" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ανανεωμένη Mercedes C-Class

To πιο καλοπουλημένο σεντάν της Mercedes είναι πλέον ανανεωμένο στα σημεία

Ιδιαίτερα ευχάριστος διάκοσμος, με την ποιότητα σε κάθε περίπτωση να είναι απλώς κορυφαία!

Τα μηχανικά σύνολα θα αποδίδουν από 120 έως 306 ίππους

Η ποιότητα κύλισης είναι επίσης κορυφαία, όπως και η σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες

Η στέισον βάγκον έκδοση εγγυάται ακόμη καλύτερους χώρους καθώς και πρακτικότητα

Οδηγούμε την ανανεωμένη C-Class

Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2011

Ταξιδεύουμε έως την Τενερίφη της Ισπανίας για την πρώτη επαφή με την ανανεωμένη Mercedes C-Class. Πρόκειται για το πιο καλοπουλημένο σεντάν του Γερμανού κατασκευαστή, που όπως ο ίδιος αναφέρει, έχει δεχθεί αλλαγές σε ούτε λίγο ούτε πολύ 2.000 σημεία!

 
Σχεδίαση
Η ανανέωση στη νέα C-Class γίνεται πιο αισθητή στο εμπρός και πίσω μέρος της, με νέα φωτιστικά σώματα και νέους προφυλακτήρες. Το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη αεροδυναμική αντίσταση 0,26 cd, για την οποία η Mercedes αναφέρει ότι θα είναι η κορυφαία στην κατηγορία! Εμπρός τα φώτα θα είναι bi-xenon (ανάλογα με την έκδοση) ενώ τα φώτα ημέρας που βρίσκονται ακριβώς από κάτω είναι τεχνολογίας LED, όπως άλλωστε θα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Εσωτερικό
Πίσω από το τιμόνι της νέας C-Class, o αέρας ανανέωσης είναι περισσότερο από αισθητός. Οι αλλαγές στο εσωτερικό δεν αφορούν φυσικά την ευρυχωρία, που παραμένει ως είχε αφού οι βασικές διαστάσεις δεν αλλάζουν, αλλά τη σχεδίαση που είναι σαφώς πιο κομψή και την απτή αίσθηση ποιότητας που κερδίζει πλέον με ευκολία το «άριστα». Σχεδιαστικά το ταμπλό πλέον παραπέμπει στην Ε-Class με στρογγυλά ανεξάρτητα όργανα που ενώνονται αριστοτεχνικά με τη νέα οθόνη υψηλής ευκρίνειας στη μέση του. Υπάρχει και νέα κεντρική κονσόλα με το όλο σύνολο να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, όμως το καλύτερο είναι: τα υλικά που χρησιμοποιεί η Mercedes (ειδικά αυτά στην κεντρική κονσόλα και το πάνω μέρος του ταμπλό) που είναι πλέον 100% αντάξια του ονόματος της φίρμας με ακόμα πιο ιδανικό φινίρισμα και τέλεια συναρμογή.

Οδική συμπεριφορά
Ακόμη και στο οδηγικό κομμάτι πάντως, η ανανεωμένη C-Class έχει κάνει ένα βήμα παραπέρα! Η εταιρεία αναφέρει ότι 2.000 μέρη (!) έχουν αλλαχθεί και μέσα σε αυτά είναι το αλουμινένιο καπό, τα φτερά καθώς και μέρος των θυρών. Οδηγώντας πάντως τη C350 είχαμε σαφώς καλύτερη αίσθηση από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου. Όχι τόσο από την αύξηση της ισχύος (V6 με 306 ίππους), αλλά από την οδηγική αίσθηση.
Οι ορεινοί δρόμοι στην Τενερίφη θυμίζουν «roller-coaster». Πάνω-κάτω, σε μια στενή σερπαντίνα μαύρης ασφάλτου, που ξετυλίγεται από τη θάλασσα μέχρι και τα 1.000 μέτρα υψόμετρο. Η C350 δεν έδειξε να δυσανασχετεί σε καμία περίπτωση. Πέρα από την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, που δεν «παίζονται», αυτή η C-Class δείχνει να μην αφήνει τον οδηγό ξεχασμένο. Υπάρχει καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι, η πρόσφυση είναι επίσης βελτιωμένη (γεγονός που δεν οφείλεται φυσικά στην χρήση των ηλεκτρονικών, που πάντως κάνουν εξαιρετική δουλειά), αλλά και στο ίδιο το μοντέλο που συνολικά δείχνει καλύτερα ζυγισμένο.

Συνολικά λοιπόν, είναι ουδέτερη (ακόμα και με το ESP εκτός λειτουργίας), έχει πολύ καλά φρένα αλλά και το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic. Στον ανοιχτό δρόμο η σταθερότητα είναι κορυφαία και πραγματικά χαίρεσαι να την αφήνεις να καταπίνει χιλιόμετρα. Σε όλα τα μοντέλα υπάρχει στάνταρ σύστημα Start/Stop, αλλά και ανάρτηση Agility Control που με μηχανικό τρόπο αλλάζει την απόσβεση ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου.

Κινητήρες
Για την Ελλάδα εμπορικό ενδιαφέρον φυσικά παρουσιάζει ο 1,8 τούρμπο άμεσου ψεκασμού CGI κινητήρας των εκδόσεων: C180, C200 και C250 με 156, 184 και 204 ίππους. Δυστυχώς η επαφή μας με τον κινητήρα αυτό ήταν πολύ σύντομη μέσα σε μια στέισον βάγκον έκδοση. Οι 204 ίπποι είναι αρκετοί για να προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις, ενώ τονισμένη είναι η ελαστικότητα και η ροπή χαμηλά. Σε σχέση πάντως με τον V6 κινητήρα, ο τετρακύλινδρος της C250 είναι πιο τραχύς, όχι όμως και λιγότερο πολιτισμένος.
Συνολικά πάντως η γκάμα θα περιλαμβάνει 11 εκδόσεις με την ιπποδύναμη να ξεκινά από τους 120 ίππους και να φτάνει έως τους 306 ίππους. Σε κάθε περίπτωση η Mercedes αναφέρει ότι η οικονομία καυσίμου στους αναβαθμισμένους κινητήρες θα φτάνει έως και το εκπληκτικό 31%. Τέλος, μερικά από τα ηλεκτρονικά συστήματα με τα οποία θα εξοπλίζεται το ανανεωμένο αυτοκίνητο, είναι τα: Attention Assist, Adaptive Highbeam Assist, Park Assist με λειτουργία Parktronic, Lane Keeping Assist και Blind Spot Assist.

Tags: MERCEDES C
 

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Η κίνηση στους δρόμους

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »