ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσες φορτίσεις το μήνα θέλουν τα ηλεκτρικά της Hyundai;

5.493 Επισκέψεις στο άρθρο
Κάθε πότε χρειάζεται φόρτιση ένα ηλεκτρικό Hyundai;
5 Φωτογραφίες »

Κάθε πότε χρειάζεται φόρτιση ένα ηλεκτρικό Hyundai;

Το Hyundai Inster θέλει φόρτιση κάθε 9 ημέρες, τα υπόλοιπα αντέχουν παραπάνω.
Το Ηyundai Kona έχει τo χαμηλότερο κόστος για κάθε χλμ. που κάνει.
Το Ηyundai Ioniq 5 έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία (476 χλμ.).
Το Hyundai Ioniq 5 N θέλει 36 ευρώ/μήνα για φόρτιση και βγάζει 650 άλογα!

autotriti team

Το Hyundai Inster χρειάζεται 3 φoρτίσεις το μήνα

Το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, το Inster, στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία και την απόδοση των 115 ίππων (49 kWh ή ωφέλιμη χωρητικότητα 46 kWh) είναι ένα από τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά μοντέλα της αγοράς.

Το Inster καταναλώνει σε μεικτή χρήση 15 kWh/100 χλμ., κάτι που σημαίνει πως με το μοντέλο υπολογισμού μας (σ.σ 33 χλμ./ημέρα ή 1.000 χλμ./μήνα) χρειάζεται κάτι παραπάνω από 3 φορτίσεις το μήνα, ή μία φόρτιση κάθε 9 ημέρες. Το Inster έχει πραγματική μέση αυτονομία 306 χλμ., εντυπωσιακό νούμερο για την κατηγορία, εκμεταλλευόμενο την μεγάλη μπαταρία του. Με το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα διατίθεται και η έκδοση Cross του Inster που έχει έναν πιο σκληροτράχηλο αισθητικό χαρακτήρα και ακόμα πιο παιχνιδιάρικη αισθητική, το οποίο έχει αυτονομία 284 χλμ. και χρειάζεται 3,5 φορτίσεις το μήνα μέσω της πιο αυξημένης του κατανάλωσης (16,2 kWh/100 χλμ.). Το μηνιαίο κόστος φόρτισης με τιμή οικιακού τιμολογίου (0,16 ευρώ/KWh) είναι στα 24 ευρώ στο Inster και 26 ευρώ στο Inster Cross.

Το Ηyundai Kona έχει τo χαμηλότερο κόστος / χλμ. αυτονομίας

Η ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς Kona της Hyundai, εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 217 ίππων και η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 68,5 kWh (ωφέλιμη 65,4 kWh). To Kona έχει μέση κατανάλωση 16,2 kWh/100 χλμ. κάτι που σημαίνει πως η αυτονομία του ανέρχεται στα 403 χλμ., το οποίο με τη σειρά του σημαίνει πως χρειάζεται φόρτιση κάθε 12 ημέρες ή σχεδόν δυόμιση φορές το μήνα. Με κόστος φόρτισης τα 26 ευρώ, το Hyundai Kona Electric είναι το μοντέλο της Hyundai που διαμορφώνει το χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο αυτονομίας.


Το Inster είναι μίνι αλλά έχει μεγάλη μπαταρία (49 kWh) και με χαμηλή τιμή μέση κατανάλωσης, χρειάζεται φόρτιση 3 φορές το μήνα ή κάθε 9 ημέρες.
5 Φωτογραφίες »

Το Inster είναι μίνι αλλά έχει μεγάλη μπαταρία (49 kWh) και με χαμηλή τιμή μέση κατανάλωσης, χρειάζεται φόρτιση 3 φορές το μήνα ή κάθε 9 ημέρες.

Το Ηyundai Ioniq 5 έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία (476 χλμ.)

Το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 έχει αυξήσει την ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας του στις 80 kWh (84 kWh συνολικά), ενώ εκμεταλλευόμενο το νέο λογισμικό διαχείρισης της ενέργειάς του αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποδοτικό τόσο σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις του όσο και γενικότερα.

Συγκεκριμένα,  η πισωκίνητη έκδοση με τους 229 ίππους καταναλώνει 16,8 kWh/100 σε μεικτό κύκλο, οπότε χρειάζεται 2 φορτίσεις το μήνα ή μία φόρτιση κάθε 14 ημέρες με κόστος στα 27 ευρώ/μήνα, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 476 χλμ. που είναι και η μεγαλύτερη ανάμεσα στα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας γενικότερα αυτή τη στιγμή.

Το Hyundai Ioniq 5 N θέλει 36 ευρώ/μήνα για φόρτιση

Η κορυφαία έκδοση με GTi χαρακτήρα του Ioniq 5 N είναι γνωστή για τις επιδόσεις και τoν fun to drive χαρακτήρα της, δεν τα πάει όμως άσχημα και σε ενεργειακό επίπεδο. Με δεδομένο πως αποδίδει 650 ίππους και καταναλώνει 22,5 kWh/100 χλμ., το Ioniq 5 N προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 340 και κάτι χλμ. μέσω της μπαταρίας των 77 kWh που διαθέτει.

Χρειάζεται φόρτιση κάτι λιγότερο από 3 φορές το μήνα ανά 10 περίπου ημέρες, όμως το καλύτερο είναι πως για αυτές χρειάζεται μόλις 36 ευρώ με βάση την τιμή της kWh από οικιακή χρέωση για 33 χλμ./μέρα ή 1.000 χλμ. το μήνα δεν τα λες και πολλά, ειδικά αν κάνεις αυτά τα χλμ. με 650 ίππους και υπό τα σκασίματα και τις αλλαγές ταχυτήτων που προσομοιάζει το Ioniq 5 N.

elk test
NISSAN