Είχε δεκάδες εκδόσεις και προσωνύμιο «ασχημόπαπο»

Είχε δεκάδες εκδόσεις και προσωνύμιο «ασχημόπαπο»

7.269 Επισκέψεις στο άρθρο

Σταδιακά το 2CV άλλαξε, εκμοντερνίστηκε, χωρίς ποτέ όμως να χάσει κάτι από την βασική φιλοσοφία του φτηνού τετράθυρου αυτοκινήτου με χαμηλές απαιτήσεις βενζίνης. Η Citroen το προώθησε περισσότερο στην γαλλική αγορά, αλλά κατάφερε να διαδοθεί και σε ορισμένες άλλες χώρες και το κύριο υποκοριστικό που απέκτησε ήταν το «ασχημόπαπο».


Συνολικά, υπήρχαν δέκα ειδικές εκδόσεις του 2CV, που κυκλοφόρησαν στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Περιλάμβαναν το Spot, το Charleston και το Cocorico. Το 2CV υπέστη επίσης μια σειρά αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας του van 2CV (γνωστού ως 2 CV AU) το 1951 και στη συνέχεια του 2CV AZ το 1954, εξοπλισμένο με κινητήρα 12 ίππων και με τον περίφημο φυγόκεντρο συμπλέκτη. Επιπλέον, το 2CV έφτασε να οδηγείται σε δρόμους σε όλο τον κόσμο χάρη σε διάφορα οδοιπορικά, όπως το 16.500 χλμ Paris-Kaboul-Paris Raid του 1970, το 13.500 χλμ Paris-Persépolis Raid του 1971 και το 8.000 χλμ Africa Raid από το Abidjan στην Τύνιδα το 1973, οργανωμένα και τα τρία από τη Citroën.

Το 2CV διέγραψε μια εκπληκτική πορεία: παρήχθησαν συνολικά 5.114.969 μονάδες, συμπεριλαμβανομένων 1.246.335 2CV vans. Ο αριθμός αυτός μπορεί να φαίνεται μικρός συγκριτικά με άλλα κλασικά μοντέλα της εποχής, ωστόσο εδώ πρέπει να αναλογιστούμε ότι απευθυνόταν κυρίως στην γαλλική αγορά και δεν ήταν ένα «παγκόσμιο προϊόν» όπως για παράδειγμα το Beetle. Η τιμή του μάλιστα (κόστιζε στη Γερμανία το ένα τρίτο του Beetle) αποδεικνύει ότι ουσιαστικά αποτελούσε ένα πραγματικά φτηνό και αξιόπιστο αυτοκίνητο για το λαό. Απλά, ο όρος αυτός έτυχε να κατοχυρωθεί στο πέρασμα των χρόνων από το γερμανικό μοντέλο…

Σελίδα 175 χρόνια Citroen 2CV: H γέννηση και η αποθέωση του «ασχημόπαπου»
Σελίδα 2Η... Michelin βοήθησε να αναπτυχθεί το Citroen 2CV
Σελίδα 3Τα προβλήματα που έφερε στη Citroen και στο 2CV ο πόλεμος
Σελίδα 4Το ντεμπούτο του το 1949 και η έκρηξη σε παραγγελίες
Σελίδα 5Είχε δεκάδες εκδόσεις και προσωνύμιο «ασχημόπαπο»
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center