ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανανεωμένο Peugeot 308: Με φρέσκο λουκ από 130 έως 195 ίππους

 Σχολιάστε 
8.140 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2025)
Ανανεωμένο Peugeot 308: Με φρέσκο λουκ από 130 έως 195 ίππους
8 Φωτογραφίες »

Γίνεται το πρώτο Peugeot με φωτιζόμενο έμβλημα, έχει νέας σχεδίασης γρίλια και νυχιές.
Διαθέσιμο ως ήπια υβριδικό με 145 PS, ηλεκτρικό, Plug-in και diesel.
Στην Ελλάδα σε hatchback και station wagon στα τέλη του 2025.

autotriti team

Στην Ελλάδα σε hatchback και station wagon στα τέλη του 2025

Στην παρουσίαση του ανανεωμένου 308 σε hatchback και station wagon έκδοση προχώρησε με κάθε επισημότητα η Peugeot, αποκαλύπτοντας παράλληλα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, το οποίο έχει πλέον φρέσκια σχεδίαση, πιο πλούσιο εξοπλισμό και πλήρως εξηλεκρισμένη γκάμα κινητήρων. Τόσο το 308 hatchback όσο και το 308 SW θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο του Mulhouse στην Γαλλία και θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα στα τέλη του 2025.

Γίνεται το πρώτο Peugeot με φωτιζόμενο έμβλημα, έχει νέας σχεδίασης γρίλια και νυχιές

Η σχεδίαση του αμαξώματος είναι ξεκάθαρα πιο τολμηρή. Το 308 είναι το πρώτο μοντέλο που φόρεσε το νέο λογότυπο της Peugeot και τώρα γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό χάρη στο φωτιζόμενο έμβλημα στο κέντρο της μάσκας. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από κοφτερές γραμμές, πιο μεγάλη γρίλια και προβολείς Full LED σε όλες τις εκδόσεις, με επισήμανση ότι στις πιο πλούσιες, το 308 θα προσφέρεται με προβολείς Matrix LED, που προσαρμόζουν τη δέσμη φωτός αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Στο πίσω μέρος, τα χαρακτηριστικά LED «νύχια» παραμένουν σήμα κατατεθέν, τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Το ανανεωμένο 308 θα είναι διαθέσιμο με νέες ζάντες και χρώματα (Lagoa Blue στο hatch και Ingaro Blue στο SW).

Με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη infotainment 10 ιντσών

Στο εσωτερικό, το 308 θα συνεχίζει να εντυπωσιάζει χάρη στο i-Cockpit, που συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων σε 3D μορφή στις εκδόσεις GT και κεντρική οθόνη 10 ιντσών, κάτω από την οποία βρίσκονται τα i-Toggles, δηλαδή πέντε πλήρως παραμετροποιήσιμα κουμπιά αφής για άμεση πρόσβαση σε αγαπημένες λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός ή η πλοήγηση. Η καμπίνα του έχει ατμοσφαιρικό φωτισμό οκτώ χρωμάτων και σημειώνουμε πως στο 308 SW η πρακτικότητα ενισχύεται χάρη στο σύστημα αναδιπλούμενων καθισμάτων 40/20/40 και το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ που ξεκινά από τα 598 λίτρα και φτάνει τα 1.487 λίτρα

Η άνεση δεν παραμελείται. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από τον οργανισμό AGR για εργονομία και προσφέρονται με λειτουργίες μασάζ και θέρμανσης στις ανώτερες εκδόσεις. Το σύστημα κλιματισμού διαθέτει τεχνολογία AQS με αισθητήρες ποιότητας αέρα και φίλτρο Clean Cabin, ενώ μέσω της εφαρμογής MyPeugeot, ο οδηγός μπορεί να ανοίξει τον κλιματισμό πριν μπει στο αυτοκίνητο. Για τους φίλους της μουσικής, υπάρχει το ηχοσύστημα Focal Premium Hi-Fi με δέκα ηχεία και ενισχυτή 690W, ενώ η συνδεσιμότητα είναι πλήρης με τέσσερις θύρες USB-C και ασύρματο Apple CarPlay/Android Auto.

Διαθέσιμο ως ήπια υβριδικό με 145 PS, ηλεκτρικό, Plug-in και diesel

Πιθανότατα, η πιο εμπορική επιλογή κινητήρα θα είναι ο ήπια υβριδικός και υπεροτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,2 λίτρων που αποδίδει 145 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο e-DCS6, προσφέροντας οικονομικές μετακινήσεις, με τη μάρκα να υπόσχεται πως το 50% της οδήγησης στην πόλη θα γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά και ότι η κατανάλωση θα περιορίζεται στα 4,7–5 λίτρα/100 χλμ.

Για όσους θέλουν να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα της βενζίνης και την αμιγώς ηλεκτρική κινητικότητα, το 308 θα είναι και πάλι διαθέσιμο με Plug-in υβριδικό σύστημα που θα βασίζεται στον 1.600άρη turbo κινητήρα των 150 ίππων και ηλεκτρικο μοτέρ 150 PS, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη να φτάνει τα 195 άλογα. Η μπαταρία 17,2 kWh χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 85 χιλιομέτρων (WLTP) και η φόρτισή της ολοκληρώνεται σε περίπου δύο ώρες με φορτιστή 7,4 kW.

Το 308 θα προσφέρεται και ως ηλεκτρικό με μπαταρία 58,4 kWh (55,4 ωφέλιμη) εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 450 χλμ (34 χλμ. περισσότερα σε σχέση με πριν) σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, με δυνατότητα ταχυφόρτισης 20–80% σε 32 λεπτά με φορτιστή 100 kW. 

Τέλος, για τους οδηγούς που κάνουν μεγάλες αποστάσεις και θέλουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, παραμένει στη γκάμα ο 1,5 BlueHDi με 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο EAT8.

Hyundai
Honda