• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Alfa Romeo «χτίζει» τη νέα Giulietta στα ίδια θεμέλια με τη Giulia.

Η δεύτερη γενιά της Giulietta θα είναι για πρώτη φορά πισωκίνητη.

Αποκλειστικό: Nέα Alfa Romeo Giulietta

Διαβάστηκε από 27486 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/9/2018
 

Η Alfa Romeo «χτίζει» τη νέα Giulietta στα ίδια θεμέλια με τη Giulia. Aυτό σημαίνει πρωτίστως: κινητήρα κατά το διαμήκη άξονα και κίνηση πίσω! Και το στοιχείο αυτό από μόνο του αρκεί για να την καταστήσει, το πιο ξεχωριστό μικρομεσαίο.

What is new
- Δεύτερη γενιά Giulietta
- Στο δάπεδο της Giulia
- Με την κίνηση στον πίσω άξονα 
- Έρχεται στα μέσα του 2019

Οκτώ χρόνια βρίσκεται στην αγορά η Giulietta και το διάστημα αυτό φαντάζει πολύ μεγάλο, ειδικά αν σκεφτούμε τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες με τις οποίες κινείται πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία και το φρενήρη ρυθμό με τον οποίο ανανεώνονται τα μοντέλα. Η Alfa Romeo φυσικά είχε ως βασικό στόχο τα τελευταία χρόνια την καθιέρωση της Giulia και τη θεμελίωση της παρουσίας της ως εταιρεία και στην κλάση των SUV, με τη Stelvio. Tώρα, οι Ιταλοί είναι έτοιμοι να περάσουν στο επόμενο προτζεκτ, το νέο μικρομεσαίο μοντέλο τους. 

Μένει το όνομα αλλάζουν τα υπόλοιπα 
Oι αλλαγές θα είναι πολλές στο νέο μοντέλο, όχι όμως και στο όνομα: η Giulietta θα συνεχίσει κανονικά και στο νέο κεφάλαιο της ιστορίας των μικρομεσαίων Alfa. Κατά τα λοιπά βέβαια οι αλλαγές θα είναι πιο μεγάλες και το βασικό στοιχείο είναι το νέο δάπεδο. Η νέα Giulietta θα στηριχτεί πάνω στην πλατφόρμα της Giulia και αυτό σημαίνει ότι θα είναι πισωκίνητη. Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή η οποία δείχνει και το πόσο νέα πορεία χαράζει η ίδια η Alfa Romeo. Αξίζει να θυμίσουμε ότι η τρέχουσα Giulietta του 2010, είχε πατήσει επίσης πάνω σε ένα σχεδόν καινούριο δάπεδο, το οποίο είχε κοστίσει δεκάδες εκατομμύρια για να φτιαχτεί. Η Alfa τότε, είχε κάνει ξεχωριστή παρουσίαση για την πλατφόρμα εκείνη και το πώς διαμόρφωνε την οδική συμπεριφορά και το τεχνολογικό προφίλ του μοντέλου. Μόλις στην επόμενη γενιά θα αλλάξουν πάλι όλα. 

Το σημαντικό είναι ότι η αλλαγή στον άξονα της κίνησης θα επηρεάσει και τη σχεδίαση. Οι αναλογίες θα τροποποιηθούν, διότι ο κινητήρας θα τοποθετείται πλέον κατά το διαμήκη άξονα. Το εμπρός καπό θα μεγαλώσει, θα μακρύνει και θα δίνει ένα στιλ περισσότερο αναγνωρίσιμο σε κουπέ σχήματα. Και θα αλλάζουν και οι λεπτομέρειες. Για παράδειγμα: η απόσταση ανάμεσα στην εμπρός κολώνα και τον εμπρός τροχό θα μεγαλώσει και θα φτάνει ή και θα ξεπερνά τους 20 πόντους.

Η οροφή είναι χαμηλή και επίπεδη, ενώ τα φτερά των τροχών είναι όμορφα τονισμένα, χωρίς όμως ακρότητες. Και φτάνουμε στο πάντα κρίσιμο στοιχείο για τη μικρομεσαία Alfa: θα έχει κανονική ή κρυμμένη χειρολαβή στην πίσω πόρτα; Αυτό έκανε η 147, επηρεασμένη από το πρότυπο της θρυλικής 156, αυτό έκανε αργότερα και η Giulietta της νέας εποχής. Εδώ όμως βλέπουμε ότι θα γίνει μια επιστροφή στην «κανονικότητα», με την πίσω χειρολαβή να είναι πλήρως ορατή. 

Τεχνικά: Η μοναδικότητα της πίσω κίνησης 
Η μεταφορά της κίνησης πίσω και το μακρύ εμπρός καπό, θα παραπέμπουν ευθέως στη Σειρά 1 της BMW, η οποία θα μπορούσε να είναι και ο μόνος απευθείας αντίπαλος της νέας Alfa. Ωστόσο, η BMW έχει πάρει τις αποφάσεις της και έτσι η νέα γενιά του «`Ασου» θα πατήσει πάνω στην προσθιοκίνητη αρχιτεκτονική του Mini, οπότε ένα πολύ ωραίο… συγκριτικό τεστ δε θα γίνει πράξη.

Η Giulietta θα είναι το μόνο πισωκίνητο μικρομεσαίο και προφανώς η πλατφόρμα της Giulia, με προσαρμογές στις διαστάσεις και στο βάρος, θα δημιουργεί προοπτικές για μια πραγματικά μοναδική αίσθηση οδήγησης, ευελιξίας και σπορ χαρακτήρα. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, προφανώς η Giulietta θα ξεκινά χαμηλότερα από ότι η Giulia, με εκδόσεις 1,4 λίτρων βενζίνης και 1,6 ντίζελ. Βέβαια, στο άνω άκρο της γκάμας, η Giulietta θα μπορεί να πάρει και τον 1.75 κινητήρα που διαθέτει και το σημερινό μοντέλο, αλλά και τα μεγαλύτερα σύνολα κατευθείαν από τη Giulia. Εξάλλου, η Giulietta, με αντιπάλους την αφρόκρεμα των μικρομεσαίων, θα χρειαστεί υψηλές επιδόσεις, ενώ είναι υπέρ της ό,τι θα μπορεί (πάλι λόγω Giulia) να παρέχει και τετρακίνηση. Ωστόσο, σε πιο «νηφάλιες» κατευθύνσεις, υπάρχει σχέδιο να ακολουθήσουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις αρκετά μετά το λανσάρισμα όμως, το οποίο θα γίνει στα μέσα του 2019. 

Τώρα, το ότι για πολλούς η πίσω κίνηση περιορίζει λίγο τους χώρους εσωτερικά, είναι σίγουρα κάτι που θα το λάβει υπόψη της η Alfa και θα το φροντίσει. Αν και εκτιμούμε ότι, η αίσθηση στο δρόμο θα είναι τέτοια ώστε τα χωροταξικά κριτήρια θα τα συγχωρεί κανείς εύκολα. 

 

ALFA ROMEO GIULIETTA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • barboutogatos

    Φιλε John η νεα Giulietta παροτι θα ειναι πισωκινητη και η καμπινα θα τραβηχτει πιο πισω,θα ειναι πιο ευρυχωρη σε σχεση με την τωρινη και με μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ και ο λογος ειναι οτι θα βασιζεται στην νεα πλατφορμα που βασιζεται και η Giulia.

      19
  • St

    John@ .. έχεις δίκαιο...αλλά για σπορ αμάξι δεν είναι και λίγα 350 λιτρα στο μπαγκαζι… το αυτοκινητο απευθύνεται για σπορ χρήση... στην ανάγκη η λύση είναι η μπαγκατζερα οροφής..εγω αυτό σκέπτομαι να κάνω...καμια φορά που χρειαζομαι πιο πολλα μπαγκατζια

      12
  • John

    Αν τους ήδη περιορισμένους χωρους τους περιορίσουν κι άλλο λόγω πισωκινησης τότε χαιρετίσματα! Η Giullieta το μόνο που θα έπρεπε να διορθώσει κατά την γνώμη μου ήταν οι χώροι για τους πίσω άντε και λίγο στα παγκαζια. Δεν θα χε αντίπαλο αυτό το αυτοκίνητο!! Αν τώρα μακρυνουν μούρη και κόψουν χώρους θα ναι σφάλμα. Μέγα σφάλμα!

      12
  • john

    barboutogatos-> Μαλιστα...τοτε μιλαμε για ριζικη ανανεωση. Κουκλα,άνετη και ανανεωμενη. Η Giulietta στα καλυτερα της!

      11
  • Χριστόφορος

    Επιτέλους! Να που ξυπνά από το λήθαργο τόσων ετών η ιστορική Μιλανέζικη φίρμα ανακοινώνοντας αυτοκίνητα που απευθύνονται στο συναίσθημα του ΠΟ ( Πραγματικού Οδηγού) !

      7