Βλέπει στην αγορά της Κίνας η Seat

Βλέπει στην αγορά της Κίνας η Seat

(11/4/2011)

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η SEAT θα είναι παρούσα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα στα πλαίσια της στρατηγικής της μάρκας να επεκταθεί σε νέες αγορές. ¶μεσος στόχος είναι η καθιέρωση της μάρκας στο μυαλό των δυνητικών πελατών, πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα με τα μοντέλα LEON και IBIZA το 2012.

Ο πρόεδρος της SEAT, James Muir, δήλωσε: «η Κινεζική αγορά προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για μια μάρκα σαν και τη δική μας. Η SEAT είναι συνώνυμη με το σχεδιασμό, με τον νεανικό πνεύμα και τον σπορτίφ χαρακτήρα, στοιχεία που χαίρουν μεγάλης εκτίμησης σε αυτή την αγορά».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Η SEAT έχει εντοπίσει μια ξεκάθαρη ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές για αυτοκίνητα με ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά και θεωρεί πως η συγκεκριμένη χρονική περίοδος είναι η κατάλληλη ώστε να επεκταθεί σε αυτή την αγορά-κλειδί.

&&&& &&&&«Η έρευνα μας δείχνει πως οι κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτου δίνουν σημασία στις επιδόσεις και τον δυναμισμό. Επιπλέον, η τεχνολογία και οι κορυφαίες μηχανολογικές εφαρμογές είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για αυτούς και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο κομμάτι της σχεδίασης. Στη βάση αυτή είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η SEAT θα φέρει κάτι φρέσκο και νέο στην αγορά αυτοκινήτων της Κίνας, βοηθώντας μας να εγκαθιδρύσουμε μια ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα στην τοπική αγορά», εξήγησε ο James Muir.

Στόχος της SEAT είναι να διευρύνει σταδιακά τις δραστηριότητες της στην Κίνα με αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ισπανία, στο κεντρικό εργοστάσιο παραγωγής στο Martorell.
LINGLONG VS TRAZANO
test center