ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

174.996 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για SUZUKI

Suzuki
Jimny (Βενζίνη)

1360 κυβικά
του 2009

Γιώργος Ανδρεακης Απαράδεκτο να παρουσιάσει στην 3ετια σκουριά στο σασί και τις βίδες. Δεν το έχω συναντήσει σε ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.
Suzuki
Jimny (Βενζίνη)

1300 κυβικά
του 2002

Λίγκας Ι. Ακριβό service.
Suzuki
Swift (Βενζίνη)

1000 κυβικά
του 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΣΟΥΡΙΔΗΣ ΤΣΙΜΠΙΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ, ΑΛΛΑ ΑΜΕΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Suzuki
Vitara (Diesel)

1600 κυβικά
του 2017

ΜΑΡΣΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Value for money σαν αγορά, ακριβό service, ζημιές αδικαιολόγητες για καινούριο αυτοκίνητο (καλύφθηκαν βέβαια από την εγγύηση).
Suzuki
Vitara (Diesel)

1600 κυβικά
του 2015

Θεοδωρος Σ. Ευκολοδηγητο και πολυ οικονομικο, το 4Χ4 δουλευει μια χαρα. Αλλα, συνεχεια αναβουν διαφορα λαμπακια (ESP, start-stop, radar cruise control κα.) και αρκετες βλαβες. Πλαστικα που τριζουν, μή ύπαρξη ανανέωσης στο navigator, θορυβωδης κινητηρας. Μυθος η ιαπωνικη αξιοπιστια....
Suzuki
Baleno (Βενζίνη)

1000 κυβικά
του 2017

Χαραλαμπος Baleno 2016, στον δρόμο έσπασε ο κινητήρας, σαν καρπούζι, όταν το αμάξι ήταν 18 μηνών με 10.000 χλμ!

Ευτυχώς μού το έφτιαξε μέσα στην εγγύηση. Τώρα τα παιξε το ηλεκτρικό τιμόνι ( εκτός εγγύησης πλέον ). Κόστος ανταλλακτικού 2.800 ευρώ χώρια η εργασία!!! Ευχαριστώ SUZUKI !! Ας πρόσεχα!!
Suzuki
Swift (Βενζίνη)

1350 κυβικά
του 2005

Γεώργιος Τζημόπουλος Η μονάδα του ABS, όπως σε όλα τα ίδια Swift, είναι με σοβαρή βλάβη και κοστίζει 860€ η αντικατάστασή της. Στους 24 μήνες μετά την αγορά του, πλήρωσα 600 για να αλλάξω τα ρουλεμάν στο σασμάν που βγάζανε έντονο θόρυβο. Ο μοχλός επιλογής ταχυτήτων.,μολονότι αλλάχθηκε, τρίζει διαρκώς στην 3η ταχύτητα. Η SUZUKI απαιτεί αλλαγή βαλβολινών κάθε 15000 km!!!
Suzuki
Vitara

1400 κυβικά
του 2018

Νικος Απαράδεκτο, στους 7 μήνες τρίζουν τα πάντα. Ταμπλό, ταμπλάς οροφής, παράθυρο οδηγού, κεντρική κονσόλα. Επίσκεψη 2 φορές σε επίσημο service Suzuki, αλλαγή γρύλου οδηγού την πρώτη φορά επισκευή γρύλου (τα ίδια). Τη δεύτερη σε άλλο τα ίδια. Το έχω βάλει για πούλημα.
Suzuki
Jimny

1328 κυβικά
του 2008

Γιώργος Μοντέλο 1/2008,106.000χλμ. Όλα ανεξαιρέτως τα σέρβις στην αντιπροσωπεία,και όλα στην ώρα τους με "θρησκευτική ευλάβεια".Εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα,διέλυσε ρουλεμάν σασμάν,χωρίς κάποια καταπόνηση. Το επισκεύασα οικονομικά,όλα τα ρουλεμάν κ ο συμπλέκτης από το εμπόριο,και κάποια αναλώσιμα από γνήσια. Και κάτι τελευταίο: αντιπροσωπεία Κοσμάς στο Αγρίνιο θεοί,αντιπροσωπεία Πάτρας...αδιάφορη...
Suzuki
Swift

1200 κυβικά
του 2011

Χριστίνα Βασιλοπούλου Το αυτοκίνητο έχει κάνει 30.000 km και παρουσιάζει ελαττωματικό πίσω άξονα.
Suzuki
Sx4 s-cross

1600 κυβικά
του 2014

Νικος Μ. Εχω ενα Suzuki Scross 1,6diesel All grip.1/2014 με 90,000χλμ.Σαν αυτοκινητο ειναι οικονομικο ευχαριστo στην οδηγηση αλλα εχει πολλα θεματα.Στα 2 χρονια αντικατεστησα την κολωνα τιμονιου (εγγυηση), φετος το καλοκαιρι εσπασε κομματι απο τις ντιζες του σασμαν με αποτελεσμα να μην εχω ταχυτητες,αλλαγη ντιζες (εγγυηση), 2 καμμενοι προθερμαντηρες (εγγυηση) και τωρα που γραφω το εχω απο την Τεταρτη 7/11/18 στην αντιπ/εια με διαρροη καυσιμου απο την αντλια.Αντικατασταση αντλιας υψηλης,αντλια χαμηλης,μπεκ, καθαρισμα τεποζιτου και ισως αντικατασταση ιμαντες χρονισμου απο την διαρροη(εγγυηση)...Και οι 4 βλαβες προερχονται γιατι ηταν ελλατωματικα τα εξαρτηματα...Δυστυχως εχω ξενερωσει...
Suzuki
Vitara

1600 κυβικά
του 2015

ανδρονουδης κωστας Πολύ μέτρια ποιότητα
Suzuki
Swift

1300 κυβικά
του 2010

Θανάσης Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο. Είναι ίσως απο τα χειρότερα - αν όχι το χειρότερο - αυτοκίνητο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ( κι έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και δικά μου και της εργασίας)
Suzuki
Swift

1300 κυβικά
του 2010

Θανάσης Σούμπλης Πολύ κατώτερο των προσδοκιών μου. Θεωρώ ότι ήταν μέγα λάθος η απόκτησή του.
Suzuki
Swift

1300 κυβικά
του 2010

Θανάσης Σούμπλης Ο αντιπρόσωπος, έχοντας κάνει το αυτοκίνητο πολύ λίγα χιλιόμετρα, έγραψε στο βιβλίο του service οτι έκανε αλλαγή ιμάντα - ενώ το αυτοκίνητό μου δεν έχει ιμάντα κίνησης...
Suzuki
Swift

1300 κυβικά
του 2005

Petros SUZUKI SWIFT 2005, 2 φορές έχω αλλάξει δίσκους στα φρένα(1 φορά στα 28.000χλμ και 1 φορά στα 160.000χλμ), αλλαγή δίσκο-πλατό στα 120.000χλμ, έχει πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του με απότομη επιτάχυνση σε χαμηλές στροφές κάνει διακοπές ο κινητήρας(πρέπει να αλλαχθεί το chip περίπου 120€).Αυτή την στιγμή έχει 180.000χλμ.
Suzuki
Grand vitara

2400 κυβικά
του 2009

MAKRHS PANAGIOTIS ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΑ 105000 ΧΛΜ.ΑΠΟ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ
Suzuki
Sx4

1600 κυβικά
του 2007

Dimitris Γρήγορα άλλαξα δίσκο ταχυτητας στα 30.000 χλμ (κόστος 500 ευρω). Πρόβλημα στο καταλύτη (1000 ΕΥΡΩ) από τα 60.000 χλμ. Συνεχή προβλήματα στον συναργεμό.
Suzuki
Swift

1300 κυβικά
του 2010

Αθανάσιος Σούμπλης όχι ιδιαίτερα καλό αυτοκίνητο
Suzuki
Ignis

1328 κυβικά
του 2003

kostas Τετρακίνητο, τέλος του 2003, με 90.000 ΚΜ. Αλλαγή δύο μπροστά ημιαξόνιων μέσα στην εγγύηση, δύο φορές βλάβη στο κιβώτιο, αλλαγή δίσκου-πλατώ στις 85.000 ΚΜ. Για Ιαπωνική εταιρεία χαμηλή αξιοπιστία, ίσως φταίει το ότι κατασκευάζεται στην Ουγγαρία. Γενικά χαμηλής ποιότητας αυτοκίνητο με εξαίρεση τον κινητήρα ο οποίος είναι αξιόλογος.
Toyota
NEO VITO