Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων

198.729 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Περισσότερες από 700 επώνυμες αναφορές μέσα σε 2 χρόνια! Τρεις μάρκες εκτοξεύθηκαν και τρεις υποχώρησαν στην κατάταξη. Μια μάρκα «βούλιαξε» πιο χαμηλά από ποτέ. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, τρίζουν και σε «γδέρνουν» όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!

Ικανοποίηση κατόχων: Πάνω από 5.000 αναφορές στο Autocheck

Η ετήσια έρευνα ικανοποίησης κατόχων AutoCheck συνεχίζεται ανελλιπώς και αναδεικνύει όχι μόνο τις πιο ζημιάρικες μάρκες, αλλά και ποιες αντιπροσωπείες έχουν το πιο ελλιπές After Sales μη καταφέρνοντας να ικανοποιήσουν τους κατόχους τους. Παράλληλα, αναδεικνύονται και οι εταιρείες που τα πηγαίνουν καλά σε αυτούς τους τομείς.

Δύο χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για τα αποτελέσματα της 7ης φάσης του Autocheck, που βασίζονται σε 700 αναφορές του 2020-2021. Ο συνολικός αριθμός των αναφορών, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, ξεπερνά τις 5.000 κάνοντας το Autocheck μια μεγάλη έρευνα του autotriti.gr από τους αναγνώστες, για τους αναγνώστες, αφού όλοι εσείς αναφέρετε τα κακώς ή καλώς κείμενα των αυτοκινήτων που περνούν από την κατοχή σας. Έτσι, έχετε στη διάθεσή σας πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι μεγαλύτερες μεταβολές για 6 μάρκες

Πάνω από 440.000 άνθρωποι διάβασαν τις 5.000+ αναφορές της έρευνας, ενώ αρκετοί έκαναν τις δικές τους αναφορές. Τα αποτελέσματα βρίσκουν 3 εταιρείες με ανεβασμένες «μετοχές» στην ικανοποίηση πελατών, ενώ 3 άλλες μάρκες χάνουν έδαφος, με μία εξ αυτών να «πατώνει» στην τελική κατάταξη.
  • Θετικό πρόσημο με διψήφιο ποσοστό για τις Renault, Citroen και Nissan!
  • Στον αντίποδα οι Alfa Romeo, Skoda και Volvo είχαν μειωμένες επιδόσεις
  • Η Volvo έπεσε στα τάρταρα της τελικής κατάταξης
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν.

Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές. Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάξαμε τις μάρκες. Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 85% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 60% και κόκκινες από εκεί και κάτω.

Δείτε το γράφημα με τα αποτελέσματα του Autocheck 2021-2022, στο οποίο έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές.

Autocheck: Κάνε κι εσύ την αναφορά σου

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;

H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;

Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Ότι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ότι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Διαβάστε ακόμη: Τι μαγεύει και τι... ξενερώνει τους κατόχους αυτοκινήτου το 2022;

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Κάντε την αναφορά σας τώρα» στο τέλος του κειμένου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 1.313 «κόκκινες» αναφορές



Αναφορές & επιβραβεύσεις για SUBARU

Subaru
Forester (old) (Βενζίνη)

2500 κυβικά
του 2006

Ιωαννης Μυλωνας (23/12/2021, 16:30) Εξαιρετικό σε όλα. All around. Λίγο ακριβή συντήρηση, υψηλή κατανάλωση
Subaru
Forester (old) (Βενζίνη)

2000 κυβικά
του 2007

Πέτρος (23/11/2021, 17:08) Μετά από 300.000 km και τηρώντας ευλαβικά τα service το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε καμία σημαντική βλάβη. Έγινε αλλαγή μόνο αμορτισέρ ψυγείου που νομίζω είναι φυσιολογικές φθορές και ενος αισθητήρα του εκκεντροφόρου. Δίσκος πλατό Δεν έχει αλλάξει. Τα γνήσια ανταλλακτικά της subaru είναι αρκετά ακριβά. Τα service όλα έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με τιμές λογικές.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2006

Δημήτρης (10/3/2021, 09:34) Το αυτοκίνητο αν και 15 χρόνων δεν εχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Απόλυτα ευχαριστημένος. Subaru forester ατμοσφαιρικό
Subaru
Legacy

1994 κυβικά
του 2006

Ιωάννης (28/5/2020, 11:05) Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο το 2006. Είναι πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο και ξεχνάς την λέξη βλάβες. Τα μόνα που έχω αλλάξει στα 15 χρόνια είναι: 3 ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές και τις βαλβίδες EGR. Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι για τον νομό Αττικής υπάρχουν μόνο 3 εξουσιοδοτημένα συνεργεία και τα ανταλλακτικά είναι ακριβά.
Subaru
Impreza

1500 κυβικά
του 2008

Χρήστος (20/2/2020, 20:00) 140.000 χλμ το αμάξι αγοράστηκε καινούριο από 8.000 χλμ μπήκε αέριο και εκτός από τα service που προβλέπει ο κατασκευαστής , το μόνο που αλλάχτηκε ήταν δίσκος συμπλέκτη , από δικιά μου χαζομάρα , άλλωστε αυτό είναι και αναλώσιμο, όπως τα φρένα άψογη η επιλογή αυτού του αυτοκινήτου , τι άλλο να ζητήσεις? και το αμάξι τρένο στο δρόμο
Subaru
Libero

1300 κυβικά
του 1998

Evangelos (7/11/2019, 15:56) Ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο 20ετιας με φθηνά ανταλλακτικά και πολύ αξιόπιστο. Το τελευταίο μοντέλο με δύο sunroof Abs υδραυλικές αναρτήσεις υποβοήθηση τιμονιού στιβαρό σκελετό με ελάχιστα πλαστικά μέρη και επιλεγμένη τετρακίνηση. Κατανάλωση έπειτα από συγχρονισμό του injection με τον εγκέφαλο μόνο 4,5 λίτρα στα 100 χλμ μεικτά. Τελική ταχύτητα 130χλμ. Ιδανική ταχύτητα ταξιδιού 100 χλμ σαν τρένο. Οι μοναδικές ζημιές που μπορεί να βγάλει είναι η σκουριά σε κάποιες γωνίες και το σύστημα ψύξης του κινητήρα εάν δεν υπάρχει σωστή συντήρηση. Επίσης η τρόμπα νερού όταν δεν υπάρχει σωστή μέριμνα στα ποιοτικά νερά ψύξης υποφέρει από ηλεκτρόλυση.
Subaru
Impreza

1500 κυβικά
του 2008

ΒΑΣΙΛΗΣ (23/7/2019, 17:34) Πολύ ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές στα 11 χρόνια, 185000ΧΜ και 3 ζημιές: μπλοκάρισμα στο cruise-control (λύθηκε με αναβάθμιση στο sw), έλιωσε η κλέμα στο δεξί εμπρός φανάρι (αλλαγή), μικρή διαρροή στο ψυγείο (αλλαγή).
Subaru
Tribeca

3000 κυβικά
του 2006

Mάρκος (29/6/2019, 21:39) στα 12 χρόνια λειτουργίας δεν εχει βγάλει καμία ζημιά
Subaru
Forester

1998 κυβικά
του 2008

Γιώργος Κόκκαλης (20/4/2019, 01:29) Πάρα πολύ ικανοποιημένος για ένα αξιόπιστο και συνεπές αυτοκίνητο χωρίς κανένα πρόβλημα στα 65.000χλμ
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2005

Stefanos KONTRAS (1/4/2019, 17:51) Πολυ αξιοπιστο και ανετο αυτοκινητο. Το μονο αρνητικο ειναι η καταναλωση καυσιμου που ειναι περιπου στα 10 λιτρα ανα 100 χιλ.
Subaru
Wrx

2000 κυβικά
του 2002

Ανδρεας (4/3/2019, 21:06) Κυριολεκτικά ούτε λάμπα δεν έχω αλλάξει! Εξαιρώντας ιμάντες - τρελλα που έχουν κόστος 350€ κάθε 6 χρόνια η 80.000χλμ κατά τα αλλα τα αναλώσιμα του είναι οικονομικά. Πλησιάζουν την Toyota και το λέω με γνώση αφού υπάρχει Toyota στην οικογένεια! Άψογο αυτοκίνητο σε όλα του! Κουβαλάει τόσα χρόνια στην πλάτη του και δεν κάνει τσικ παρόλο που φοράει 45αρι προφίλ! Αν μπεις μια φορά, δύσκολα αλλάζεις... πολύ δύσκολα όμως...
Subaru
Outback

2500 κυβικά
του 2003

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (2/3/2019, 11:47) Αξιόπιστο, λογικές ζημιές, τα ανταλλακτικά πού πρέπει να αγοραστούν μέσα από την αντιπροσωπεία κυριολεκτικά σε γδέρνουν οικονομικά, εκτός εταιρίας είναι οι τιμές λογικές έως φτηνές. Για το αυτοκίνητο βάζω φουλ πράσινο, για την αντιπροσωπεία ένα κόκκινο.
Subaru
Forester

2500 κυβικά
του 2007

Γιώργος Σμπητας (27/2/2019, 09:33) ....
Subaru
Χτ

2500 κυβικά
του 2007

Κωστας Αντωνιάδης (9/1/2019, 00:58) Στα 50000 χλμ και πρίν κλείσει τριετία έβγαλε πρόβλημα στη μονάδα blower στην εισαγωγή.Η μονάδα αντικαταστήθηκε στα πλαίσια της εγγύησης.Μόλις πέρασε η τριετή εγγύηση, ξαναέβγαλε το πρόβλημα και πλήρωσα 1400 ευρώ για τη μονάδα και 225 ευρώ για τη συνεργαζόμενη βαλβίδα.Στα 100000 αλλάξα τα τριγωνικά λάστιχα της πόρτας 300 ευρώ , τα οποία τα ξανάλλαξα στις 150000 όπως επίσης και τα 4 αμορτισέρ με τιμή 2000 ευρώ. Γενικά καλό το αυτοκίνητο αν εξαιρέσουμε την υπερβολική κατανάλωση λόγω τούρμπο και τα δυσεύρετα και πανακριβα ανταλλακτικά που έχει το αυτοκίνητο οπου για να εξυπηρετηθείς ψάχνεις στα παλιά.Το αυτοκίνητο το πούλησα μετά από 10 χρόνια
Subaru
Impreza

1600 κυβικά
του 3005

Φώτης (29/11/2018, 19:44) Είχα το impreza το 1600ts 180 άλογα, ευτυχώς το πούλησα προ 4 μηνου μόνο προβλήματα αυτό το αυτοκίνητο με τον παράλληλο εγκέφαλο που έβαζαν στην εδώ αντιπροσωπεία με ελληνική πατέντα, όσοι το πήραν όλο πλήρωναν σε συνεργείο χωρίς λύση.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2003

YannisA. (23/11/2018, 11:08) forester 2.0xt εκπληκτικο allaround οχημα. στα θετικα επιδοσεις, κρατημα, τετρακινηση on-off road, χωροι, ευχαριστηση στην οδηγηση. λιγα και υπερβολικα ακριβοτερα αυτοκινητα εχουν αντιστοιχο συνδυασμο.(stelvio, macan, cayenne). ιαπωνικη αξιοπιστια, σε 15 χρονια καμμια βλαβη, μονο τα προβλεπομενα service. αρνητικα: στην ελλαδα ειναι ακριβα τα ανταλλακτικα, η καταναλωση ειναι υψηλη αλλα οχι υπερβολικη γι αυτο που προσφερει (συγκριτικα με αυτοκινητα φιλων πχ ιδια καταναλωση με nissan xtrail - που ειναι πολυ πιο αργο και bmw 116 - καμμια σχεση αργο μεσαιο οχημα) η ποιοτητα στην καμπινα ειναι απλα ΟΚ προς μετρια (μας εχουν φαει με τα premium! λες και το μαλακο πλαστικο στο ταμπλω κανει το καλο αυτοκινητο)
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2008

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ (21/10/2018, 10:03) ΑΨΟΓΟ. ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.800 κ.ε. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2009

Ιωαννης (21/3/2018, 16:24) Υπεροχο αυτοκίνητο απ ολες τις αποψεις! Απροβληματιστο. Στα αρνητικά λιγο η μαλακη αναρτηση και η υψηλή καταναλωση.
Subaru
Forester

2500 κυβικά
του 2009

Κώστας Κούτσης (20/12/2017, 15:19) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2008

Γιάννης (26/11/2017, 13:53) Ζημιαρικο απο μικρές λεπτομέρειες μέχρι 2 φορές διαφορικό
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2012

Νίκος (22/11/2017, 17:41) Πολύ υψηλή κατανάλωση όταν πιέζεται. Πλήρως αξιόπιστο. Πολύ ακριβό το μεγάλο service (90.000 χλμ) λόγω του μοναδικού ιμάντα του boxer κινητήρα που πρέπει να λυθεί η μισή μηχανή για να αλλαχτεί μαζί με service > 600 ευρώ. Παράξενη οδική συμπεριφορά λόγω ύψους και AWD (συνεχή τετρακίνηση) αλλά αν το κατανοήσει κανείς είναι τρένο. Εκτός δρόμου δεν υπάρχει, ίσως το κορυφαίο (έχει και κοντές σχέσεις ). Το σασμάν είναι μέτριο. Πολύ καλοί χώροι και ορατότητα, πολύ πρακτικό. Θόρυβος από τον boxer και τον αέρα στις υψηλές ταχύτητες, τα καθίσματα δεν έχουν καλή πλευρική στήριξη. Το εσωτερικό είναι της δεκαετίας του 90, μεταχειρισμένο είναι σχετικά φτηνό αλλά συνήθως έχουν σκληρά χιλιόμετρα. Αν το δείς ως εργαλείο είναι άψογο, αν το δεις ως SUV καλύτερα αλλού.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2009

Πανος (1/11/2017, 12:40) Γενικά αξιόπιστο με λογικό κόστος συντηρησης. Βεβαια δεν έχω άλλο μέτρο σύγκρισης σε αυτήν την κατηγορία...Εχω προς το παρόν 190.000χλμ με καθημερινες μετακινησεις στην πόλη. Το έχω γυρίσει από τα 65.000 στο υγραέριο οπότε σώθηκα από άποψη κόστους καυσίμου...Βέβαια τρέμω την επόμενη ρυθμιση κινητήρα-βαλβίδων κλπ...όταν αυτή χρειαστεί (έχω ήδη μία με κόστος περίπου 700€). Δεν είναι λουξ, δεν εχει ομορφες ταπετσαριες και πλαστικα, δεν πετάει ουτε ειναι τρένο στις στροφές αλλά γενικά ειναι ένα τίμιο αυτοκίνητο που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και όσο το δοκίμασα εκτός δρόμου έσκιζε. Στο ξεκινημα με 1η θελει προσοχη για να μην ρετάρει και φας τον δίσκο (2 αλλαγές) οπότε δουλευω για πλάκα τις κοντές σχέσεις όπου χρειαστεί.
Subaru
Xv

1600 κυβικά
του 2015

Γιώργος (31/10/2017, 12:30) Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Ιδιαίτερα ικανό εκτός δρόμου. Αξιόπιστο αλλά με ακριβά ανταλλακτικά.
Subaru
Forester

1998 κυβικά
του 2003

dimitris (25/10/2017, 17:46) APSOGO
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2005

Ιωσηφ (11/10/2017, 20:20) Σε 4 χρονια αλλαξα 2 αισθητηρες λ,μπρατσακια ζαμφορ εμπρος-πισω,βαλβιδα maf,sensor αερα εισαγωγης στην μηχανη,ρουλεμαν σασμαν,τριγωνα λαστιχακια στις πορτες και αλλαγη συμπλεκτη γιατι ηταν κουτσουρο.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2008

Κωνσταντινου (4/10/2017, 06:21) Με 125000 και πολλα απο αυτα σεασχημο χωμα λογω κυνηγιου το μονο προβλημα ενα μπαλακι τομεγαλοservise λιγο τσιμπιμενο κατα τα αλλα μηδενικες ζημιες
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2000

Δημήτρης Χατζάκης (3/10/2017, 15:02) Ευτυχής κάτοχος του SUBARU μου. 17 χρόνια μαζί μου κανένα πρόβλημα. Απίστευτα κρατήματα εξαιρετικός TURBO κινητήρας. Ζημιές μόνο από παλαιότητα (Δίσκος στις 170.000χλμ, μπουζί ανα 100.000χλμ) τιμές λογικότατες κανένα πρόβλημα. Και σε περίπτωση αλλαγής η πρώτη επιλογή θα είναι πάλι SUBARU
Subaru
Impreza

1500 κυβικά
του 2009

Nikos (3/10/2017, 15:56) Έως τωρα ενα ρολεμαν συμπλέκτη έχω αντιμετωπίσει σαν βλάβη. Κατα τα αλλα το κλασικό ετήσιο σέρβις.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2009

Βαγγέλης (28/9/2017, 20:59) Αξιόπιστο, χωρίς προβλήματα με αλλαγή μόνο αναλωσίμων σε λογικές τιμές.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2009

Ευάγγελος Γέραλης (8/2/2017, 22:03) Αξιόπιστο, ευχάριστο στην οδήγηση, ασφαλές με λογική συντήρηση.
Subaru
Impreza

1500 κυβικά
του 2009

Nikos (25/11/2016, 18:43) Γενικά είμαι ευχαριστημένος έως τωρα αναφορικά με βλάβες. Μονο μια αλλαγή στον ιμάντα δυναμό (83.000) και μονο λάδια φίλτρα κτλ. Έχω την άποψη οτι με μια ενδεικτική συντήρηση δεν παρουσιάζουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Το μονο αρνητικό ειναι έλλειψη ροπής στα,1500 κάτι που μερικές φορές γίνεται κουραστικό.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2009

ΓΑΤΣΙΝΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ (19/11/2016, 12:34) πολύ καλό και εντός και εκτός , μειονέκτημα το χρώμα του που φθείρεται ευκολα σε κλαδιά και ο δίσκος του που ανάβει εύκολα.Επίσης η πρώτη του είναι λίγο
Subaru
Tribeca

3000 κυβικά
του 2008

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΤΡΑΚΗΣ (14/11/2016, 19:20) ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
Subaru
Impreza

1600 κυβικά
του 2005

ΓΙΏΡΓΟΣ (12/11/2016, 19:51) πλήρως ευχαριστημένος αφού με ελάχιστες μετατροπές και 0.7 πίεση ανεβάζω 0-100 σε λιγότερο από 7μισι δευτερόλεπτα και τα 200 δεν αργούν. προσοχή όμως όταν κάνεις 0-100 συχνά πας για δίσκο Πλάτω και όλοι όσοι έχουμε subaru ξέρουμε την διαδικασία. το μόνο που χρειάζεται είναι aftermarket παράλληλο και front mount intercooler κατά την γνώμη μου. επίσης χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο θέμα λάστιχα γιατί μπορεί το συγκεκριμένο αμάξι να έχει γράψει ιστορία ως τρένο αλλά χωρίς λάστιχα όπως τα r1r της toyo που προσωπικά έχω δοκιμάσει το αμάξι μπορεί να γίνει επικίνδυνο λόγο μεγάλης εμπιστοσύνης. ευχαριστώ
Subaru
Forester

2500 κυβικά
του 2006

ΒΕΡΓΑΔΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (7/11/2016, 10:54) Έχω κάνει 140.000 χλμ. και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Στα 120.000 άλλαξα δίσκο πλατώ που είναι γενικά προβληματικοί στο 2,5 ΧΤ αλλά διήρκεσε αρκετά λόγω ομαλής οδήγησης. Ακριβά ανταλλακτικά, αλλά πολύ ικανοποιημένος από τα Service στην Αθήνα (εξουσιοδοτημένα). Υψηλή κατανάλωση (12-14 lt/100 Km) αλλά λόγω μόνιμης τετρακίνησης και ιπποδύναμης (230 Hp) θεωρώ ότι είναι επόμενο. Γενικά πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Subaru
2009

1998 κυβικά
του 2009

Γιάννης (4/11/2016, 12:15) ΜΕΤΑΑ ΑΠΟ 155000ΚΜ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΙΒΏΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 350€
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2004

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΗΜΟΓΙΩΡΓΟΣ (3/11/2016, 09:09) ΤΑΚΤΙΚΟ SERVICE ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΚΡΙΒΟ), ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2009

Γιάννης Μαζαράκης (3/11/2016, 09:15) Παρά τις αλλαγές στην αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα βρίσκω Ανταλακτικα σε τιμές όχι πολύ ακριβές για τα Σερβις του αυτοκινήτου μου αλλα σε λίγα σημεία διανομής. Προτιμώ να κάνω τα Σερβις σε εξειδικευμένο αλλα όχι στην αντιπροσωπεία για χαμηλότερο κόστος. Θεωρώ το όχημα μου αξιόπιστο χωρίς βλάβες με καλή οδικη συμπεριφορά και άνεση.
Subaru
Forester

1993 κυβικά
του 2003

ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΑΡΧΟΝΤΗΣ (3/11/2016, 10:55) Ακριβή, πολύ ακριβή, υπερβολικα η αντιπροσωπεία....... Ευτυχώς που το αμάξι άντεχε... Αλλα πλέον μετά απο 200βάλε χιλιάδες χλμ κ λίγο κακομεταχείριση, με στραγγίζει οικονομικά....... ΚΑΛΟ και ΓΕΡΟ το αμάξι, αλλα μακριά απο τη Subaru
Subaru
Impreza

1500 κυβικά
του 2008

Αντώνης (2/11/2016, 11:07) Εντελώς απροβλημάτιστο, στα 120.000χλμ αλλαγή δίσκο πλατό (350€) και τίποτα άλλο. Μόνο αλλαγή λάδια-φίλτρο κάθε 12-15.000χλμ. Στα μείον η χαμηλή ποιότητα στα βαμμένα τμήματα λόγω αυστηρής περιβαλλοντικής νομοθεσίας και κάποιες μικροφθορές στην καμπίνα.
Subaru
Justy

1000 κυβικά
του 2007

George eleftheriou (25/12/2015, 08:45) Ειμαι πολυ ευχαριστημενος.δυο καμμενα λαμπακια σε 93000 χλμ.τα σερβις του κανονικα.το συνεργειο της subaru στην πειραιως καταπληκτικο με πολυ καλους επαγγελματιες δεν το αλλαζω με τιποτα.στην εθνικη εκτος απο το θορυβο του τρικιλυνδρου κινητηρα ειναι σταθεροτατο.στη πολη παρκαρω ανεθνικη νζινη πολη 6.5 λιτρα. στην εθνικη απο 5.0 εως 6.5λιτρα.το προηγουμενο αμαξι μου ηταν fabia.ηταν ok αλλα εβγαζε μικροβλαβες και ετρεχα στα συνεργεια.japan και παλι japan.ευχαριστω...
Subaru
Impreza

1500 κυβικά
του 2008

Αντώνης Μανδυλας (13/12/2015, 16:17) 1 φορά το χρόνο συνεργείο, μόνο για το τακτικό σέρβις(λάδια/φίλτρα κτλ)! Άψογη και άμεση εξυπηρέτηση!
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2006

george (12/12/2015, 09:45) απάντηση στον Κώστα Σεπίλο SUBARU
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2005

Γεώργιος Μαλεβίτης (2/12/2015, 20:47) Προ δύο ετών τρύπησε το κάρτερ , πέρυσι άνοιξε μια τρύπα στο δεξί ψαλίδι απο σάπισμα του μετάλου , κ´ εφέτος τον χειμώνα στην γέφυρα στην δεξιά μεριά άνοιξε μιά τρύπα απο σάπισμα πάλι κ´όχι ένα σκούριασμα. Μου το υπέδειξαν στο ΚΤΕΟ, κ´ τότε απευθύνθηκα στον τοπικό αντοπρόσωπο της Πάτρας από όπου το είχα αγοράσει . Με φωτό κ´ επιστολή στα κεντρικά της Αθήνας απευθυνόμενος , πήρα αρνητική απάντηση απο τους κυρίους ότι δεν ευθύνεται η Subaru γιατί 2 μήνες το καλοκαίρι μένω κοντά σε θάλασσα. Αν ειναι δυνατόν ! Μακρια απο SUBARU γιατι η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη.
Subaru
2000 td

2000 κυβικά
του 2009

ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΜΕΝΑΚΑΣ (12/11/2015, 13:21) Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος FORESTER 2.0TD και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την έως τώρα συμπεριφορά του.Υπάρχει πάντα και ένα ΑΛΛΑ :διάβασα από blocks SUBARU ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πολύ αυξημένες πιθανότητες να κοπεί ο στρόφαλος φοβερό για Ιαπωνέζικο όχημα και αξιοπιστία πράγμα όπου με εξέπληξε ,ήρθα σε επικοινωνία με την subaru Ελλάς με τα όποια προβλήματα φέρει και της μετέφερα τον προβληματισμό μου και δυστυχώς η απάντησή τους ήταν καθαρά αφοπλιστική δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη παρόλο που η subaru europe προβαίνει σε αντικατάσταση crunk shaft ;;ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ!!
Subaru
Impreza

1994 κυβικά
του 2002

Σταύρος Δ. Σταμπουλής (19/6/2015, 22:19) Αγορά καινούργιο 8-7-2002 IMPREZA WRX 1994cc. Καμία παρέμβαση για αύξηση ισχύος κλπ (218ps και 29,6kgm υπεραρκετά). Αυστηρή τήρηση περιοδικών συντηρήσεων (service) σε λογικές τιμές. Τα μεγάλα service (ανά 80.000 km) μάλλον ακριβά, ιμάντες χρονισμού κλπ. Κινητήρας εξαιρετικός, άριστα φρένα, εξαιρετική οδική συμπεριφορά, μηχανικές βλάβες και απρόοπτα στο απόλυτο μηδέν. Μετά από 192.315 km σήμερα 19-6-2015 βαθμολογία 10/10. Πρό τριετίας περίπου πήρα και ένα Impreza 1.6 (ΗΚΒ 7064) ατμοσφαιρικό των 95 PS επίσης του 2002 με 104.000 km. Σήμερα με 141.750km ισχύουν όλα όσα έγραψα για το WRX εκτός βέβαια από τις επιδόσεις !! Για την AWD τετρακίνηση δεν λέω τίποτε, είναι υπεράνω πάσης κριτικής. Εννοείται βέβαια ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου όταν αξιωθώ να το αποκτήσω θα είναι το καινούργιο WRX STI των 305 PS. Κρίμα που βγάλανε τη "λέξη" IMPREZA.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2005

Γεώργιος Μαλεβίτης (4/6/2015, 23:39) 1. Έτος 2013 στα 150000km άλλαξα το carter , διότι ράγισε κ´ έχανε λάδια. 2. Έτος 2014 στα 170000 km εμφανίστηκε τρυπα στο δεξί ψαλίδι διαμέτρου 4 εκ. απο σάπισμα του μετάλου κ´ όχι σκούριασμα . 3. Φέτος 2015 στα 189000 km, περνώντας απο ΚΤΕΟ μου επεςήμαναν k´ αλλη τρύπα απο σάπισμα του μετάλου στην γέφυρα προς την δεξιά μεριά . Μετά κ´ απο αυτό , πηγα στον αντιπρόσωπο της subaru κ. Μυλωνάκο στην Πάτρα, ο οποίος έβγαλε φωτό τα επίμαχα σημεία κ´ τα έστειλε στην κεντρική αντιπροσωπία AGRIPAN , προς γνώση αυτού του σοβαρού συμβάντος , κ´σε αναμονή του τί πρέπει να γίνει.
Subaru
Impreza

1600 κυβικά
του 2004

φωτης (3/6/2015, 13:03) Έχω το Subaru impreza ts 180hp 2004 μοντέλο και είμαι πάρα πολύ ευχάριστη μένος ούτε προβλήματα ούτε τίποτα
Subaru
Justy

1300 κυβικά
του 2006

θεοδωρος (29/5/2015, 00:05) απο τα καλύτερα στην κατηγορία του ..
Subaru
Impreza

1600 κυβικά
του 2004

fwtis (28/5/2015, 11:23) ΑΞΙΟΠΗΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΙΜΗ 4*4 BOXER ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΑ - ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ SERVICE
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2004

ΠΑΝΟΣ (7/4/2015, 20:06) ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 74000 ΚΜ. ΑΠΛΑ ΑΨΟΓΟ !!! ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ 184000 ΚΜ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ. ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.
Subaru
Forester

1994 κυβικά
του 2005

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΔΙΩΤΗΣ (7/4/2015, 20:15) Εργαλείο αλλά στην εθνική οδο καεί πολύ το σκασμένο
Subaru
Impreza

2000 κυβικά
του 2000

Απόστολος Πεταλωτής (7/4/2015, 21:40) Πολύ καλό
Subaru
Forester

1994 κυβικά
του 2005

Ευθυμιος Σενης (6/4/2015, 10:38) 92.000ΧΛΜ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΠΛΑ ΣΕΡΒΙΣ. ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΚΡΙΒΟ.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2008

Γιωργος (28/3/2015, 18:25) Αψογο απο καθε αποψη.Βλαβες μηδεν,τα σερβις ειναι μετρια απο οικονομικης αποψης αλλα οταν δεν εχεις βλαβες μαλλον σου ερχονται φτηνα τα προτεινω.
Subaru
Justy

1000 κυβικά
του 2008

TAKIS (18/3/2015, 10:11) ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 1.90 ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΜΕ ΑΝΑΚΛΙΝΟΜΕΝΗ ΠΛΑΤΗ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΟΒΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΠΙΤΟΠΙΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ, ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ 90 ΜΟΙΡΕΣ. ΤΟ "ΙΔΙΟ" ΜΕ ΤΟ DAIHATSU SIRION, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ (ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΥΨΗΛΟ , ΚΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, ΕΝΩ Η DAIHATSU ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ. ΒΑΜΜΕΝΕΣ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ SIRION ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΓΙΑ ΟΜΙΧΛΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ , ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ "TOYOTA YARIS" . AΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕ 68000 ΚΜ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ 4000 ΚΜ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΜΕ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΧΡΗΣΗ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΚΡΑΤΗΜΑ ΜΕΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ABS. ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ YARIS ..... ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ 6.5 LT ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ
Subaru
Impreza

1500 κυβικά
του 2011

Μιχαλης (15/3/2015, 22:06) Το αμαξι ειναι το 1,5R σενταν. Το αγορασα απο την αντιπροσωπεια μεταχειρισμενο λιγο πριν κλεισει με 7.000χλμ το σεπτεμβρη του 2012. Το αγορασα ως οικογενειακο και επειδη κανω πολλα χλμ ημερησιως. Στα 35.000χλμ βαζω μαλλον νοθευμενη βενζινη σε καποιο πρατηριο επαρχιας αρχισε κατα διαστηματα να μην "τραβαει" ο κινητηρας. Εγινε δυο φορες φλασαρισμα στον εγκεφαλο οπου το προβλημα εξαφανιζοταν για περιπου 1000 χλμ και επανεμφανιζοταν. Το εξουσιοδοτημενο συνεργειο εκανε φιλοτιμες προσπαθειες αλλα το προβλημα παραμενει εως σημερα που το αμαξι εχει περιπου 80.000χλμ. Σημειωτεον οτι το αμαξι πριν το προβλημα εβγαζε σταθερα πανω απο 800 χλμ στο τεποζιτο, μετα τη βλαβη βγαζει 650-700χλμ. Κατα τα αλλα δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα με τα σερβις του κανονικα στην ωρα τους. Επισης στα 15.000χλμ μια και δεν ηξερα την ιστορια του αυτοκινητου αποφασισα να αλλαξω ολα τα υγρα του αυτοκινητου με αλλα μαρκας θεωρητικα καλυτερης ποιοτητας.
Subaru
Forester

2000 κυβικά
του 2009

Μανος (14/3/2015, 11:25) Πεντε χρονια συμβιωσης με το αμαξι και κανενα προβλημα. Το μονο προβλημα ειναι τα ακριβα ανταλακτικα
VW LEASEPRO
test center