτο αυτοκινητο το golf με τοσα πολλα αλογα πραγμα αδιανοητο πριν μερικα χρονια μονο και μονο επειδη ειναι της μοδας. Καταλαβαινουμε ολοι ποσο επικυνδυνο ειναι αυτο.Ενας νεος απειρος με τρελη δυυναμη στο γκαζι.Αυτοι οι κινητηρες απευθυνονται στο μικροτερο αγοραστικο κοινο που παλιοτερα θα εδιναν κατι παραπανω να παρουν ενα 1.6 ή 1,8 απλα τωρα εχουν οικονομια και καλυτερη ροπη.
skeftomoun gia fiesta 1400.telika tha perimenw to neo polo.oles oi aretes tou golf se mikroteres diastaseis.apla teleio
Έρχεται και σύντομα FIAT G.Punto με 900cc και 105ΗP.. και το downsizing καλά κρατεί
Με το ισχύον φορολογικό σύστημα και δεδομένου του βάρους του οχήματος μια χαρά είναι η απόδωση 105 ίππων από 1200 κ.εκ. Το FIAT UNO TURBO απέδιδε αυτήν ακριβώς την ιπποδύναμη στη δεκαετία του 80 από 1300 κ. εκ. αλλά βέβαια ήταν κοντα 300 κιλά επαφρύτερο. Το θέμα είναι να μην αρχίσουν να φορολογούν τα αυτοκίνητα με βάση την ιπποδύναμη γιατί τότε θα εξαλειφθεί το συγκριτικό πλεονέκτημα
Ουδέν υποκατάστατο των κυβικών
Η VW ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ.ΠΟΙΟΤΗΤΑ,ΠΛΑΙΣΙΑ,ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ,ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (POLO)ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ 1.2 TSI.ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΕΝΑ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΒΑΣΗ ΟΓΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΒΕΛΤΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΥΝΟΛΟ.ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ.ΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΑ 14000-15000€ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΣΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΤΡΙΕΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ TSI ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ,Η ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ VW KAI TO ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ SERVICE.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΟΙΞΕ ΠΡΟ ΔΥΟ ΕΤΩΝ Η RENAULT ΜΕ ΤΟΝ 1,2 TCE (ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΠΑΙΝΟ Η VW). Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ FORD ΓΙΑ 1000 CC ΚΑΙ 100HP, ΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ....., ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΝΕΑ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ, ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ.
kalo einai. na doume kai axiopistia...
Προσωπικά πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο 1200 ή 1300 από 85 έως 100 ίππους μπορεί να ταξιδέψει άνετα άν το βάρος δεν ξεφύγει από το 1200 κιλά. Βελτιώσεις απαιτούνται στην κατανάλωση, στους ρύπους και στην ηχομόνωση. Με αυτές τις προδιαγραφές που έχει ο 1.2 TSI δεν είναι καθόλου λίγος και τίθεται απέναντι στον 1.33 της Toyota. Όλα αυτά προς όφελος δικό μας.
Τα χρονια περνουν και τα δεδομενα αλλαζουν. Καποτε , την δεκαετια του 70 και εν μερη και του 80 , τα 1300 θεωρουνταν "μεγαλα".Τοτε μεσουρανουσαν τα 1000 , 1100. Αυτοκινητα αργα και επικινδυνα. Η vw απλα τολμησε και παρα τις επιφυλαξεις ολων (και εμου) κερδισε το στοιχημα . Με πολυ λογικα χρηματα αγοραζει κανεις πλεον ΡΟΠΗ και ΔΥΝΑΜΗ απο λιγα κυβικα γιατι απλα η εξελιξη των κινητηρων αποτελει μονοδρομο.Εφαρμοστηκε πραγματικα η τεχνολογια για το λαο. Τουρμπο με χαμηλα κυβικα .
Ούτως ή άλλως τα επόμενα χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας θα γίνονται με βάση τους ρύπους του κάθε οχήματος, οπότε δεν θαχει κάποιο σημαντικό όφελος αν επιλέξει κανείς λιγότερα κυβικά. Γνώμη μου, να μην ζορίζουμε υπερσυμπιέζοντας τους κινητήρες και ειδικά τους "μικρούς" με turbo. Προτιμώ ατμοσφαιρικούς με λίγο περισσότερα κυβικά(π.χ.1400) και το κεφάλι μας ήσυχο, παρά 1200cc turbo
Ούτως ή άλλως τα επόμενα χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας θα γίνονται με βάση τους ρύπους του κάθε οχήματος, οπότε δεν θαχει κάποιο σημαντικό όφελος αν επιλέξει κανείς λιγότερα κυβικά. Γνώμη μου, να μην ζορίζουμε υπερσυμπιέζοντας τους κινητήρες και ειδικά τους "μικρούς" με turbo. Προτιμώ ατμοσφαιρικούς με λίγο περισσότερα κυβικά(π.χ.1400) και το κεφάλι μας ήσυχο, παρά 1200cc turbo
θα υπαρξει αποδοχη για φορολογοασφαλιστικους και οχι μονο λογους, εχω οικογενεια και το yeti ειναι ιδανικο για την οικογενεια μου, το περιμενω!!!
tha ithela to polo 1400 tsi me tous 140 to idaniko gia neous
Ειναι γεγονος οτι η τεχνολογια των turbo κινητηρων δινει επιδοσεις που δε θα μπορουσαν σε καμια περιπτωση να επιτευχθουν με ατμοσφαιρικες πιεσεις! Ωστοσο η κινηση μεσα στην πολη απαιτει συνεχεις αλλαγες σχεσεων,συνεχεις εκκινησεις και στασεις κι αυτο ειναι σιγουρα κατι που θα ταλαιπωρησει τις τουρμπινες αυτων των μικρων κινητηρων. Αλλωστε αν επιλεξεις αυτοκινητο πολης και μονο τα 100 αλογα ειναι πραγματικα πολυτελεια! Θεωρω οτι η ατμοσφαιρα θα συνεχισει να ζει στα δρομακια της Αθηνας(και οχι μονο) και τα τουρμπο μικρα αυτοκινητα θα περιοριστους στην επαρχια οπου η κινηση ειναι χωρις στασεις. Χαρακτηριστικο ειναι οτι η καταναλωση σε αυτους τους κινητηρες αυξανεται κατακορυφα εντος αστικου κυκλου, κι ας το αρνουνται οι εταιριες!Λιγα κυβικα κ ελαφρυ αμαξι για πολη!
Θεωρώ όπως πολύ σωστά αναφέρετε ότι 105 άλογα είναι υπεραρκετά για ένα μικρό αυτοκίνητο και ότι αυτοί οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι αφού σε άλλη περίπτωση μετά από τόσο καιρό κάτι θα είχαμε δει. Τώρα για τη δύναμη στα χέρια νέων οδηγών όλα στο μυαλό είναι. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει τα όρια και τις δυνατότητες του και με λιγότερα άλογα θα το κάνει το λάθος.
Βρήκα το καινούργιο μου αυτοκίνητο! 1.2 tsi με 105 αλογάκια. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Αν δεν είχε και αυτά τα φανάρια πίσω...