
Είναι mild hybrid σε βενζίνη (160 PS) & diesel (130 PS), στην πόλη πάει για λίγο και ηλεκτρικά. 
Υπερ-πλούσια σε εξοπλισμό η έκδοση Veloce με τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. 
Το πιο fun2drive οικογενειακό SUV της αγοράς & το Νο.1 σε επίδοση στο Elk/Moose Test. 
Ελάχιστα είναι τα premium diesel χωρίς 2λιτρο κινητήρα, όπως η Alfa Romeo Tonale (αυτονομία 900 χλμ.).
Είναι mild hybrid σε βενζίνη (160 PS) & diesel (130 PS), στην πόλη πάει για λίγο και ηλεκτρικά
Σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές προσφέρεται η Alfa Romeo Tonale, το premium οικογενειακό SUV της ιταλικής μάρκας. Αναλόγως του κινητήρα, η έκπτωση μπορεί να φτάσει έως και τα 4.500 ευρώ (στο Plug-in υβριδικό που απευθύνεται σε εταιρικούς χρήστες/leasing), κάνοντας ακόμη πιο προσιτή την απόκτηση ενός αυτοκινήτου με ξεχωριστή σχεδιαστική και όχι μόνο ταυτότητα, το οποίο συν τοις άλλοις είναι και ετοιμοπαράδοτο.
 
Στη βάση της γκάμας της Alfa Romeo Tonale συναντάμε δύο επιλογές σε βενζίνη (160 PS) και diesel (130 PS). Κοινός παρονομαστής είναι η mild hybrid τεχνολογία τους, με κύκλωμα 48V, η οποία λόγω των χαρακτηριστικών της επιτρέπει διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία σε αστικές συνθήκες. Για να συμβεί αυτό, ένας ηλεκτροκινητήρας 20 ίππων και 55 Nm ροπής έχει τοποθετηθεί μέσα στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί, υπό συνθήκες, να κινήσει με ρεύμα το αμάξωμα, για μικρές αποστάσεις. Για παράδειγμα, το σταμάτα-ξεκίνα και το ξεπαρκάρισμα γίνονται ηλεκτρικά (υπάρχει μπαταρία 0,77 kWh), προς όφελος της κατανάλωσης (6,3 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη «καίει» η Alfa Romeo Tonale των 160 ίππων).
Υπερ-πλούσια σε εξοπλισμό η έκδοση Veloce με τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ
Πέραν της επαναφορτιζόμενης Tonale, οι εκδόσεις βενζίνης είναι εκείνες που βλέπουμε έκπτωση τιμής. Η εισαγωγική Sprint είναι 1.000 ευρώ φθηνότερη και ξεκινά από τα 36.900 ευρώ, ενώ πιο μεγάλη έκπτωση έχει η πλούσια Veloce, με είναι 1.600 φθηνότερη, στα 42.900 ευρώ. Από εξοπλιστικής άποψης, ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών και σύστημα πλοήγησης, εμπρός-πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό με αισθητήρα ποιότητας του αέρα και βάση ασύρματη φόρτισης κινητού.

Όσον αφορά την πλούσια έκδοση Veloce, προσθέτει ζάντες 19 ιντσών, ενεργούς προβολείς Full LED Matrix, δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, κόκκινες δαγκάνες φρένων και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού. Ξεχωριστή αναφορά δικαιούνται τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα παθητικά αμορτισέρ Κoni FSD (αλλάζουν απόσβεση ανάλογα με τη συχνότητα λειτουργίας τους), τα οποία «παντρεύουν» τον απόλυτο έλεγχο των κινήσεων και της κλίσης του αμαξώματος με σπουδαία κύλιση και premium άνεση.
Το πιο fun2drive οικογενειακό SUV της αγοράς & το Νο.1 σε επίδοση στο Elk/Moose Test
Όλα τα παραπάνω δεν πιστοποιούνται μόνο με υποκειμενικά κριτήρια, δηλαδή την οδηγική μας εμπειρία από το αυτοκίνητο, αλλά και με αντικειμενικά δεδομένα, ήτοι τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Η Alfa Romeo Tonale Hybrid των 160 ίππων σημείωσε την κορυφαία επίδοση της κατηγορίας στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου - Elk/Moose Test, αποδεικνύοντας πως είναι ένα πολύ ικανό αλλά και fun2drive αυτοκίνητο. Με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 78,5 χλμ./ώρα η Tonale έδειξε στο πεδίο των δοκιμών πως έχει το σωστό «στήσιμο» για να είναι αποτελεσματική σε κάθε απότομο ελιγμό, με μόνο «ψεγάδι» το σχετικά ελαφρύ τιμόνι της. Αξίζει να τονίσουμε πως η εν λόγω έκδοση κινητήρα-εξοπλιστικής έκδοσης έχει super φρένα, καθώς τα 34,5 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα τοποθετούνται στο Top3 του segment των C-SUV.

Ελάχιστα είναι τα premium diesel χωρίς 2λιτρο κινητήρα, όπως η Alfa Romeo Tonale (αυτονομία κοντά στα 1.000 χλμ.)
Πιο «οριοθετημένη» λογική έχει η πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo Tonale, είτε αναφερόμαστε στην τιμή της (από 45.900 ευρώ και μάλιστα χωρίς να έχει φόρο πολυτελείας 2λιτρου μοτέρ) είτε στα πλεονεκτήματά της. Όπως κάθε diesel, έτσι και η Tonale των 130 ίππων ξεχωρίζει για τη χαμηλή της κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο/ταξίδι. Σύμφωνα με την Alfa Romeo η μέση κατανάλωση είναι στα 5,6 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει αυτονομία που πλησιάζει τα 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα, χάρη και στο μεγάλο της ρεζερβουάρ, στα 55 λίτρα.

