
Πού διαφέρει το νέο Plug-in υβριδικό MG HS PHEV+ σε σχέση με το προηγούμενο; | autotriti.gr
Είναι 10 πόντους μεγαλύτερο & μπαίνει στην «καρδιά» της κατηγορίας των μεσαίων SUV. 
Έχει και περισσότερα άλογα (272 από 258 PS) και υπερδιπλάσια ηλεκτρική αυτονομία (90 χλμ.). 
Πριν ο βενζινοκινητήρας δούλευε συχνά. Τώρα πολύ λιγότερο γιατί o τρόπος λειτουργίας του συστήματος είναι πιο «ηλεκτρικός». 
Δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε χώρους επιβατών, νέα είναι η διάταξη στις οθόνες (infotainment & πίνακα οργάνων).
Old Vs New: Πού διαφέρει το νέο MG HS PHEV+ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο;
Το MG HS PHEV+ είναι Plug-in υβριδικό SUV και αποτελεί την πιο δημοφιλή πρόταση της μάρκας στους εταιρικούς χρήστες/κλάδο leasing. Το 2ης γενιάς μοντέλο έχει περάσει το κατώφλι του AutoΤρίτη Test Center και έχει υποβληθεί σε μία σειρά από απαιτητικές δοκιμασίες, στο πλαίσιο του Mega Αφιερώματος - Νέες μάρκες - ποια μοντέλα αξίζουν τα λεφτά τους.
 
Στις γραμμές που ακολουθούν εμείς θα δούμε τις διαφορές του σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο στην επαναφορτιζόμενη έκδοση κινητήρα του. Θυμίζουμε ότι το 1ης γενιάς MG HS προσφερόταν και σε καθαρά βενζινοκίνητες επιλογές.
Είναι 10 πόντους μεγαλύτερο & μπαίνει στην «καρδιά» της κατηγορίας των μεσαίων SUV
Με μήκος στα 4.670 χιλιοστά το νέο MG HS PHEV+ τοποθετείται στο μέσο του segment των μεσαίων (D) SUV και είναι κατά 10 πόντους μακρύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του, που με 4.574 χλστ. βρισκόταν μεταξύ δύο κατηγοριών. Η αύξηση διαστάσεων του νέου μοντέλου εντοπίζεται και στο μεγαλύτερο πλάτος και μεταξόνιο, την ώρα που ελαφρώς μικρότερη είναι η απόστασή του από το έδαφος (14,5 από 14,7 εκ.).
 
Πέραν του μεγέθους το νέο MG HS PHEV+ έχει πιο σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση. Καταρχάς, βλέπουμε πιο μεγάλη γρίλια και πιο λεπτούς προβολείς στο εμπρός μέρος, την ώρα που πίσω έχει τοποθετηθεί μία LED μπάρα που ενώνει τα φώτα, από τη μία άκρη στην άλλη. Επίσης, θα δούμε χαμηλότερη γραμμή στην οροφή, στοιχείο που αφενός τονίζει τη νέα αισθητική και αφετέρου βοηθά την αεροδυναμική.

Η LED μπάρα που ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι μία από τις χαρακτηριστικές διαφορές του νέου MG HS PHEV+.
Έχει και περισσότερα άλογα (272 από 258 PS) και υπερδιπλάσια ηλεκτρική αυτονομία (90 χλμ.)
Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, η βελτιωμένη αεροδυναμική σε ένα αυτοκίνητο λειτουργεί υπέρ της κατανάλωσης αλλά και της ηλεκτρικής αυτονομίας. Στην περίπτωση του MG HS PHEV+ οι μετρήσεις μας έδειξαν σημαντικά χαμηλότερη μέση πραγματική κατανάλωση (4,8 λτ./100 χλμ.), τόσο λόγω σχεδίασης όσο κυρίως λόγω διαφορετικής τεχνολογίας του κινητήριου συνόλου.
 
Μάλιστα, εδώ προκύπτει το εξής ευχάριστο παράδοξο. Αν και το νέο MG HS PHEV+ έχει περισσότερα άλογα, 272 από τα 258 που είχε το 1ης γενιάς μοντέλο, στην πράξη έχει υπερδιπλάσια αυτονομία. Για να συμβεί αυτό, καταρχάς έχει πιο «ηλεκτρικό χαρακτήρα». Ο ηλεκτροκινητήρας από τα 122 άλογα ανέβηκε στα 184, ενώ επίσης βλέπουμε μεγαλύτερη μπαταρία στις 21,4 kWh (από 16,6) η οποία φορτίζει σε μεγαλύτερη ταχύτητα (6,6 από 3,7 kW). Στην πράξη επιτυγχάνεται διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία, που σύμφωνα με τις μετρήσεις μας αγγίζει τα 90 χλμ. πραγματικής αυτονομίας, όταν το 1ης γενιά MG HS PHEV έκανε αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι 40 χιλιόμετρα.
 
Από εκεί και πέρα, θα δούμε μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, πλέον στα 55 λίτρα (από 37 λτ.) καθώς και διαφορετικό κιβώτιο 2 ταχυτήτων (πριν υπήρχαν αθροιστικά 10 σχέσεις, 6 για το θερμικό και 4 για το ηλεκτρικό μοτέρ). Τέλος, διαφορετική είναι και η απόδοση του θερμικού μοτέρ, με τον 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα να έχει ισχύ 143 ίππων (έφτανε τα 162 άλογα στο ίδιο εύρος, στις 5.500 σ.α.λ.).
Δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε χώρους επιβατών, νέα είναι η διάταξη στις οθόνες (infotainment & πίνακα οργάνων)
Όσον αφορά το εσωτερικό, το επίπεδο κατασκευής παραμένει αρκετά ποιοτικό, μα είναι και αισθητά αναβαθμισμένο ως προς την ψηφιακό του διάκοσμο. Ξεχωρίζει η νέα διάταξη στις οθόνες του infotainment και του πίνακα οργάνων, που τοποθετούνται πλέον σε ενιαίο πλαίσιο. Επίσης, η touchscreen του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι πλέον στις 12,3 ίντσες (από 10,1'').

 
Χωροταξικά τώρα, το νέο MG HS PHEV+ αξιοποίησε το μεγαλύτερο μήκος και μεταξόνιο,  προσφέροντας ακόμα πιο άνετους χώρους για 5 (ακόμα και μεγαλόσωμους) επιβάτες. Πιο συγκεκριμένα, ο χώρος για τα πόδια αυξήθηκε από τα 22 στα 24 εκατ., ενώ κάποια χιλιοστά «τσίμπησε» και το πλάτος (142,5 εκ.). Από την άλλη πλευρά, η χαμηλότερη γραμμή της οροφής μείωσε ελαφρώς τον «αέρα» για τα κεφάλια, στα 7 εκ. (ήταν 8,8 εκ.). Τέλος, το πορτ-μπαγκάζ δεν είχε την αύξηση χωρητικότητας που «επιβάλλει» η κατηγορία των μεσαίων SUV (441 λτ. από 448 λτ. λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας), αν και ο συνολικός διαθέσιμος χώρος έχει κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα (1.419 λτ. με αναδιπλώμενα τα πίσω καθίσματα).

