
Καίει 11 kWh/100 χλμ., δηλαδή λιγότερα από 2 ευρώ.
Το φορτίζεις μια φορά κάθε 12 ημέρες και κάνεις 400 χλμ..
Έχει μικρή μπαταρία για να παραμείνει fun to drive.
Με 20 λεπτά φόρτισης, «παίρνει» πίσω 250 χιλιόμετρα.
autotriti team
Καίει 11 kWh/100 χλμ., δηλαδή λιγότερα από 2 ευρώ
Το Ford Puma είναι το νεότερο και πιο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της Ford και ως SUV πόλης, έχει πολλά δυνατά χαρακτηριστικά. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι οι πολύ καλές τιμές κατανάλωσης που επιτυγχάνει, και ιδιαίτερα αυτή που αφορά σε αστική χρήση, με το Puma Gen-E να καταναλώνει εκεί, μόλις 11 kWh/100 χλμ., κορυφαία κατανάλωση για SUV πόλης. Στην πράξη, αυτό μεταφράζεται σε κόστος λιγότερο από 2 ευρώ/100 χλμ. (μόλις 1,76 ευρώ) εφόσον βεβαίως μιλάμε για φόρτιση στο σπίτι, ενώ ακόμα και στην περίπτωση που φορτίζεις σε κάποιο δημόσιο σταθμό, π.χ. 11kW, και πάλι το κόστος είναι χαμηλό, αφού δεν ξεπερνάει τα 5 ευρώ (4,4 ευρώ).
Το φορτίζεις 1 φορά κάθε 12 ημέρες και κάνεις 400 χλμ.
Μέσω της χαμηλής του κατανάλωσης (11 kWh/100 χλμ. σε πραγματικές αστικές συνθήκες) και το αποδοτικό σύστημα διαχείρισης της ενέργειας που διαθέτει, το νέο ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E προσφέρει πολύ καλή αυτονομία δεδομένης και της χωρητικότητας της μπαταρίας του (43 kWh). Με μια φόρτιση σε οικιακό φορτιστή και με κόστος λιγότερο από 7 ευρώ (6,88 ευρώ) που κοστίζει αυτή, το Puma Gen-E μπορεί να διανύσει 400 χλμ., κάτι που σημαίνει πως ένας μέσος οδηγός θα χρειαστεί να το φορτίζει κάθε 12 ημέρες, δηλαδή 2 ½ φορές και κόστος 17 ευρώ το μήνα.
Έχει μικρή μπαταρία για να παραμείνει fun to drive και να κάνει το MegaBox… GigaBox
Βασικός στόχος της Ford στην κατασκευή του ηλεκτρικού Puma, ήταν να μην αλλοιωθεί στο ελάχιστο ο ξεχωριστός fun to drive χαρακτήρας του. Βασική προϋπόθεση για να το καταφέρει αυτό λοιπόν, ήταν να μην «ξεφύγει» από την αρχιτεκτονική του συμβατικού και πολύ καλού Puma, οπότε στον διαθέσιμο χώρο τοποθετήθηκε μια μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 43 kWh. Χάρη σε αυτό έχουν προστεθεί μόλις 200 κιλά βάρους, ενώ σε συνδυασμό με το αποδοτικό σύστημα διαχείρισης της ενέργειας προσφέρει επαρκή αυτονομία. Οπότε όχι μόνον δεν άλλαξαν τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Puma στην έκδοση Gen-E, αλλά έγινε και ακόμα πιο ευχάριστο οδηγικά μέσω της ηλεκτρικής του φύσης και των 168 ίππων που αποδίδει.
Σημαντικό στην επιλογή των στοιχείων της ηλεκτρικής του τεχνολογίας που ενσωματώνονται στο Puma Gen-E ήταν επίσης να διατηρηθεί και το καινοτόμο σύστημα MegaBox στο χώρο αποσκευών του. Μόνο που τώρα, αυτό έγινε GigaBox και έχει αυξήσει τη χωρητικότητά του κατά 40 λτ. επιπλέον του MegaBox, φτάνοντας έτσι τα συνολικά 523 λτ..
Με 20 λεπτά φόρτισης, «παίρνει» πίσω 250 χιλιόμετρα
Τα οφέλη από την ηλεκτρική τεχνολογία του Ford Puma Gen-E είναι πολλαπλά αφού εκτός από το χαμηλό κόστος χρήσης, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Ford «εφοδιάζεται» και με on board φορτιστή που μπορεί να το τροφοδοτήσει με έως και 100 kW. Αυτό σημαίνει πως σε έναν φορτιστή (DC) ταχείας φόρτισης, το Puma Gen-E χρειάζεται σχεδόν 3 ώρες για μια ολοκληρωμένη φόρτιση, ωστόσο η αναπλήρωση του ποσοστού ενέργειας από το 10% έως το 80% διαρκεί μόλις 23 λεπτά. Με τη σειρά του αυτό σημαίνει πως αρκούν μόλις 20 λεπτά στην πρίζα ενός ταχυφορτιστή για να αυξήσουν την αυτονομία του κατά 250 περίπου χλμ..