
Ένα ακόμα περιστατικό υπερβολικής ταχύτητας δείχνει το πρόβλημα στους δρόμους.
Ο οδηγός συνελήφθη του επιβλήθηκε πρόστιμο 700€ και του πήραν το δίπλωμα για 2 μήνες.
Τα 200 χλμ./ώρα δεν είναι παράβαση αλλά θανατηφόρος κίνδυνος για όσους βρίσκονται στον δρόμο .
Η πραγματική λύση βρίσκεται στην παιδεία, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό στον δρόμο.
autotriti team
Ένα ακόμα περιστατικό υπερβολικής ταχύτητας δείχνει το πρόβλημα στους δρόμους
Ένα ακόμα περιστατικό υπερβολικής ταχύτητας στην Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας έρχεται να αναδείξει τη σοβαρότητα του προβλήματος στους ελληνικούς δρόμους. Το βράδυ της Πέμπτης, 33χρονος Έλληνας οδηγός εντοπίστηκε από ραντάρ της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων στην ΠΑΘΕ στο ύψος της Βοιωτίας να κινείται με 198 χλμ./ώρα, στο τιμόνι ενός Mercedes ML 350. Η επιχείρηση ακινητοποίησης του οχήματος έγινε στα διόδια της Θήβας, με τη συνδρομή του διοικητή της Τροχαίας, ενός αξιωματικού και δύο αστυνομικών.
Ο οδηγός συνελήφθη του επιβλήθηκε πρόστιμο 700€ και του πήραν το δίπλωμα για 2 μήνες
Ο οδηγός συνελήφθη στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ενώ το όχημα ακινητοποιήθηκε για λόγους ασφαλείας. Ταυτόχρονα του επιβλήθηκε πρόστιμο 700 ευρώ και του αφαιρέθηκε η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες, σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι για 2 χλμ. την ώρα γλίτωσε την ποινή των 2000€ και την αφαίρεση διπλώματος για 1 χρόνο.
Ο Κ.Ο.Κ. πλέον προβλέπει αυστηρότερες κυρώσεις για την υπερβολική ταχύτητα:
- Υπέρβαση ορίου ταχύτητας άνω των 50 χλμ./ώρα: πρόστιμο 700€ και αφαίρεση διπλώματος για 2 μήνες.
- Πρώτη υποτροπή: πρόστιμο 1.000€ και αφαίρεση διπλώματος για 180 ημέρες.
- Δεύτερη υποτροπή: πρόστιμο 2.000€ και στέρηση διπλώματος για 1 έτος.
- Κίνηση με ταχύτητα άνω των 200 χλμ./ώρα ή συμμετοχή σε κόντρες: πρόστιμο 2.000€ και αφαίρεση διπλώματος για 1 έτος, με πολλαπλάσια ποινή σε περίπτωση υποτροπής.
Οι ποινές είναι βαριές, αλλά μένει να φανεί αν είναι αρκετές για να λειτουργήσουν αποτρεπτικά.
Τα 200 χλμ./ώρα δεν είναι παράβαση αλλά θανατηφόρος κίνδυνος για όσους βρίσκονται στον δρόμο
Η υπερβολική ταχύτητα παραμένει ένας από τους βασικότερους παράγοντες θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα. Το να κινείται κανείς με σχεδόν 200 χλμ./ώρα σε δημόσιο δρόμο δεν είναι απλώς παράβαση, αλλά μια επικίνδυνη συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του ίδιου του οδηγού, των συνεπιβατών και όλων όσων βρίσκονται στον δρόμο. Η πραγματικότητα δείχνει πως τα πρόστιμα δεν αρκούν αν δεν συνοδεύονται από αλλαγή συμπεριφοράς. Η ταχύτητα μπορεί να εντυπωσιάζει, αλλά οι συνέπειες ενός τροχαίου ατυχήματος είναι ανυπολόγιστες – και συχνά μοιραίες.
Η πραγματική λύση βρίσκεται στην παιδεία, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό στον δρόμο
Η οδική ασφάλεια δεν είναι μόνο υπόθεση της αστυνομίας και του κράτους, αλλά και των ίδιων των οδηγών. Ο νέος Κ.Ο.Κ. με τα αυστηρότερα πρόστιμα είναι ένα βήμα προς τη κατεύθυνση της συμμόρφωσης, ωστόσο η πραγματική λύση βρίσκεται στην παιδεία, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό στον δρόμο. Ο 33χρονος έξω από την Θήβα αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, όμως το πρόβλημα είναι ευρύτερο. Δεκάδες οδηγοί κινούνται καθημερινά με επικίνδυνες ταχύτητες σε όλο το οδικό δίκτυο (πόλεις, επαρχία, αυτοκινητόδρομοι) χωρίς να εντοπίζονται. Το ζητούμενο, λοιπόν, είναι να διαμορφωθεί μια νέα οδηγική κουλτούρα, που θα δίνει προτεραιότητα στη ζωή και όχι στην ταχύτητα.Γιατί πίσω από κάθε στατιστικό αριθμό τροχαίων, κρύβεται μια οικογένεια που θρηνεί και μια κοινωνία που πληρώνει βαρύ τίμημα.