Η νέα ανοικτή έκδοση της σειράς 6 της BMW
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα ανοικτή έκδοση της σειράς 6 της BMW

Οδηγούμε τη νέα BMW 6 Convertible

(31/1/2011)

Πρόκειται για ένα ακριβό ανοιχτό avantgarde δημιούργημα, το οποίο, όταν με το καλό φτάσει στα μέρη μας μέχρι την άνοιξη, θα κοστίζει πάνω από 150.000 ευρώ. Αυτό από μόνο του δημιουργεί αυξημένες απαιτήσεις, καθώς εκτοξεύει την ανοιχτή καινούρια 6άρα στη λίγκα των ονειρικών αυτοκινήτων. Και φυσικά το νέο μοντέλο δικαιώνει μια χαρά τις προσδοκίες σε όλα τα επίπεδα.

Η εμφάνισή της είναι λιτή και προσγειωμένη, αλλά φυσικά και εντυπωσιακή λόγω μεγάλων διαστάσεων, αφού λεπτομέρειες όπως τα καθηλωτικά πίσω φώτα «απλώνονται» μια χαρά στην πολύ φαρδιά σιλουέτα. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά τοποθετήθηκε κάποιος, μπροστά της η παλιά 6άρα δείχνει ως και μπανάλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από εκεί και πέρα, η 650ι που οδηγήσαμε, με το 4,4λιτρο μοτέρ V8 με τεχνολογία TwinPower Turbo, άμεσο ψεκασμό καυσίμου, 407 άλογα και 600 Nm ροπής είναι τόπο εντυπωσιακή όσο τα νούμερά της. Και ίσως τα 5.0 δλ. για το 0-100 ή τα 250 χλμ./ώρα τελικής να μην είναι μοναδικά νούμερα όσο η υπόσχεση της BMW για 10,7 λ./100 χλμ. μέση κατανάλωσης, με τη βοήθεια και της δέσμης οικολογικών μέτρων Efficient Dynamics. Στην πράξη η λειτουργία του συνόλου είναι smooth και φυσικά αποδοτική σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ εξαιρετική είναι η συνεργασία με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο μοτέρ προσφέρει 11% περισσότερη δύναμη και 2% περισσότερη κατανάλωση σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθίσταται. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το νέο μοτέρ δεν επιτρέπει ποτέ στο αυτοκίνητο να εκραγεί, αφού υιοθετεί τη συγκρατημένη cruiser προσέγγιση που ακολουθεί και όλο το αυτοκίνητο.

Το οποίο μέσω του Adaptive Drive αλλάζει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του τιμονιού, του γκαζιού και του DSC, σε 4 modes από Comfort μέχρι Sport+ ανάλογα τις διαθέσεις και τις συνθήκες του δρόμου. ¶λλωστε το Integral Active Steering, που τοποθετείται σε αυτοκίνητο της κατηγορίας για πρώτη φορά, κάνει τα μαγικά του επιτρέποντας και την αντίθετη ή με την ίδια φορά κίνηση των πίσω τροχών, σε σχέση με τους μπροστά, ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το γρανιτένιο πλαίσιο της ανοιχτής 6άρας, οριοθετούν μια Gran Tourismo οδηγική εμπειρία, με αθλητική ευελιξία για τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου, ακρίβεια στο τιμόνι, εξαιρετική διαχείριση των ανωμαλιών και από την ανάρτηση και από το πλαίσιο και, φυσικά, ελεγχόμενα σπορ διάθεση, όποτε μπουν για λίγο στην άκρη τα ηλεκτρονικά και επιχειρηθεί το παιχνίδι με την πίσω κίνηση και την περίσσεια δύναμη.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό του αυτοκίνητου είναι και η λεπτή, υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, που λειτουργεί και εν κινήσει μέχρι τα 40 χλμ./ ώρα, ενώ διαθέτει ένα ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω τζάμι για να ανανεώνεται ο αέρας στο εσωτερικό ακόμα και όταν είναι κλειστή. Η ποιότητα της είναι υποδειγματική, όπως και η προστασία που προσφέρει από τα στοιχεία της φύσης. Θα μπορούσε να πιστέψει κανείς ότι είναι και μεταλλική. ¶λλωστε αυτό είναι το θέμα και για το υπόλοιπο εσωτερικό και το αυτοκίνητο εν γένει. Κορυφαίο σε φινίρισμα και προσοχή στη λεπτομέρεια, με σπορτίφ διάθεση σχεδιαστικά (αφού η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό), άψογο εργονομικά (ειδικά με τη 10άρα προαιρετική οθόνη στο κέντρο) αλλά και φιλικό, χωροταξικά, για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Φυσικά από μέσα δε λείπει τίποτα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, από τα δερμάτινα καθίσματα με τεχνολογία απαγωγής της θερμοκρασίας, τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με convertible mode και τα 4 ενεργά προσκέφαλα, μέχρι τα νέα συστήματα infotainment, το head up display με έγχρωμα γραφικά, την πανοραμική κάμερα και το Night Vision με σύστημα αναγνώρισης πεζών.

Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στη Γερμανία δίπλα στις 5άρες και τις 7άρες, θα παρουσιαστεί επίσημα στην κουπέ (ακόμα πιο όμορφη) εκδοχή του, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ θα αποτελέσει τη βάση για το 4θυρο κουπέ της εταιρείας (γιατί τα Α7 και CLS πρέπει επιτέλους να αποκτήσουν ένα Βαυαρό αντίπαλο). Και αν αναρωτιέστε γιατί παρουσιάστηκε πρώτα η κάμπριο 6άρα, είναι γιατί η BMW θέλει να προλάβει το καλοκαίρι στις αγορές που την ενδιαφέρουν. Όλα στρατηγικά σχεδιασμένα, όπως και στο νέο μοντέλο.
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER