Οδηγούμε το Renault Fluence
Διαβάστηκε από 13436 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/11/2009
ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Το νέο Fluence της Renault θα γεφυρώσει το κενό μεταξύ Megane και Laguna
Tο Renault Fluence αποτελεί ουσιαστικά τη σεντάν εκδοχή του νέου Μegane. To μικρομεσαίο γαλλικό αυτοκίνητο γνωρίσαμε στην Τουρκία (όπου και θα κατασκευάζεται) και συγκεκριμένα στην Σμύρνη, από όπου και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Ανετο αλλα και σίγουρο στο δρόμο το τετράθυρο Fluence

To αυτοκίνητο έχει δικά του σχεδιαστικά στοιχεία, όμως κάνει εμφανές τη σχολή από την οποία προέρχεται

Εσωτερικά το επίπεδο ποιότητας είναι ικανοποιητικό με τους αποθηκευτικούς χώρους να κερδίζουν τις εντυπώσεις.
H διαφοροποίηση του Fluence σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, δεν ανάγεται μόνο στην προσθήκη του τρίτου όγκου, και τη νέα του ονομασία, αλλά και από την διαφορετική σχεδίαση τόσο στο εμπρός και όσο και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό το Fluence από πλευράς σχεδίασης, ταυτίζεται με το μοτίβο που έχει υιοθετήσει η εταιρεία στα μοντέλα της, το τελευταίο διάστημα, χωρίς όμως να φτάνει στα επίπεδα της ποιότητας των υπολοίπων εκδόσεων του Megane.
Ιδιαίτερη φροντίδα έχει δοθεί στους αποθηκευτικούς χώρους που υπάρχουν παντού, σε πόρτες, κεντρική κονσόλα, ακόμη και στο εμπρός μέρος της οροφής, με αποτέλεσμα να αγγίζουν τη συνολική χωρητικότητα των 23 λίτρων! Χαρακτηριστικά η κάθε εμπρός πόρτα μπορεί εσωτερικά να αποθηκεύσει έως και 2,6 λίτρα, ενώ στην κεντρική κονσόλα ο συνολικός όγκος ανέρχεται τα 2,2 λίτρα. Το βασικό ατού φυσικά του τετράθυρου μοντέλου είναι ο χώρος αποσκευών που φθάνει τα 530 λίτρα.

Στο δρόμο το αυτοκίνητο δείχνει αισθητά πιο μαλακό από τις hatchback και coupe εκδόσεις, στοχεύοντας σε άνετες μετακινήσεις. Σε καλά επίπεδα κινείται και η πληροφόρηση που παρέχει το σύστημα διεύθυνσης. Το γαλλικό μοντέλο που αναμένεται στην χώρα μας τον Ιανουάριο θα διατίθεται με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης 1,6 και 2,0 λίτρων, καθώς επίσης και με ένα κινητήρα ντίζελ 1,5 λίτρων. Ειδικά για τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λτ. απόδοσης 110 ίππων, που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, διαπιστώσαμε ότι παρουσιάζει κάποια τραχύτητα και θόρυβο στις υψηλές στροφές, παράλληλα όμως είναι ελαστικός και κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.225 κιλών.
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χωρίς diesel και με LPG που δεν πουλάει, τι θα κάνει στην Ελλάδα η Renault;

Πρεμιέρα για το Plug-in υβριδικό Renault Rafale με 300 ίππους

Τιμές Ελλάδα Vs Γαλλία - Γιατί τέτοιο «καπέλο» στα Clio και Duster;

Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Arkana Ήπια υβριδικό με 140 PS

Πρεμιέρα με 145 άλογα για το νέο Renault Symbioz

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 5 N - Οι Petrolheads θα αναθεωρήσουν!

Οδηγούμε στην Ισπανία: Νέο Dacia Duster | «Μουράτο», υβριδικό, αλλά χωρίς diesel

Οδηγούμε: Νέο Jeep Avenger e-Hybrid

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda 2 Hybrid