Όσο εντυπωσιακή είναι η εξωτερική σχεδίαση του C-HR, άλλο τόσο είναι και αυτή της ποιοτικής και καλοφινιρισμένης καμπίνας.

Αριστερά ο πίνακας οργάνων της συμβατικής έκδοσης και δεξιά της υβριδικής, όπου αντί για στροφόμετρο υπάρχει δείκτης ροής ενέργειας.

Αριστερά ο πίνακας οργάνων της συμβατικής έκδοσης και δεξιά της υβριδικής, όπου αντί για στροφόμετρο υπάρχει δείκτης ροής ενέργειας.

Η έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών για το σύστημα infotainment Toyota Touch2 είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις πλην της βασικής C-ITY.

Εξάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο για την έκδοση 4Χ2 έκδοση 1,2 Turbo (επάνω) και e-CVT αυτόματο για την ΗSD (κάτω).

Εξάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο για την έκδοση 4Χ2 έκδοση 1,2 Turbo (επάνω) και e-CVT αυτόματο για την ΗSD (κάτω).

Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα χαρίζουν στο C-HR μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση.

Εσωτερικό: Ξεχωριστό και high-tech

203.745 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2018)

Όσο εντυπωσιακή είναι η εξωτερική σχεδίαση του C-HR, άλλο τόσο είναι και αυτή της καμπίνας. To πράγμα που ξεχωρίζει είναι το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, το οποίο έχει σχετικά απλή διάταξη και λίγους, αλλά πολύ ποιοτικούς διακόπτες. Έπειτα, το μάτι σου καρφώνεται στην οθόνη αφής που είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό (εκτός της έκδοση C-ITY) και μπορούμε να πούμε πως είναι εύκολη στο χειρισμό. Η συνολική απτή ποιότητα των μαλακών υλικών είναι πολύ καλή και το φινίρισμα ανάλογο, χωρίς τριγμούς και γερή συναρμογή αν και στην περιοχή της κεντρικής οθόνης υπάρχουν κάποιες αστοχίες.

Την αίσθηση ποιότητας τονίζουν κάποια έξτρα premium διακοσμητικά στοιχεία, όπως η μπλε (ή σε χρώμα αλουμινίου ανάλογα με την έκδοση) λωρίδα, που ξεκινά από τις μπροστινές πόρτες και «τρέχει» στο ταμπλό και τονίζει το εσωτερικό πλάτος. Τέλος, εργονομικά σφάλματα δεν συναντήσαμε μιας και οι διακόπτες είναι ομαδοποιημένοι και εύκολοι στο χειρισμό τους, ωστόσο αυτοί πάνω στο τιμόνι είναι τοποθετημένοι σε σχήμα στραβού ρόμβου και απαιτούν κάποια εξοικείωση. Επίσης, λίγο μεγαλύτερες για τα δεδομένα που μας έχει συνηθίσει η Toyota θα θέλαμε τους χώρους για μικροαντικείμενα στην κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων μεταξύ υβριδικής και μη έκδοσης. Έτσι στην πρώτη αντί για το στροφόμετρο αριστερά υπάρχει δείκτης ενέργειας, ενώ στην κεντρική οθόνη υπάρχει και σχετική ηλεκτρονική ένδειξη για τη ροή της ενέργειας.

Ποια έκδοση;
Την ψήφο εμπιστοσύνης μας θα δώσουμε στη C-ENTER, αφού διαθέτει ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, γεγονός που σε κάνει να μην σκεφτείς στο ελάχιστο τη χρηματική διαφορά από τη βασική C-ITY, η οποία είναι 1.230 ευρώ. 

Για την υβριδική έκδοση, η «βασική» της C-LUB μας καλύπτει απόλυτα για τα 25.300 ευρώ που κοστίζει. Πάντως τα 600 ευρώ παραπάνω, που στοιχίζει η C-ULT δεν είναι σημαντική διαφορά, σε αντίθεση με την C-HIC, που ξεφεύγει φτάνοντας τα 29.500 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center