• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 1,4 CRDi κινητήρας διαθέτει αυξημένη ροπή κατά 20 Nm αγγίζοντας τα 240 Nm. Εν τούτοις η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται ελαφρώς πιο αργά συγκριτικά με πριν, απαιτώντας 12,3 δλ.

Πολύ καλό σε αίσθηση το 6αρι κιβώτιο. Δύσκολα ο οδηγός θα χάσει το κούμπωμά του ακόμα και σε γρήγορες αλλαγές.

Κινητήρας: Με μεγαλύτερη ροπή

44.475 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/7/2015

Κάτω από το καπό του Kia Rio υπάρχει το γνωστό μηχανικό σύνολο που υπήρχε και στο προ facelift μοντέλο. Με την ειδοποιό διαφορά, πως οι μηχανικοί κατάφεραν να του προσδώσουν επιπλέον ροπή, η οποία αγγίζει τα 240 Nm (από 220 Nm), τα οποία αποδίδονται από τις 1.500 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη παρέμεινε στους 90 ίππους. Τα παραπάνω νούμερα αποδίδονται γραμμικά και αρκετά smooth στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Βέβαια θα θέλαμε τον εν λόγω κινητήρα πιο ελαστικό, μιας και με μεγάλη σχέση στον κιβώτιο και την βελόνα στροφομέτρου κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., δείχνει την δυσφορία του λέγοντας σου να κατεβάσεις μια σχέση! Όμως παρά την παραπάνω ροπή η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 12,3 δλ (0,8 δλ παραπάνω από το προ facelift μοντέλο που απαιτούσε 11,5 δλ, κάτι που αποδίδεται στους τροχούς των 16 ιντσών με τους οποίους εξοπλίζεται η έκδοση Advance), ενώ διαθέτει τις ίδιες ρεπρίζ. Έτσι τα 60-100 χλμ/ώρα με 4η στο κιβώτιο έρχονται σε 8,4 δλ, ενώ τα 80-120 χλμ/ώρα με 5η σε 12,3 δλ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 172 χλμ/ώρα. Ελαφρώς αυξημένες είναι και οι εκπομπές ρύπων, με τον αναβαθμισμένο κινητήρα να εκπέμπει 98 γρ./χλμ (94 γρ./χλμ το προηγούμενο μοντέλο) μένοντας όμως κάτω από την ζώνη των 100 γρ./χλμ, κάτι που σημαίνει απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Αυξημένη όμως είναι και η μέση εργοστασιακή κατανάλωση μιας και για κάθε 100 χλμ, το Rio καταναλώνει 3,8 λτ., όταν το προηγούμενο κατανάλωνε 3,6 λτ./100 χλμ. Κάτι που ισχύει και στην πράξη, μιας και η μέση κατανάλωση δοκιμής μας δεν έπεσε κάτω από τα 5,8 λτ./100 χλμ. 

Tags: KIA RIO
 
  • ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΩΤΣΗΣ

    Απάντηση προς τον φιλο αναγνώστη ΜΙΚΕ. Η ΚΙΑ δεν είναι κινεζάκια όπως λές αλλα ΚΟΡΕΆΤΙΚΗ εταιρία θυγατρική και συγγενής με τη hyundai και το συγκεκριμένο μοντέλο πούλησε σε παγκόσμιο επίπεδο 475000 οχήματα ενώ έχει λάβει 8 βραβεία σε ευρωπαικό επίπεδο (και απο τους Γερμανούς <<φίλους>> ) που δέν χαρίζονται σέ τίποτα, ενώ η εταιρία δίνει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύση ολική και άρα δεν τη συμφέρει να είναι την Κυριακη χαρά και τη δευτέρα λύπη οπως λες αλλα έμπρακτα αποδυκνείει την αξιοπιστία των προιόντων της . Οσο πάλι για τούς κορεάτες μακάρι να τους φτάνανε όλοι έστω και στα μισά απο ο΄σα κάνουν . Δέν μας λες ΜΙΚΕ έχεις ακούσει ποτέ τις φίρμες HYUNDAI - KIA - SAMSUNG - LG - MORRIS - DAEWOO ??? μήπως ξέρεις οτι κατασκευάζουν απο πλοία ,αυτοκίνητα,φορτηγά, ηλ.συσκευές,τηλεοράσεις κινητά hi fi και γενικά ότι πιο hi tech βγαίνει και καινοτομεί ?? αλήθεια ΜΙΚΕ πες μας τι μάρκα κινητό έχεις η θέλεις να αγοράσεις ,και πρίν μας ενημερώσεις δές και κατα πού πέφτει η Κίνα η Κορέα , και η Ιαπωνία να μάθεις και λίγιο γεωγραφία και ιστορία !!!!!

      23
  • FaniSporty

    Mike μην τα ισοπεδώνεις όλα...όχι και κινεζιά...Μακάρι πολλές εταιρίες να έφταναν σε αξιοπιστία και σε άλλα πολλά την ΚΙΑ. Απλά ο Έλληνας είναι κολλημένος στις αρχές της δεκαετίας του 90', όπου και εισήχθησαν στην Ευρώπη τα Κορεάτικα, και νομίζει ότι είναι τα ίδια....

      23
  • Gmi4

    Παρα πολυ υποτιμημενο αυτοκινητο στη σνομπ ελληνικη αγορα... Πληρες σε χωρους, κινητηρα, εγγυηση κ εμφανιση!

      16
  • klain

    Mike ποσο ασχετος μπορει να εισαι πραγματικα; Δεν εχει 20 κιλα παραπανω αλλα 2. Κ δεν ειναι κινεζικο... Μη μιλατε χωρις να ξερετε κ χωρις να οδηγησετε...

      14
  • ΤΑΝΙΑ

    Αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πριν λίγο καιρό κ πραγματικά είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί κατά την άποψή μου, δεδομένου ότι είχα κ άλλα αυτοκίνητα, μεγαλύτερης κατηγορίας. Άψογη οδική συμπεριφορά, ευρύχωροι εσωτερικοί χώροι, αρκετά μεγάλο πορτ μπακαζ, πάρα πολύ οικονομικό μιας κ έχει μηδενικά τέλη. Εκτός των άλλων γεμίζεις το ρεζερβουάρ κ ξεχνάς να το ξαναγεμίσεις. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα της KIΛ !!!

      10
  • Ορέστης

    Προς mike: Επειδή στο άρθρο δεν αναφέρονται χιλιόμετρα κοντέρ, μήπως οφείλεται στο ότι ο κινητήρας είναι ακόμα σφιχτός;; Ήμουν κάτοχος του RENAULT SCENIC 1,6 DCI 2011, το οποίο μέχρι να φτάσω τα 20.000 χλμ, έψαχνα τους 130 ίππους. Όταν "άνοιξε" όμως, ήταν σαν να οδηγώ άλλο αμάξι!! Τώρα είμαι κάτοχος του ΚΙΑ Rio 1,4 crdi 2013. Ένα πράγμα θα σου πω. !5 ευρώ σε πετρέλαιο, Λευκάδα-Θεσσαλονίκη + 9 ευρώ διόδια= 24 ευρώ (120 χλμ στο κοντέρ σταθερά). Το κτελ, μόνο να πας, θέλει 35! Και από ρεπρίζ, δεν θέλω το κάτι παραπάνω. Επίσης αν δεν γνωρίζεις, HYUNDAI KIA είναι μία εταιρία, κορεάτικη. Και αν διαβάσεις λίγη ιστορία, οι Κορεάτες είναι συγγενείς με τους Γιαπωνέζους, όχι με τους Κινέζους, με ότι αυτό συνεπάγεται...!!

      10
  • Geoks

    Εχω το 1.1 πετρελαιο. Τιμιο. Στις 26.000 χλμ τρωει τελειως τα πισω τακακια. Τα εμπρος αθικτα. Φυσιολογικο μου λενε. Πατε καλα ρωταω. Μισο λεπτο λενε υπαρχ καποια οδηγια για μοα παρτιδα ριο. Θελουν μια ρυθμιση στο σεβρο γιατι φρεναρουν πιο πολυ πισω. Ξεετε το οχημα σας δεν ειναι στη λιστα αυτη αλλα η ρυθμιση εγινε γιατι χρειαστηκε. Αρα λεω η φθορα στο αναλωσιμο κατα τα αλλα τακακι οφειλεται σε προβλημα εξ αρχης του αυτοκινητου. Θα σας ενημερωσουμε αφου μιλησουμε στα κεντρικα. Οταν πηρα εγω μετα δεκα μερες στα κεντρικα αφου δεν ειχα απαντηση με ενημερωσαν πως το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα και πως ολες αυτες οι συζητησεις δεν εγιναν ποτε. Θα πρεπει λοιπον να δοσω 90€ για πισω τακακια στην αντιπροσωπια. Χαλαρα αλλαξα τακακια εξω με τα μισα. Στην εποχη μας η απαντηση των εταιρειων στην κριση για μενα ειναι καλυτερες υπηρεσιες και ευχαριστημενοι πελατες. Πως ειμαι εγω; Καμια σχεση.

      7
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ KIA-HYUNDAI. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ Ή ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΡΥΠΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

      3
  • Οτι νανε

    Μην λέτε οτι σας έρθει ο αλλος έγραψε οτι με 5ευρώ έκανε 377 χιλιόμετρα με 120χλμ (λευκαδα Θεσσαλονίκη)......ενταξη είπαμε τα diesel καίνε λίγο αλλα μην λέμε κ οτι μας κατέβει στο κεφάλι

      3
  • mike

    Να εχει μικροτερες ρεπριζ και μεγαλυτερη καταναλωση ενω εχει 20 κιλα ροπη παραπανω απο το προηγουμενο μονο η κια μπορουσε να το καταφερει.Κινεζια ολκης το αγοραζεις την δευτερα την τριτη το εχεις βαρεθει

      3
  • νεκταριος

    γεια σου μαικ με τα ωραια σου! το διαβαζω ξανα και ξανα...και κλαιω...να εισαι καλα μου χρειαζοταν τοοοοσο γελιο !!

      2
  • Θανασης

    Ορεστη πες μας σε παρακαλω,πως κατάφερες να κάψεις 11 λίτρα πετρέλαιο απο λευκαδα Θεσσαλονίκη;επισης πως έφτασες απο την πρεβεζα μεχρι το κούμπωμα στην Εγνατία,105 χλμ,με παραπάνω απο τα μισά ανηφόρα και απίστευτη κίνηση;επρεπε να υπαρχει ανιχνευτής ψεύδους ( για να το πω ευγενικά) και να σβήνει τετοια ποστς

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ 15 ΕΥΡΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΛΕΥΚΑΔΑ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΜΕ 120ΧΛΜ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΛΕΥΚΑΔΑ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΛΕΥΚΑΔΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1.33 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ 32 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ.

      1