Alfa Romeo Mito MultiAir
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo Mito MultiAir

Οδηγούμε την Alfa Romeo Mito MultiAir

(14/9/2009)

Με τα νέα μηχανικά σύνολα τεχνολογίας Multiair, που προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, και με μικρόεπεμβάσεις σε σύστημα διεύθυνσης και μετάδοσης η νέα Alfa Romeo MiTo έρχεται για να γοητέψει ακόμα περισσότερο το κοινό της και όχι μόνο...

Το MultiAir έρχεται να αναστατώσει πραγματικά την αγορά του downsizing με νέες καινοτομίες στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Οι βαλβίδες εισαγωγής λειτουργούν με τη βοήθεια εμβόλων, τα οποία κινούνται από μηχανικά έκκεντρα συνδεδεμένα μέσω υδραυλικών θαλάμων, οι οποίοι ελέγχονται από σωληνοειδείς βαλβίδες (σε κόκκινο στη φώτο)

Οι βαλβίδες εισαγωγής λειτουργούν με τη βοήθεια εμβόλων, τα οποία κινούνται από μηχανικά έκκεντρα συνδεδεμένα μέσω υδραυλικών θαλάμων, οι οποίοι ελέγχονται από σωληνοειδείς βαλβίδες (σε κόκκινο στη φώτο)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην πίστα του Balocco, όπου είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε αντικρίσαμε μια ανανεωμένη MiTo σε πολλούς τομείς. Ξεκινώντας από το σημαντικότερο, το νέο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα που εξελίχτηκε από την FPT (Fiat Power Technologies) και καταργεί την πεταλούδα γκαζιού, βελτιώνει αισθητά την απόκριση του γκαζιού και αυξάνει σημαντικά την ροπή και την ισχύ στις χαμηλό-μεσαίες στροφές του κινητήρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, την εξαφάνιση του φαινόμενου lag της τουρμπίνας στις χαμηλές στροφές και τη γεμάτη λειτουργία έως την κόκκινη περιοχή του 1.400άρη κινητήρα. Παράλληλα η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων είναι μειωμένες κατά 10%. Στο τελευταίο συμβάλλουν επίσης και τα συστήματα Start&Stop (στάνταρντ σε όλες τις εκδώσεις MultiAir) και GSI (Gear Shift Indicator) που μέσω μιας ένδειξης στο καντράν του αυτοκίνητου συνιστούν στον οδηγό την προτεινόμενη σχέση με απώτερο σκοπό την καλύτερη εκμετάλλευση του κινητήρα για μειωμένη κατανάλωση.
Αλλαγές έχουν γίνει και στο λογισμικό του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης που συνεργάζεται πλέον με τις νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το τιμόνι της 135άρας να είναι πιο ακριβές σε πληροφόρηση του και πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού.
Μια ακόμα βελτίωση, θετική και αυτή για τους ανήσυχους οδηγούς, είναι η πιο κοντές διαδρομές του επιλογέα (κατά 2,5 εκ.), που τώρα είναι αρκετά πιο σαφής στις γρήγορες αλλαγές.
Στην πίστα του Balocco επίσης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την κορυφαία έκδοση της MiTo την «Quadrifoglio Verde» με τον 1.4 κινητήρα MultiAir TurboBenzina των 170 ίππων, η οποία θα λανσαριστεί στην αγορά το 2010. Με πολύ καλή αναλογία κιλών ανά ίππους (6,7 kg/PS) οι επιδόσεις της είναι πάρα πολύ καλές, με 7,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 219 χλμ./ώρα.
BRIDGESTONE TURANZA 6
moto