• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όταν κάθεσαι στο κάθισμα του οδηγού, εντυπωσιάζεσαι από την ρευστή σχεδίαση του ταμπλό, αποκομίζοντας την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στην πλούσια έκδοση Advance της δοκιμής μας, εντυπωσιάζει η μεγάλη οθόνη αφής του infotainment.

Εσωτερικό: Αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας

44.477 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/7/2015

Αυτό που προσπάθησαν να δώσουν στο ανανεωμένο Rio οι σχεδιαστές του, είναι την αίσθηση του μεγαλύτερου και πιο πολυτελούς αυτοκινήτου. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι ρευστή, όπου το βλέμμα κεντρίζουν τα νέα διακοσμητικά μεταλλικά φιλέτα, τα οποία πλαισιώνουν τους αεραγωγούς, όπως και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Για να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η premium αίσθηση στο εσωτερικό, η οθόνη του συστήματος infotainment (στάνταρ στην πλούσια έκδοση Advance της δοκιμής μας) περικλείεται από γυαλιστερό μαύρο πλαστικό Piano black. Γενικότερα η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας είναι αρκετά φαρδιά, δίνοντάς σου την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.
Θετικότατες είναι οι εντυπώσεις που αποκομίζει ο οδηγός από τη θέση οδήγησης, μιας και διαθέτει πλήθος ρυθμίσεων, όντας παράλληλα και άνετη χωρίς να κουράζει σε πολύωρες διαδρομές. Η περιφερειακή ορατότητα επίσης μετράει στα συν του Rio, μιας και είναι επαρκής, παρά τις φαρδιές πίσω κολόνες. Οι χώροι για μικροαντικείμενα αφθονούν, ενώ η ποιότητα των υλικών είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.

Tags: KIA RIO
 
  • ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΩΤΣΗΣ

    Απάντηση προς τον φιλο αναγνώστη ΜΙΚΕ. Η ΚΙΑ δεν είναι κινεζάκια όπως λές αλλα ΚΟΡΕΆΤΙΚΗ εταιρία θυγατρική και συγγενής με τη hyundai και το συγκεκριμένο μοντέλο πούλησε σε παγκόσμιο επίπεδο 475000 οχήματα ενώ έχει λάβει 8 βραβεία σε ευρωπαικό επίπεδο (και απο τους Γερμανούς <<φίλους>> ) που δέν χαρίζονται σέ τίποτα, ενώ η εταιρία δίνει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύση ολική και άρα δεν τη συμφέρει να είναι την Κυριακη χαρά και τη δευτέρα λύπη οπως λες αλλα έμπρακτα αποδυκνείει την αξιοπιστία των προιόντων της . Οσο πάλι για τούς κορεάτες μακάρι να τους φτάνανε όλοι έστω και στα μισά απο ο΄σα κάνουν . Δέν μας λες ΜΙΚΕ έχεις ακούσει ποτέ τις φίρμες HYUNDAI - KIA - SAMSUNG - LG - MORRIS - DAEWOO ??? μήπως ξέρεις οτι κατασκευάζουν απο πλοία ,αυτοκίνητα,φορτηγά, ηλ.συσκευές,τηλεοράσεις κινητά hi fi και γενικά ότι πιο hi tech βγαίνει και καινοτομεί ?? αλήθεια ΜΙΚΕ πες μας τι μάρκα κινητό έχεις η θέλεις να αγοράσεις ,και πρίν μας ενημερώσεις δές και κατα πού πέφτει η Κίνα η Κορέα , και η Ιαπωνία να μάθεις και λίγιο γεωγραφία και ιστορία !!!!!

      23
  • FaniSporty

    Mike μην τα ισοπεδώνεις όλα...όχι και κινεζιά...Μακάρι πολλές εταιρίες να έφταναν σε αξιοπιστία και σε άλλα πολλά την ΚΙΑ. Απλά ο Έλληνας είναι κολλημένος στις αρχές της δεκαετίας του 90', όπου και εισήχθησαν στην Ευρώπη τα Κορεάτικα, και νομίζει ότι είναι τα ίδια....

      23
  • Gmi4

    Παρα πολυ υποτιμημενο αυτοκινητο στη σνομπ ελληνικη αγορα... Πληρες σε χωρους, κινητηρα, εγγυηση κ εμφανιση!

      16
  • klain

    Mike ποσο ασχετος μπορει να εισαι πραγματικα; Δεν εχει 20 κιλα παραπανω αλλα 2. Κ δεν ειναι κινεζικο... Μη μιλατε χωρις να ξερετε κ χωρις να οδηγησετε...

      14
  • ΤΑΝΙΑ

    Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πριν λίγο καιρό κ πραγματικά είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί κατά την άποψή μου, δεδομένου ότι είχα κ άλλα αυτοκίνητα, μεγαλύτερης κατηγορίας. Άψογη οδική συμπεριφορά, ευρύχωροι εσωτερικοί χώροι, αρκετά μεγάλο πορτ μπακαζ, πάρα πολύ οικονομικό μιας κ έχει μηδενικά τέλη. Εκτός των άλλων γεμίζεις το ρεζερβουάρ κ ξεχνάς να το ξαναγεμίσεις. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα της KIΛ !!!

      10
  • Ορέστης

    Προς mike: Επειδή στο άρθρο δεν αναφέρονται χιλιόμετρα κοντέρ, μήπως οφείλεται στο ότι ο κινητήρας είναι ακόμα σφιχτός;; Ήμουν κάτοχος του RENAULT SCENIC 1,6 DCI 2011, το οποίο μέχρι να φτάσω τα 20.000 χλμ, έψαχνα τους 130 ίππους. Όταν "άνοιξε" όμως, ήταν σαν να οδηγώ άλλο αμάξι!! Τώρα είμαι κάτοχος του ΚΙΑ Rio 1,4 crdi 2013. Ένα πράγμα θα σου πω. !5 ευρώ σε πετρέλαιο, Λευκάδα-Θεσσαλονίκη + 9 ευρώ διόδια= 24 ευρώ (120 χλμ στο κοντέρ σταθερά). Το κτελ, μόνο να πας, θέλει 35! Και από ρεπρίζ, δεν θέλω το κάτι παραπάνω. Επίσης αν δεν γνωρίζεις, HYUNDAI KIA είναι μία εταιρία, κορεάτικη. Και αν διαβάσεις λίγη ιστορία, οι Κορεάτες είναι συγγενείς με τους Γιαπωνέζους, όχι με τους Κινέζους, με ότι αυτό συνεπάγεται...!!

      10
  • Geoks

    Εχω το 1.1 πετρελαιο. Τιμιο. Στις 26.000 χλμ τρωει τελειως τα πισω τακακια. Τα εμπρος αθικτα. Φυσιολογικο μου λενε. Πατε καλα ρωταω. Μισο λεπτο λενε υπαρχ καποια οδηγια για μοα παρτιδα ριο. Θελουν μια ρυθμιση στο σεβρο γιατι φρεναρουν πιο πολυ πισω. Ξεετε το οχημα σας δεν ειναι στη λιστα αυτη αλλα η ρυθμιση εγινε γιατι χρειαστηκε. Αρα λεω η φθορα στο αναλωσιμο κατα τα αλλα τακακι οφειλεται σε προβλημα εξ αρχης του αυτοκινητου. Θα σας ενημερωσουμε αφου μιλησουμε στα κεντρικα. Οταν πηρα εγω μετα δεκα μερες στα κεντρικα αφου δεν ειχα απαντηση με ενημερωσαν πως το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα και πως ολες αυτες οι συζητησεις δεν εγιναν ποτε. Θα πρεπει λοιπον να δοσω 90€ για πισω τακακια στην αντιπροσωπια. Χαλαρα αλλαξα τακακια εξω με τα μισα. Στην εποχη μας η απαντηση των εταιρειων στην κριση για μενα ειναι καλυτερες υπηρεσιες και ευχαριστημενοι πελατες. Πως ειμαι εγω; Καμια σχεση.

      7
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ KIA-HYUNDAI. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ Ή ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΡΥΠΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

      3
  • Οτι νανε

    Μην λέτε οτι σας έρθει ο αλλος έγραψε οτι με 5ευρώ έκανε 377 χιλιόμετρα με 120χλμ (λευκαδα Θεσσαλονίκη)......ενταξη είπαμε τα diesel καίνε λίγο αλλα μην λέμε κ οτι μας κατέβει στο κεφάλι

      3
  • mike

    Να εχει μικροτερες ρεπριζ και μεγαλυτερη καταναλωση ενω εχει 20 κιλα ροπη παραπανω απο το προηγουμενο μονο η κια μπορουσε να το καταφερει.Κινεζια ολκης το αγοραζεις την δευτερα την τριτη το εχεις βαρεθει

      3
  • νεκταριος

    γεια σου μαικ με τα ωραια σου! το διαβαζω ξανα και ξανα...και κλαιω...να εισαι καλα μου χρειαζοταν τοοοοσο γελιο !!

      2
  • Θανασης

    Ορεστη πες μας σε παρακαλω,πως κατάφερες να κάψεις 11 λίτρα πετρέλαιο απο λευκαδα Θεσσαλονίκη;επισης πως έφτασες απο την πρεβεζα μεχρι το κούμπωμα στην Εγνατία,105 χλμ,με παραπάνω απο τα μισά ανηφόρα και απίστευτη κίνηση;επρεπε να υπαρχει ανιχνευτής ψεύδους ( για να το πω ευγενικά) και να σβήνει τετοια ποστς

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ 15 ΕΥΡΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΛΕΥΚΑΔΑ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΜΕ 120ΧΛΜ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΛΕΥΚΑΔΑ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΛΕΥΚΑΔΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1.33 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ 32 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ.

      1