Προσπερνάει σβέλτα η υβριδική έκδοση, αλλά στο απότομο πάτημα του γκαζιού παράγει θόρυβο λόγω κιβωτίου.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο, εύχρηστο και ευχάριστο

203.956 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2018)

Ανεξαρτήτως έκδοσης, το C-HR εξαργυρώνει στο έπακρο την «προίκα» της νέας πλατφόρμας TNGA στην οποία βασίζεται. Αναμφίβολα η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες, ελέγχοντας άριστα το αμάξωμα. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες, δεν εμφανίζει άσκοπες ταλαντώνεις ή απότομες αντιδράσεις και βάζει άριστα τη δύναμη στο δρόμο προσφέροντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Mέσα σε όλα το ακριβές τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και σωστή πληροφόρηση, στοιχεία που τονίζονται (μαζί με την απόκριση στο γκάζι) όταν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργία Sport. Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα χαρίζουν στο C-HR μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση, που λείπει από την κατηγορία. Το C-HR γουστάρεις να το οδηγείς σε κάθε διαδρομή. Ακόμη και μέσα στην πόλη, όπου είναι αρκούντως ευέλικτο, όσο και η προς τα πίσω και πλάγια ορατότητα δυσκολεύει.

Σίγουρα το υβριδικό είναι πιο ήσυχο στην πόλη αφού κινείται συχνά και με τον κινητήρα σβηστό. Στον ανοιχτό δρόμο από την άλλη αν πατήσεις τέρμα το γκάζι το χαρακτηριστικό βουητό από τη συνεργασία κινητήρα-αυτόματου κιβωτίου (το τελευταίο λειτουργεί σαν CVT) δεν κρύβεται. Όπως και τα παραπάνω 60 κιλά του στην γρήγορη οδήγηση. 

Και οι δυο εκδόσεις πάντως ψάχνουν περισσότερο «νεύρο» από τις κινητήριες μονάδες, για να ταιριάζει με το σπορτίφ στήσιμο του συνόλου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL