To Fortis θα χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ σε κάθε τροχό θα βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Fortis θα χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ σε κάθε τροχό θα βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ

SUV από την Kumho

(11/8/2009)

Παρόλο που η εταιρεία ελαστικών δεν σκοπεύει (τουλάχιστον επίσημα) να μπει στην παραγωγή οχημάτων, παρουσίασε το πρωτοποριακό σχέδιο ενός οχήματος εκτός δρόμου. Το μοντέλο ονομάζεται Fortis και όπως υπόσχεται η Kumho θα έχει πολύ καλές ικανότητες τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

H κορεάτικη εταιρεία ελαστικών παρουσίασε ένα πρωτοποριακό τρίθυρο SUV το οποίο ονομάζει Fortis και το οποίο υπόσχεται πρωτοποριακό σχεδιασμό και τεχνολογία τόσο στα ελαστικά του όσο και στα υλικά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή του, γενικότερα. Ο σχεδιαστής του Fortis είναι ο Rob Dolton που πριν εργαζόταν στο κέντρο Advanced Design της Fiat, ενώ τώρα βρίσκεται στην Kumho. Το Fortis θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ ισχύος 100 ίππων το καθένα, τα οποία θα βρίσκονται σε κάθε τροχό. Θα χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου που θα μπορούν να ανεφοδιαστούν από μια απλή πρίζα στο σπίτι, το γραφείο ή όπου αλλού αυτό είναι δυνατό. Όσον αφορά στη μετάδοση το Fortis θα έχει την επιλογή μεταξύ κίνησης μόνο εμπρός ή μόνο πίσω, και φυσικά τετρακίνησης.

Το SUV θα κάνει χρήση ανακυκλωμένων ελαστικών σε καπό, πόρτες, φτερά, και προφυλακτήρες

Το SUV θα κάνει χρήση ανακυκλωμένων ελαστικών σε καπό, πόρτες, φτερά, και προφυλακτήρες

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η πρωτοπορία όμως έρχεται από τα ελαστικά, αφού το Fortis θα φορά ειδικά ελαστικά νέας τεχνολογίας χωρίς αέρα, σχεδιασμένα ώστε να του δίνουν απόλυτο κράτημα τόσο εντός δρόμου όσο και εκτός αυτού. Έτσι τα ελαστικά του θα έχουν κρυμμένα μεταλλικά στοιχεία που θα εμφανίζονται όταν πρόκειται να βγει εκτός δρόμου ώστε το πέλμα να γίνεται άγριο και το ελαστικό να βρίσκει πρόσφυση σε κάθε έδαφος. Όταν αυτό θα χρειαστεί να πατήσει στην άσφαλτο, τα μεταλλικά αυτά στοιχεία θα καλύπτονται από πλαστικά μέρη της γόμας του ελαστικού με αποτέλεσμα η επιφάνεια επαφής με το δρόμο να αυξάνεται και η πρόσφυση να βελτιώνεται. Τέλος, ο Dolton βρήκε τρόπο να μειώσει και το κόστος κατασκευής, χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα ελαστικά για την κατασκευή των προφυλακτήρων, καπό, θυρών, αλλά και των εμπρόσθιων φτερών του Fortis.
NEO TRANSPORTER
test center