.jpg)
Με ξεχωριστό καμουφλάζ η αποκάλυψη του μοντέλου.
Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ περίπου στα 400 άλογα.
Θα διαθέτει και το «ψεύτικο» κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai.
Στις αγορές το 2026.
Στις αγορές το 2026
Τις πρώτες επίσημες εικόνες του επερχόμενου EV4 GT, πριν από την κυκλοφορία του στις αγορές το 2026 δημοσίευσε η Kia. Η κορυφαία έκδοση στην γκάμα του ηλεκτρικού της μοντέλου παρουσιάστηκε με ένα εντυπωσιακό καμουφλάζ, το οποίο ωστόσο μας αφήνει να δούμε την εξωτερική του σχεδίαση.
Με ξεχωριστό καμουφλάζ η αποκάλυψη του μοντέλου
Όπως μπορούμε να δούμε, το επερχόμενο Kia EV4 GT διαθέτει κοινά χαρακτηριστικά με την σπορτίφ έκδοση GT-Line, ωστόσο λαμβάνει κάποιες διαφοροποιήσεις για να ξεχωρίζει ως η ναυαρχίδα των εκδόσεων. Στο μπροστινό μέρος αποκτά κάθετες σχισμές ως διακόσμηση στην μεγάλη εισαγωγή αέρα του προφυλακτήρα, προσδίδοντας μια πιο δυναμική εμφάνιση. Στο πλάι, οι ζάντες αλουμινίου μας αφήνουν να δούμε τις δαγκάνες των φρένων που είναι βαμμένες σε πράσινο ανοιχτό φωσφοριζέ χρώμα, ενώ το πίσω μέρος υιοθετεί έναν διαφορετικό διαχύτη.
Η Kia δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη φωτογραφίες του εσωτερικού, αν και οι πρώτες εικόνες αποκαλύπτουν πιο σπορ καθίσματα τύπου μπάκετ με πινελιές σε πράσινο ανοιχτό φωσφοριζέ χρώμα, αντίστοιχο με αυτό που είδαμε νωρίτερα στις δαγκάνες των φρένων.
Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ περίπου στα 400 άλογα
Η σημαντικότερη αλλαγή που θα έχει το Kia EV4 GT σε σχέση με τα αυτοκίνητα των χαμηλότερων εκδόσεων θα είναι στο κινητήριο σύνολο. Οι Κορεάτες δεν αναφέρθηκαν καθόλου σε αυτό, αλλά θεωρείται δεδομένο πως θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, για τετρακίνηση και μεγαλύτερη συνδυαστική ισχύ. Μιλώντας για την τελευταία, οι φήμες κάνουν λόγο πως θα ορίζεται σε πάνω από τα 400 άλογα. Η πηγή ενέργειας αναμένεται να είναι μία μπαταρία 81,4 kWh.
Θα διαθέτει και το «ψεύτικο» κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai
Τέλος, ένα ακόμα χαρακτηριστικό που θα αποκτήσει το EV4 GT θα είναι το τεχνητό (ψεύτικο) κιβώτιο ταχυτήτων, που γνωρίσαμε για πρώτη φορά μέσω του Hyundai Ioniq 5 N. Για όσους δεν γνωρίζουν, θυμίζουμε πως η τεχνολογία N e-Shift, όπως λέει την λειτουργία αυτή η Hyundai, προσομοιώνει τη συμπεριφορά του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων N DCT στα ηλεκτρικά.
