- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών
AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;
Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).
Βλάβες ανά μάρκα αυτοκινήτου: Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες;
Το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.287από αυτές (και ενώ οι αναφορές συνεχίζονται) είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service).
Στον πιο κάτω πίνακα φαίνεται ποια είναι η κατάταξη των μαρκών με βάση αυτές τις αναφορές, όσον αφορά τον τομέα ΒΛΑΒΕΣ αυτοκινήτων.
Οι μέσοι όροι αφορούν μόνο «κόκκινες» αναφορές βλαβών ανά χιλιάδα αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν από κάθε μάρκα στην Ελλάδα (δηλ. ο συνολικός στόλος κάθε μάρκας). Ποιες έχουν «κοκκινίσει» περισσότερο (κόκκινες) και ποιες λιγότερο (κίτρινες).
BMW 1η σε αναφορές βλαβών! VW, Volvo & Audi ακολουθούν στα... κόκκινα
Στην λίστα των «κόκκινων» αναφορών για τις Βλάβες, η BMW συνεχίζει να είναι η χειρότερη μάρκα σε θέματα αξιοπιστίας, με βαθμό 2,47. Ακολουθείται από την Volkswagen (με 1,56). Τη «γαλαρία» συμπληρώνουν οι Volvo και Audi (με 1,10 και 1,05 αντίστοιχα).
1.287 τεκμηριωμένες «κόκκινες» αναφορές στο AutoCheck
Όπως αναφέραμε το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.184 από αυτές είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service). Βέβαια, καταλαβαίνει κανείς ότι η συλλογή και η αξιολόγηση των χιλιάδων αναφορών του AutoCheck γίνεται με «δύσκολο» τρόπο, προκειμένου να βγουν guarantee αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό, κάθε κάτοχος που υποβάλει αναφορά στο AutoCheck περνάει από «κόσκινο». Στέλνει το e-mail του, λαμβάνει ειδικό link, στη συνέχεια συμπληρώνει τη φόρμα αναφοράς. Κατόπιν η αναφορά του, ελέγχεται πριν την δημοσίευση της (ειδική ομάδα, ελέγχει τα σχόλια και την τεκμηρίωση τους με πολλούς τρόπους).
Χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα η BMW (με 2,53 M.O.)
Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως κάθε «κόκκινη» αναφορά ενός αναγνώστη – κατόχου εκφράζει το πόσο δυσαρεστημένος είναι με τη μάρκα του αυτοκινήτου του, δηλώνοντας τον βαθμό δυσαρέσκειας με 1,2 ή 3 (με το 1 να είναι το λιγότερο δυσαρεστημένος και 3 το περισσότερο), σε τέσσερις κατηγορίες – Βλάβες, Ακριβές Τιμές, Κακή Εξυπηρέτηση και Πιστότητα στη μάρκα.
Ενώ οι αναφορές συνεχίζονται, στις 1.184 «κόκκινες» που έχουν υποβληθεί στο AutoCheck, χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα Ικανοποίησης Κατόχου κατατάσσεται η BMW με 2,53 μέσο όρο (με 2,47 αντίστοιχα στις αναφορές για Βλάβες), ενώ ο μέσος όρος όλων των μαρκών βρίσκεται στο 2,31, κάτι το οποίο σημαίνει πως όσοι έκαναν αναφορά, ήταν πραγματικά δυσαρεστημένοι με τη μάρκα αυτοκινήτου τους.
Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες (σε Εξυπηρέτηση και Τιμές);
Μείνετε συντονισμένοι, έρχονται και άλλα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα. Στο επόμενο άρθρο μας θα δούμε ποια η κατάταξη όλων των μαρκών στους τομείς «Εξυπηρέτηση» και «Τιμές Service – Ανταλλακτικών».
ΜΑΡΣΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Value for money σαν αγορά, ακριβό service, ζημιές αδικαιολόγητες για καινούριο αυτοκίνητο (καλύφθηκαν βέβαια από την εγγύηση).
Suzuki
Vitara (Diesel)
1600 κυβικά
του 2015
Θεοδωρος Σ. Ευκολοδηγητο και πολυ οικονομικο, το 4Χ4 δουλευει μια χαρα. Αλλα, συνεχεια αναβουν διαφορα λαμπακια (ESP, start-stop, radar cruise control κα.) και αρκετες βλαβες. Πλαστικα που τριζουν, μή ύπαρξη ανανέωσης στο navigator, θορυβωδης κινητηρας. Μυθος η ιαπωνικη αξιοπιστια....
Suzuki
Baleno (Βενζίνη)
1000 κυβικά
του 2017
ΧαραλαμποςBaleno 2016, στον δρόμο έσπασε ο κινητήρας, σαν καρπούζι, όταν το αμάξι ήταν 18 μηνών με 10.000 χλμ!
Ευτυχώς μού το έφτιαξε μέσα στην εγγύηση. Τώρα τα παιξε το ηλεκτρικό τιμόνι ( εκτός εγγύησης πλέον ). Κόστος ανταλλακτικού 2.800 ευρώ χώρια η εργασία!!! Ευχαριστώ SUZUKI !! Ας πρόσεχα!!
Suzuki
Swift (Βενζίνη)
1350 κυβικά
του 2005
Γεώργιος Τζημόπουλος Η μονάδα του ABS, όπως σε όλα τα ίδια Swift, είναι με σοβαρή βλάβη και κοστίζει 860€ η αντικατάστασή της. Στους 24 μήνες μετά την αγορά του, πλήρωσα 600 για να αλλάξω τα ρουλεμάν στο σασμάν που βγάζανε έντονο θόρυβο. Ο μοχλός επιλογής ταχυτήτων.,μολονότι αλλάχθηκε, τρίζει διαρκώς στην 3η ταχύτητα. Η SUZUKI απαιτεί αλλαγή βαλβολινών κάθε 15000 km!!!
Suzuki
Vitara
1400 κυβικά
του 2018
Νικος Απαράδεκτο, στους 7 μήνες τρίζουν τα πάντα. Ταμπλό, ταμπλάς οροφής, παράθυρο οδηγού, κεντρική κονσόλα. Επίσκεψη 2 φορές σε επίσημο service Suzuki, αλλαγή γρύλου οδηγού την πρώτη φορά επισκευή γρύλου (τα ίδια). Τη δεύτερη σε άλλο τα ίδια. Το έχω βάλει για πούλημα.
Suzuki
Jimny
1328 κυβικά
του 2008
Γιώργος Μοντέλο 1/2008,106.000χλμ. Όλα ανεξαιρέτως τα σέρβις στην αντιπροσωπεία,και όλα στην ώρα τους με "θρησκευτική ευλάβεια".Εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα,διέλυσε ρουλεμάν σασμάν,χωρίς κάποια καταπόνηση. Το επισκεύασα οικονομικά,όλα τα ρουλεμάν κ ο συμπλέκτης από το εμπόριο,και κάποια αναλώσιμα από γνήσια. Και κάτι τελευταίο: αντιπροσωπεία Κοσμάς στο Αγρίνιο θεοί,αντιπροσωπεία Πάτρας...αδιάφορη...
Suzuki
Swift
1200 κυβικά
του 2011
Χριστίνα Βασιλοπούλου Το αυτοκίνητο έχει κάνει 30.000 km και παρουσιάζει ελαττωματικό πίσω άξονα.
Suzuki
Sx4 s-cross
1600 κυβικά
του 2014
Νικος Μ. Εχω ενα Suzuki Scross 1,6diesel All grip.1/2014 με 90,000χλμ.Σαν αυτοκινητο ειναι οικονομικο ευχαριστo στην οδηγηση αλλα εχει πολλα θεματα.Στα 2 χρονια αντικατεστησα την κολωνα τιμονιου (εγγυηση), φετος το καλοκαιρι εσπασε κομματι απο τις ντιζες του σασμαν με αποτελεσμα να μην εχω ταχυτητες,αλλαγη ντιζες (εγγυηση), 2 καμμενοι προθερμαντηρες (εγγυηση) και τωρα που γραφω το εχω απο την Τεταρτη 7/11/18 στην αντιπ/εια με διαρροη καυσιμου απο την αντλια.Αντικατασταση αντλιας υψηλης,αντλια χαμηλης,μπεκ, καθαρισμα τεποζιτου και ισως αντικατασταση ιμαντες χρονισμου απο την διαρροη(εγγυηση)...Και οι 4 βλαβες προερχονται γιατι ηταν ελλατωματικα τα εξαρτηματα...Δυστυχως εχω ξενερωσει...
Suzuki
Vitara
1600 κυβικά
του 2015
ανδρονουδης κωστας Πολύ μέτρια ποιότητα
Suzuki
Swift
1300 κυβικά
του 2010
Θανάσης Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο. Είναι ίσως απο τα χειρότερα - αν όχι το χειρότερο - αυτοκίνητο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ( κι έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και δικά μου και της εργασίας)
Suzuki
Swift
1300 κυβικά
του 2010
Θανάσης Σούμπλης Πολύ κατώτερο των προσδοκιών μου. Θεωρώ ότι ήταν μέγα λάθος η απόκτησή του.
Suzuki
Swift
1300 κυβικά
του 2010
Θανάσης Σούμπλης Ο αντιπρόσωπος, έχοντας κάνει το αυτοκίνητο πολύ λίγα χιλιόμετρα, έγραψε στο βιβλίο του service οτι έκανε αλλαγή ιμάντα - ενώ το αυτοκίνητό μου δεν έχει ιμάντα κίνησης...
Suzuki
Swift
1300 κυβικά
του 2005
Petros SUZUKI SWIFT 2005, 2 φορές έχω αλλάξει δίσκους στα φρένα(1 φορά στα 28.000χλμ και 1 φορά στα 160.000χλμ), αλλαγή δίσκο-πλατό στα 120.000χλμ, έχει πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του με απότομη επιτάχυνση σε χαμηλές στροφές κάνει διακοπές ο κινητήρας(πρέπει να αλλαχθεί το chip περίπου 120€).Αυτή την στιγμή έχει 180.000χλμ.
Suzuki
Grand vitara
2400 κυβικά
του 2009
MAKRHS PANAGIOTIS ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΑ 105000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ
Suzuki
Sx4
1600 κυβικά
του 2007
Dimitris Γρήγορα άλλαξα δίσκο ταχυτητας στα 30.000 χλμ (κόστος 500 ευρω). Πρόβλημα στο καταλύτη (1000 ΕΥΡΩ) από τα 60.000 χλμ. Συνεχή προβλήματα στον συναργεμό.
Suzuki
Swift
1300 κυβικά
του 2010
Αθανάσιος Σούμπλης όχι ιδιαίτερα καλό αυτοκίνητο
Suzuki
Ignis
1328 κυβικά
του 2003
kostas Τετρακίνητο, τέλος του 2003, με 90.000 ΚΜ. Αλλαγή δύο μπροστά ημιαξόνιων μέσα στην εγγύηση, δύο φορές βλάβη στο κιβώτιο, αλλαγή δίσκου-πλατώ στις 85.000 ΚΜ. Για Ιαπωνική εταιρεία χαμηλή αξιοπιστία, ίσως φταίει το ότι κατασκευάζεται στην Ουγγαρία. Γενικά χαμηλής ποιότητας αυτοκίνητο με εξαίρεση τον κινητήρα ο οποίος είναι αξιόλογος.