ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

175.002 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για TOYOTA

Toyota
Corolla (Βενζίνη)

1329 κυβικά
του 2018

Διονύσης Παπαδόπουλος Πίσω δισκόφρενα, διαρροή βαλβολίνης, αντλία νερού
Toyota
Corolla (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2000

Νικολέττα Σαλτα Τρώει το λάδι από την αρχή
Toyota
Avensis (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2000

LUBICA ZIBRITOVA Πήγα και ξαναπήγα για την ίδια βλάβη. Ακριβές τιμές.
Toyota
Rav4 (LPG (υγραέριο))

2000 κυβικά
του 2006

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 17 ΧΡΟΝΩΝ
Toyota
Yaris (Βενζίνη)

1300 κυβικά
του 2005

Γεώργιος Μόνος Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο και ένα μήνα μετά εμφανίστηκε ένας μεταλλικός ήχος όταν αυτό ήταν κρύο για δύο λεπτά και μετά εξαφανιζόταν. Απ την αντιπροσωπεία έγινε αλλαγή του ιμάντα όπου μου ζήτησαν και χρήματα αλλά μετά από φασαρία που έκανα τον αντικατέστησαν δωρεάν όπως και τις τροχαλίες αλλά λύση δεν δόθηκε. Αυτό κράτησε περίπου δύο μήνες όπου περίμενα και απάντηση από την εταιρεία στην Ιαπωνία αλλά δεν ήρθε ποτέ. Επισκέφτηκα και μια άλλη εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία όπου μου ευθυγραμμισαν τις τροχαλίες αλλά και πάλι τίποτα δεν άλλαξε. Τελικά η λύση δόθηκε όταν τυχαία σταμάτησα σε ένα εξειδικευμένο Toyota service Όχι εξουσιοδοτημένο όπου απλά ψεκάσε τον ιμάντα με σπρέι σιλικόνης και διορθώθηκαν όλα.
Toyota
Yaris (Υβριδικό)

1500 κυβικά
του 2015

ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΗΜΟΣ Εκτός από ρουλεμάν μπροστινού τροχού (ήταν μέσα στην εγγύηση ) δεν είχα κάποιο άλλο μηχανολογικό πρόβλημα . Σε αυτό που υστερεί πάρα πολύ το yaris (δεν ξέρω η καινούργια γενιά ) είναι η προβληματική στήριξη ειδικά των πισω προφυλακτήρων ( ο δικός μου έχει σκίσει δεξιά αι αριστερά χωρίς το αυτοκίνητο να είχε τρακάρει ) δεν το δέχτηκαν ως κατασκευαστικό λάθος αλλά ήθελαν 600 ευρώ για να το φτιάξουνκαι ενώ το αυτοκίνητο ήταν ακόμα στην εγγύηση. Εχω δει πολλά yaris με το ιδιο πρόβλημα. Επίσης τρίζουν φρικτά από την αρχή τα χερούλια στις πόρτες και όλο το ταμπλό. Αν θα ξαναγόραζα toyota; Τρία είχαμε στην οικογένεια (starlet , yaris και corolla )
Toyota
Corolla (LPG (υγραέριο))

1300 κυβικά
του 2003

Βασιλης Γιατσης Πολυ ακριβω σερβις χωρις να λυθει το προβλημα
Toyota
Corolla (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2002

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ Μετά από σέρβις δεν λειτουργούσε το immobiliser, ξανά στο συνεργείο μου ζητούν χρήματα για καμένο ρελέ. Φεύγω και ξαναχάνεται το immobiliser και μου ζητούν ξανά χρήματα για άλλο ρελέ και επαναρρύθμιση των κλειδιών.
Toyota
Avensis (Βενζίνη)

1800 κυβικά
του 2007

Παπαρηγας Κωστας AVENSIS 15ετίας πιο πολύ φθορές βγάζει παρά ζημιές. Η αντιπροσωπία βρίσκει λύσεις και επιδιορθώνει όλες τις ζημιές αλλά με ανάλογο κόστος.
Toyota
Hilux (Diesel)

2500 κυβικά

ΚΑΡΑΣΤΡΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ ΝΤΙΖΕΛ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΜΠΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ
Toyota
Yaris (Βενζίνη)

1330 κυβικά
του 2011

Δημήτρης Μαγουλάς Τα πρώτα χρόνια το Yaris ήταν εξαιρετικό, από το τέταρτο έτος άρχιζε να καίει λάδια οπότε απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία. Δεν βρήκαμε κάποια βλάβη, μα τους λέω ότι κάθε 2 μήνες θέλω ένα λίτρο λάδια. Το ξανακοίταξαν και πάλι πήρα την ίδια απάντηση οπότε πήγα σε άλλο συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο και μου είπαν ότι όλα τα Yaris κ;ινει λάδια. Μεγάλη απογοήτευση για κάποιον που είχε και το προηγούμενο Yaris που δεν είχε εμφανίσει κανενα πρόβλημα.
Toyota
Yaris (Βενζίνη)

Κωνσταντίνα Καπράνου χάλασε ο διακόπτης και έσβηνε το αυτοκίνητο
Toyota
Corolla (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 1993

Αχιλλέας Καρακολιδης Ακριβά ανταλλακτικά και αναλώσιμα της επίσημης αντιπροσωπείας
Toyota
Corolla (Βενζίνη)

Διονύσης Παπαδόπουλος Οι τιμές αναλώσιμων-ανταλλακτικών ανέβηκαν ως και 150% και αυτό επηρεάζει όλους τους κατόχους.
Toyota
Corolla (Diesel)

1400 κυβικά
του 2017

Νικος Βραχυκύκλωσε η μπαταρία και έσβησαν τα πάντα...εν κινήση!
Toyota
Yaris (Diesel)

14 κυβικά
του 2010

Γιάννης Γιαταγανας Dpf problem
Toyota
Yaris (Βενζίνη)

1330 κυβικά
του 2012

Georgekapsokefalos καίει λάδια από τα 120.000 χιλιόμετρα και στα 160.000 εκανα ανακατασκευή 2.800€.... στα 172.000 ξανακαιει λάδια, 1 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα, το πούλησα όσο όσο....η αντιπροσωπεία το γνώριζε ότι αυτοί οι κινητήρες είναι ελαττώματικοι ..!!!....αλλά στα π@π@ρι@ τους. Μεγαλη απογοήτευση για Toyota.
Toyota
Corolla (Βενζίνη)

1400 κυβικά
του 2004

Σωτήριος Τσελεμπης. 345200 km ταξίδια στην Ευρώπη έως Β. Ακρωτήριο. Συμπλέκτη δισκοπλακες μπαταρίες 3 ελαστικα. Η χαρά του ιδιοκτήτη. Κατανάλωση λαδιού 0. Mobil 1 0-40 από την πρώτη αλλαγή. Τώρα πρόβλημα στην κρεμαγιερα.
Toyota
Rav4 (Υβριδικό)

2500 κυβικά
του 2020

Δημήτρης Λαζαρίδης Συμπεριφέρεται άριστα στην κατανάλωση όταν το οδηγώ με τρόπο και μέθοδο που υπάρχει με οδηγίες και κατευθύνσεις στις οδηγίες χρήσης. Έντονοι θόρυβοι αέρα, από τις μπροστινές πόρτες, όταν η ταχύτητα υπερβαίνει τα 120-130 χλμ. Και στην πρώτη επίσκεψη για την ετήσια συντήρηση , αλλά και στην δεύτερη που πρόσφατα πραγματοποίησα ενημέρωσα για το πρόβλημα. Στην πρώτη συντήρηση χωρίς να πραγματοποιηθεί δοκιμή σε δρόμο μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην δεύτερη επίσκεψη για συντήρηση πραγματοποιήθηκε έλεγχος απο εξουσιοδοτημένο υπάλληλο που διαπιστώθηκε ότι ήταν έντονο και εκνευριστικό το πρόβλημα. Με ενημέρωσαν ότι θα γίνει ενημέρωση με τον υπεύθυνο προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Δεν με κάλεσαν ποτέ για αποκατάσταση του προβλήματος , σε αντίθεση με την επανηλειμένη πρόσκληση για αποκατάσταση μικρής ζημιάς στην φανοποιεία. Εκτιμώ ότι υπάρχει έλλειψη σοβαρότητας στην αντιμετώπιση προβλημάτων μετα την αγορά και την απομάκρυνση απο το ταμείο.
Toyota
Yaris (Βενζίνη)

1300 κυβικά
του 2008

Γεωργιος ΜΙΚΡΟΠΟΥΛΟΣ Μετά από 6 μήνες η πιτσιλιθρα του πίσω παρμπρίζ είχε διαρροή και το νερό ετρεχε μεσα πορτμπαγκάζ. Μου το έφτιαξαν μεσα στην εγγύηση και σε 1 μήνα το ξανά παρουσίασε μου το ξανά έφτιαξαν και ολα Καλα. Μετά από 1,5 χρόνο άλλαζα τις λάμπες απ τα φώτα πορείας κάθε 6 μήνες. Μετά από 3 χρόνια μου έβγαλε προβλημα στον εγκέφαλο αυτόματου κιβωτίου. Και μετά από 3,5 χρόνια και λίγο πριν το πουλήσω είχε διαρροή νερού στο ψυγείο του μοτέρ.
Toyota
Yaris (Υβριδικό)

1500 κυβικά
του 2017

ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Στα 3,5 χρόνια, χάλασαν τα εμπρός αριστερά φώτα ημέρας. Όταν το πήγα, η εταιρεία βασίστηκε -τυπικά σωστά- στην 3ετή εγγύηση και δεν δέχθηκε συζήτηση για κάτι που ο κάτοχος είναι αδύνατον να χαλάσει (με υπαιτιότητα του).

Λύση που
προτάθηκε, η αλλαγή ολόκληρου του φαναριού με κόστος περίπου στα 350 ευρώ. Η αλλαγή δεν έγινε, προφανώς για ευνόητους λόγους. 

Τώρα, μήνες πριν την 5ετία, δεν δουλεύουν και τα δεξιά φώτα ημέρας, ενώ τα φώτα πορείας, ανάβουν κατά βούληση. Πάμε για κόστος 700 ευρώ. Αν αυτό συμβάλει στην αξιοπιστία Toyota ...

Toyota
Rav4 (Βενζίνη)

1998 κυβικά
του 2004

ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Άριστο από κάθε άποψη αυτοκίνητο. Ένα μόνο πρόβλημα: περίπου στα 150.000 χλμ άναψε τα προειδοποιητικά κίτρινα λαμπάκια βλάβης κινητήρα και καυσαερίων. Δύο διαδοχικά εξουσιοδοτημένα συνεργεία διέγνωσαν αμέσως ανάγκη αλλαγής καταλύτη. Επειδή τα χρήματα ήταν πολλά, το αυτοκίνητα έβγαζε κανονικά κάρτα καυσαερίων, το αυτοκίνητα δούλευε απροβλημάτιστα και τα λαμπάκια έσβηναν για κάποιο διάστημα μετά από κάθε σέρβις - τοποθέτηση στο διαγνωστικό εγκέφαλο απευθύνθηκα σε φίλο, μη εξουσιοδοτημένο, μηχανικό. Μου είπε ότι ο καταλύτης είναι μια χαρά, ότι το πρόβλημα οφείλεται σε βλάβη "πλεξούδας", ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για το αυτοκίνητο και ότι δεν είμαι ο πρώτος που είχα το συγκεκριμένο θέμα. Το αυτοκίνητο έχει κάνει άλλα 70000 άριστα χλν με τα λαμπάκια αναμμένα !!! Το παράπονό μου δεν είναι από το αυτοκίνητο, αλλά από την αντιμετώπιση των 2 εξουσιοδοτημένων συνεργείων της ΤΟΥΟΤΑ.
Toyota
Avensis (Βενζίνη)

1800 κυβικά
του 2004

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΣΕΡΑΣ Εμφανίσθηκαν ρωγμές στο ταμπλό του αυτ/του. Τ.ο αυτ/το φυλάσσεται σε στεγασμένο παρκιν πυλωτής. Μάλλον είναι κακής ποιότητος υλικό,καθώς σε υποδεέστερα αμάξια που αφήνονται έξω δεν συμβαίνει αυτό. ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ TOYOTA
Toyota
C-hr (Υβριδικό)

1800 κυβικά
του 2019

Χρήστος Αν και όχημα του 2019, δεν έχει Android Auto και το multimedia σύστημά του είναι απαράδεκτα αργό και δύστροπο, ενώ οι χάρτες και το σύστημα πλοήγησης (πλήρως ενημερωμένα) είναι εξαιρετικά δύσκολοι στον χειρισμό και ειδικά στην αναζήτηση, καθώς για παράδειγμα, μπορεί να ψάχνεις μια οδό ονόματι Βανιζέλου και να μην την βρίσκεις ούτε ως "Βενιζέλου", ούτε ως "Ελευθερίου Βενιζέλου", ούτε ως "Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου", αλλά συγκεκριμένα ως "Λεωφ Ελ Βενιζέλου".
Toyota
Avensis (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2002

Μεμτσας παρισης Παρα πολλα προβληματα . 1 καιει λαδια απο τα 60000κμ 2 τωρα στα 220000 καιει 1κιλο ανα 3000 κμ 3 ηταν ελαττωματικος ο κινητηρας απο την μανα του , και το ηξεραν στην εταιρεια . 4 καποιοι αλλοι με ιδιο μοντελο αλλαξαν το μοτερ 5 προβληματα με αισθητηρες μαζας αερος , λ ,πιπες μπουζιων, λαμπακι engine yelow παντα αναμμενο, σπασμενο ρουλεμαν κιβωτιου ταχυτητων , στεγανοτητα παμπτιζ,κλπ,κλπ. 6 αλλαγμα αμορτισερ, συμπλεκτη , φρενων ,φυσιολογικα λογω χρησης . 7 ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ
Toyota
Corolla (Βενζίνη)

1200 κυβικά
του 2020

Φώτης Τριξίματα στις πόρτες Σφηριγμα στα φρένα
Toyota
Auris

1400 κυβικά
του 2008

Κωστας Μαραγιας 100χιλ χιλιομετρα εχει τωρα, τα πλαστικα μεσα τριζουν, ο κινητηρας φαινεται μια χαρα, δεν καιει λαδια, αλλα δεν τραβαει παρολο πετρελαιο ειναι βαρη αμαξι. Ο ιαπωνας χαλασε αυτο εχω να πω η καμπινα τριζει.
Toyota
Rav4

2000 κυβικά
του 2002

Γ. Κατζουράκης Από το 1989, Βέλγιο και Ελλάδα, μόνο αυτόματα TOYOTA (Camry, 2 Corolla, Yaris, RAV).Εξαιρετικά αυτοκίνητα, τέρατα αξιοπιστίας. Το RAV μου έκανε 149.000 απροβλημάτιστα χμ μέχρι που παρέδωσε το πνεύμα από (μη επισκευάσιμο) σανσμάν 09/19. Το πρόβλημα με τα αυτόματα RAV 2002- είναι εδώ και χρόνια γνωστό. Η γνώμη μου για την αξιοπιστία της TOYOTA δεν επηρεάστηκε καθόλου από την ατυχή προσωπική μου εμπειρία. Όμως αυτή αξιολογείται εδώ και, με μεγάλη μου λύπη, η βαθμολογία μου είναι αρνητική. Το αντικατάστησα με το μόνο, αν δεν κάνω λάθος, αξιόπιστο αυτόματο τετρακινητήριο μικρό SUV της αγοράς κάτω των 25000 ευρώ SUZUKI Vitara. Είμαι 68 χρόνων και ελπίζω με αυτό να πορευτώ στην τελευταία μου κατοικία, οδηγώντας το ή αλλιώς.
Toyota
Auris 1.4 d4d

1400 κυβικά
του 2008

Γεώργιος Προβληματικό σασμάν, ορισμένα προβληματικά πλαστικά. Πανάκριβα γνήσια ανταλλακτικά, χρεώσεις εργασίας αντιπροσωπείας και σε πολλές κακή εξυπηρέτηση και τεχνογνωσία - επαγγελματισμος
Toyota
Yaris

1300 κυβικά
του 2009

Φίλιππος 3 φορές ανάκληση για διάφορα εξαρτήματα. Μετά από 3 μήνες αγορά του δεν δούλευε το υδραυλικό τιμόνι. Ξηλωσαν όλο το ταμπλό για να αλλαχθεί. Πότε δεν μου έδωσαν αμάξι για να μετακινουμε, μίας και σε 2 περιπτώσεις έμεινε μέσα ολόκληρη ημέρα. Στις άλλες φορές έμεινα στο συνεργείο από 2-4 ώρες χάνοντας μεροκάματο. Τώρα στα 98000 καίει λάδια. Τουλάχιστον μισό λίτρο ανά 500-600 χλμ. Έχω αλλάξει όλους τους πολλαπλασιαστές οι όποιοι δεν υπάρχουν καινούργιοι, μόνο κατόπιν παραγγελίας. Πότε ξανά Toyota.
Toyota
Aygo

1000 κυβικά
του 2008

Μιχάλης Καλή οδική συμπεριφορά μέσα και έξω από την πόλη. Φτηνά υλικά κατασκευής στο εσωτερικό με πολλές μικροβλάβες.
Toyota
Yaris

1300 κυβικά
του 2015

Dimitris ΤΡΙΓΜΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
Toyota
Avensis

1600 κυβικά
του 2006

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Η αντιπροσωπεία είναι κλειστή μετά τις 17:00 καθημερινά και όχι τα Σάββατα. Δεν παρέχεται αυτοκίνητο αντικατάστασης. Επομένως πρέπει ό,τι και αν συμβεί, να λείψεις από την εργασία σου. Σε οποιοδήποτε θέμα που δεν άπτεται της εγγύησης, ουδείς προσφέρεται να βρεί λύση, ενίοτε ακόμα και αν το ζητήσεις επανειλημμένως, ακόμα και αν προσφερθείς να πληρώσεις για αυτό. Πρoϊστάμενος μηχανικός γνωστής αντιπροσωπείας, είναι παντελώς αδιάφορος, άσχετος και αντιπωλησιακός. Σε άλλη αντιπροσωπεία, ίσως τη μεγαλύτερη, η τυπικότητα και η συνέπεια των πωλητών, εξαντλείται αμέσως μόλις βγει η άδεια του καινούριου αυτοκινήτου. Στα δε κεντρικά (εάν χρειαστεί να απευθυνθείς εκεί για την άρση παρακράτηση κυριότητας του οχήματος σε περίπτωση που η αντιπροσωπεία που αγόρασες το αυτοκίνητο, έκλεισε στο μεσοδιάστημα μέχρι να εξοφλήσεις το δάνειο)... βοήθειά σου!
Toyota
Auris

1329 κυβικά
του 2009

Charalampos Αγόρασα το συγκεκριμένο μοντέλο μεταχειρισμένο με 70.000 km και μέχρι τα περίπου 105.000 - 110.000 km ήμουν ικανοποιημένος, παρά τα μικρο-προβλήματα (τριξίματα στο εσωτερικό κλπ). Κατόπιν άρχισε σταδιακά να ζητάει λάδια. Στην επίσημη αντιπροσωπεία, όταν το πήγα για πρώτη φορά αφού είχα συμπληρώσει περίπου 0,35 λτ μετά από 2.500 km του service μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό να ζητάει τέτοια ποσότητα. Μέχρι τα 115.000 ζήτησε άλλη μια φορά συμπλήρωμα γεγονός που με θορύβησε και πλέον το παρακολουθώ. Επίσης, στα 110.000 άλλαξα δίσκο-συμπλέκτη αλλά δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ γιατί δεν ξέρω το είδος της χρήσης που του έκανε η κοπέλα που το οδηγούσε πριν από εμένα. Γενικά ο κινητήρας των 1.329 cc κρίνεται ανεπαρκής και έχω μετανιώσει που δεν πήρα τον ισχυρότερο των 1600.
Toyota
Rav4

2200 κυβικά
του 2006

Αθανασία Πάνου Τα πρώτα 5 χρόνια δούλεψε πολύ καλά. Στην οδήγηση είναι πολύ εύκολο και από εξοπλισμό είναι μπροστά και από άλλα που βγήκαν στην κυκλοφορία πρόσφατα. Μέσα στον 5ο χρόνο έκαψε την μηχανή. 3.000 ευρό ζημία. Για άλλα 5 χρόνια άντεξε και ξανά έκαψε μηχανή. τα συμπεράσματα Δικά σας. Όταν διαμαρτυρήθηκα στην TOYOTA που ένα αμάξι 40.000 ευρό έβγαζε τέτοια προβλήματα, σφύριζαν αδιάφορα.
Toyota
Auris

133 κυβικά
του 2011

ΑΞΑΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Πολλά προβλήματα από την αρχή και η αντιπροσωπεία ανάξια να καλύψει τα προβλήματα αυτά. Πρόβλημα στην κολόνα του τιμονίου και πολλοί τριγμοί εξ αρχής, αδύναμος συμπλέκτης, και τώρα μετά τα 100.000 χλμ άρχισε να καίει λάδια. 2,5λτ στα 7.000χλμ για αρχή και βλέπουμε. Ο κινητήρας ζορίζεται. Δεν τραβάει πλέον χαμηλά.
Toyota
Avensis

1600 κυβικά
του 2011

Δημητριος Τογιοτα ντεμεκ αξιοπιστία 100000χλμ και έχουμε και λέμε κιβώτιο έτοιμο να τα φτύσει, παράθυρα ηλεκτρικά χειροκίνητα για αλλαγή σύστημα διεύθυνσης απαράδεκτο κάκιστη αίσθηση στον δρόμο γενικά μετανιωμένος που πήγα σε ιαπωνικά Εντάξει το ήξερα ότι δεν έχουν ντιζάιν στήσιμο και οδηγική ευχαρίστηση αλλά τουλάχιστον δε χαλούσαν είχα ακούσει (λαθος)
Toyota
Yaris

1329 κυβικά
του 2009

Γιώργος Στα 90.000 χλμ ξεκίνησε να καεί λάδια και όπως έμαθα από την αντιπροσωπεία αυτό το πρόβλημα το έχουν οι συγκεκριμένοι κινητήρες... Λένε ότι είναι κάτι φυσιολογικό και όταν φτάσει η κατανάλωση στα 500ml στα 1.000 χλμ δικαιολογείται η επισκευή του κινητήρα με κόστος 2.000 ευρώ ( σύμφωνα πάντα με την αντιπροσωπεία). Φυσικά καμία εγγύηση ότι δεν θα ξανά επαναληφθεί μετά την επισκευή. Τώρα έχω 105.600 χλμ.
Toyota
Auris

1330 κυβικά
του 2010

καπετανιδης Κώστας Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος γιατί στα 7 χρόνια και 117.000 χλμ άρχισε να καίει λάδια με ρυθμό 1 λίτρο ανα 1,300 χλμ . Ήξερα οτι η Toyota ειναι η πιο αξιλόπιστη μάρκα και βρέθηκα προ μεγαλης αρνητικής έκλπηξης. Και άλλος ένας γνωστος με yaris μ ετον ίδιο κινητήρα 1,33 έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Πρέπει να υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στον κινητήρα αυτόν.
Toyota
Yaris

1330 κυβικά
του 2009

Πέτρος Το αυτοκίνητο ξεκίνησε να καίει λάδια από τις 100.000 km και μετά. Η κατανάλωση του λαδιού ανέρχεται στα 800gr/1000km. Σε επικοινωνία με την Τοyota, μου ανέφεραν πως "ολα τα αυτοκίνητα καίνε λάδια". Τους απάντησα πως δεν καίνε όλα 800gr/1000km και μου απάντησαν "να το δούμε". Τους ρώτησα αν έχουν καταγραφεί ανάλογα περιστατικά και μου απάντησαν πως "έχουν παρουσιαστεί κάποια φαινόμενα και γίνεται δωρεάν επισκευή για οχήματα εντός εγγύησης. Για τα εκτός εγγύησης οχήματα, το κόστος επισκευής ανέρχεται στα 2000ευρώ". Όσο και αν τους ζόρισα, δεν μου εγγυήθηκαν την καλή λειτουργία της μηχανής μετά την πρόταση της επισκευής. Σημειωτέον πως ο θύρυβος του κινητήρα από τις 3200-3500 σαλ αυξάνεται ενοχλητικά. Προφανώς το πρόβλημα αφορά ολόκληρη την παρτίδα 1.33, γιατί στο νέο Yaris o κινητήρας έχει καταργηθεί. Όπως επίσης έχει καταργηθεί και το start-stop. Ίσως να υπάρχει μια σύνδεση σε όλα αυτά.
Toyota
Auris

1300 κυβικά
του 2009

Βασιλης Καταρχάς έχω στήν κατοχή μου δύο αμάξια ένα corolla του 1999 κ το auris του 2009 για το πρώτο κανένα πρόβλημα το auris όμως ακόμα κλαίω τα λεφτά μου.... αφήνω στην άκρη τα χάλια πλαστικά κ τούς τριγμούς στην καμπίνα , στόν ενάμισυ χρόνο καμένα φώτα ή μεγάλη σκάλα εκτός εγγύησης παρακαλώ υαλοκαθαριστήρες off από τον πρώτο χρόνο επισκευή σασμαν στά τρεισήμισι χρόνια αλλαγή πολλαπλασιαστή στά 100000 χιλ. Καίει λάδια αβερτα κατανάλωση πάνω από 12 λίτρα από τήν πρώτη μέρα ο δίσκος μυρίζει μέ τό πρώτο ζορισμα ή αντιπροσωπία απαράδεκτη στην περιοχή τής θέρμης με λίγα λόγια πολύ δυσαρεστημένος με τό auris
Toyota
Avensis

1600 κυβικά
του 2001

Νίκος Τσοπάνογλου Λόγω της εξαιρετικής μου εμπειρίας από ένα Toyota Starlet 1300cc του 1995 (ένα αυτοκίνητο αθάνατο, που μετά από 21 χρόνια σκληρής χρήσης και παραπάνω από 350000 χλμ - οι μόνες βλάβες που έβγαλε ήταν η φυσιολογική φθορά του- το απέσυρα λόγω ηλικίας και υψηλής κατανάλωσης με ένα Citroen C3), όταν η οικογένειά μου μεγάλωσε σχεδόν τυφλά και χωρίς να κοιτάξω οποιαδήποτε άλλη εταιρία με πλήρη εμπιστοσύνη αγόρασα το 2001 το Τoyota Avensis 1600cc. Σημειωτέο, εκείνη την εποχή η Toyota ανοίγει εργοστάσιο στη Μεγάλη Βρετανία και το Avensis και άλλα μοντέλα πλέον κατασκευάζονται εκεί. Αυτό ίσως ήταν και η μεγάλη διαφορά. Το νέο μου Avensis αποδείχθηκε αυτοκίνητο για "πέταμα" και η αντιπροσωπεία στη Πάτρα (τότε Παρασκευόπουλος) "για κλωτσιές". Με απόλυτη συνέπεια στα services του και με συντηρητική χρήση, στο χρόνο άρχισαν να χαλάνε τα πλαστικά και εξεσουάρ της καμπίνα. Στα τρία χρόνια η μηχανή άρχισε να καίει λάδια, το air-conditioned να υπολειτουργεί, ενώ όλες οι λάμπες του αμαξιού έχουν αλλαχθεί άπειρες φορές. Στα πέντε χρόνια η μηχανή έκαιγε 1 λίτρο λάδια σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ. Στην αντιπροσωπεία, όταν ζήτησα να διορθώσουν το πρόβλημα ή να μου αλλάξουν μηχανή στα πλαίσια της εγγύησης, μου εξήγησαν ότι πράγματι τα Avensis αυτού του έτος παρουσίαζαν αυτό το πρόβλημα και με διάφορα τεχνάσματα κατάφεραν να "φάνε" την εγγύηση χωρίς να κάνουν τίποτα. Για να μην τα πολυλογώ σήμερα στο Avensis έχω αλλάξει μηχανή, ενώ τίποτα άλλο δεν δουλεύει - ο χιλιομετρητής, ο υπολογιστής ταξιδιού και άλλα ηλεκτρονικά έχουν σταματήσει να δουλεύουν εδώ και 4-5 χρόνια. Πρόσφατα σταμάτησε και το ράδιοCD. Τα εσωτερικά πλαστικά και οι επενδύσεις έχουν ραγίσει, ξεκολλήσει η ξεφλουδίσει. Είμαι στην διαδικασία να αγοράσω νέο αυτοκίνητο. Δεν έχω πατήσει ούτε έξω από την αντιπροσωπεία της Toyota. Εάν ξαναπάρω ιαπωνέζικο αμάξι θα κοιτάξω να μην κατασκευάζονται στη Ευρώπη, αλλά να είναι αμιγώς ιαπωνικά - όπως η Honda ή η Mitsubishi. Παρεμπιπτόντως, το Citroen C3, ένα χρόνο μετά και 25000 χλμ, δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.
Toyota
Aygo

1000 κυβικά
του 2010

BAΣΙΛΗΣ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ......ΑΛΛΑΓΗ ΤΟ ΠΟΡΤΑΚΙ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΑΦΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΑΚΟΥΒΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕ......ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑΓΗ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΡΙΖΕ, ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΑΦΟΥ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΟΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ, ΑΛΛΑΓΗ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΖΑΜΙ [ΜΙΑ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.] ΛΑΜΠΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΕΙ 5-6 ΕΝΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ. ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΦΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!! ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ Η ΜΙΑ ΜΕ ΤΡΥΠΗΜΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΚΟΛΑΡΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΟ ΡΑΔΙΟ CD ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΣΒΗΝΕΙ....... ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΔΕΞΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΤΕ ΕΝΩ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΟΥΡΙΔΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ. ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟ ΒΓΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΒΡΗΚΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΝΕΚΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ [ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ 17% ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΚ] ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΑΥGO KAI ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΤΡΑΒΑΝΕ ΔΕΞΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.
Toyota
Auris

133 κυβικά
του 2010

λιοτσας βαζει νερα .short block
Toyota
Auris

1600 κυβικά
του 2007

Αλέξανδρος 1)Από τα 90.000 km άρχισε να καίει λάδια ο κινητήρας. Τώρα έχω φτάσει τα 150.000 km και συμπληρώνω 1 kg λάδι περίπου κάθε 3.000 km. Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πηγαίνω τακτικά για service μου είπαν ότι η κατανάλωση αυτή θεωρείται από την Toyota φυσιολογική! 2) Πρόβλημα με το διακόπτη ηλ. παραθύρου συνοδηγού. Το ηλ. παράθυρο δεν λειτουργούσε καλά (μάγκωνε) και άλλαξα το διακόπτη. Μετά από λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα έχω το ίδιο πρόβλημα και με το νέο διακόπτη.
Toyota
Avensis

1800 κυβικά
του 2007

Χρήστος Κυρισογλου Αγορασμενο απο καινούργιο μηδέν προβληματα , εκτός λίγων τριγμων στο ταμπλο
Toyota
Prius

1800 κυβικά
του 2011

ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΣΟΥΣΗΣ βΛΑΒΗ ηλεκτρικου κινητηρα τριξιμο στην βάση του αμορτισερ
Toyota
Corolla

1600 κυβικά
του 2003

ΧΡΗΣΤΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΗ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!
Toyota
Yaris

1400 κυβικά
του 2010

Δημόπουλος Ιωάννης Μετά από ανάκληση από την εταιρεία το αυτοκίνητο είχε χάσει σε απόκριση και δύναμη. (είναι diesel) Μετά από επίσκεψη ξανά στο συνεργείο (επί πληρωμή αυτή τη φορά)διαπιστώθηκε πρόβλημα στον ψεκασμό. Αν και εντός ετών εγγύησης δεν έγινε δεκτό από την TOYOTA Hellas να καλυφθεί η αλλαγή από την εγγύηση , αλλά έπρεπε να γίνει επί πληρωμή (1400 ευρώ)
Toyota
Aygo

998 κυβικά
του 2015

ilias karagiannis Αγορά αυτοκινήτου 07/2015 από ΠΑΣΠΑΛΙΑΡΗΣ ΑΕ. θόρυβος σε πίσω μέρος αυτοκινήτου. 5 φορές επίσκεψη σε συνεργείο ήδη (στις δύο φορές το αυτοκίνητο έμεινε στην αντιπροσωπεία 10 μέρες έκαστος). ήδη 3 φορές σε αμορτισέρ στο πίσω μέρος και αναμένω απάντηση ήδη 5 μέρες από toyota ελλάς για επίλυση του προβλήματος. 7000 χλμ σήμερα. το πρόβλημα ξεκίνησε στα 1.100 χλμ. Πάντως η after sale εξυπηρέτηση της Γιαννίτσας ΑΕΒΕ είναι ΑΨΟΓΗ μέχρι σήμερα και τους ευχαριστώ πολύ για όλα.
Toyota
Aygo

998 κυβικά
του 2008

kostas patronas ΣΤΑ 114.700χλμ (7ΧΡΟΝΙΑ) ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΖΗΜΙΑ,ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΩ-ΡΟΥΛΕΜΑΝ-ΔΙΧΑΛΟ.ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ AYGO.
Toyota
Yaris

1350 κυβικά
του 1999

Γαβριηλ Παρίσης Το κουμπί για το παράθυρο του οδηγού για το αλλάξουν ζήτησαν 330€. Tο ανταλλακτικά έρχεται από ΒΕΛΓΙΟ;;; Γδύσιμο για το τίποτα.
Toyota
Corolla

1400 κυβικά
του 2008

ΧΡΗΣΤΟΣ Α. 121.000 χλμ και χρειάστηκε αλλαγή 2 ρουλεμάν τεντωτήρα.160 ευρώ πλήρωσα
Toyota
Auris

133 κυβικά
του 2010

kapelouzis xristos Μεγαλη κερδοσκοπια στο afrersales
Toyota
Auris

1400 κυβικά
του 2008

Διονύσης Μαρίνος 152 ευρώ για αλλαγή της ποτηροθήκης από την πλευρά του συνοδηγού που χάλασε και παραμένει ανοιχτή είναι πολλά.
Toyota
Aygo

928 κυβικά
του 2008

Ψάρρης Μιχάλης Πολλά μηχανικά προβλήματα ακριβό service αντιπροσωπείας
Toyota
Yaris

1400 κυβικά
του 2015

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΤΣΙΑΔΡΑΜΗΣ Η ΤΟΥΟΤΑ ΗΕLLAS ΚΑΝΕΙ ΨΕΥΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ). ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΗ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΕΛΗ. ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ "ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ"!! (ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΥΝ)
Toyota
Avensis

1600 κυβικά
του 2009

Σταύρος Μόλις 38000 km και έβγαλε βλάβη στο immobilizer. Μετά από μια βδομάδα ψάξιμο και ταλαιπωρία και αφού αλλάχθηκε και ο εγκέφαλος του immobilizer επιτέλους δουλεύει και πάλι. Είχα και παλαιότερα TOYOTA ( αθάνατο STARLET)και δεν είχε βγάλει καμία βλάβη. Μάλλον όσο περνά ο καιρός θα γίνονται όλο και πιο ζημιάρικα όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και των Ιαπώνων.
Toyota
Auris

1300 κυβικά
του 2010

KLM Κακή ποιότητα εσωτερικού
Toyota
Aygo

1000 κυβικά
του 2007

Στελιος Τραγικο αυτοκινητο......το μεγαλυτερο προβλημα του ειναι η εισροη υδατων ατην καμπινα...απο παντου...απο το 3ο στοπ,απο τα φαναρια απο τις πορτες.... τραγικοτερη ολων η τουοτα που ενω Ολοι οι κατοχοι εχουν το ιδιο θεμα,δεν εκανε ποτε αναλκηση αλλα χρεωνει λαστιχα θυρων γυρω γυρω 800ευρω.... τραγικα πλαστικα και τριγμοι,σπασμενα κουμπια,ηχομονωση 0... παρολα αυτα μηχανικα ειναι καλο
Toyota
Rav4

1998 κυβικά
του 2003

Eleftherios Το αυτοκίνητο εμφάνισε πρόβλημα στα 153.000km στο αυτόματο κιβώτιο "κτυπώντας" τις αλλαγές αρχικά και αρνούμενο να αλλάξει σχέσεις έπειτα. Μετά από αλλεπάλληλες επισκέψεις σε συνεργεία, τόσο εξουσιοδοτημένα της ΤΟΥΟΤΑ όσο και ανεξάρτητα βγήκε το συμπέρασμα ότι υπήρχε πρόβλημα με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου (στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι κοινός για το engine management και το κιβώτιο). Τα φώτα του σχετικά έδωσε o κ. Παπανικολάου Βασίλειος της ATC Hellas στη Θέρμη Θεσσαλονίκης (να είναι καλά ο άνθρωπος). Η αλλαγή του εγκεφάλου (1500€) δεν απέδωσε αποτελέσματα και προέκυψε το συμπέρασμα ότι έχει προκληθεί μηχανική ζημιά στο κιβώτιο. Μετά από συστάσεις γνωστών το αυτοκίνητο καταλήγει σε άλλο εξειδικευμένο συνεργείο επισκευής αυτόματων κιβωτίων. Το κόστος επισκευής ανέρχεται στα 2000€ και συμβαίνουν διάφορα "όμορφα" εκεί όπως η χρέωση υγρών αυτόματου κιβωτίου 200€, το συμπέρασμα του επισκευαστή ότι η βλάβη προκλήθηκε από χαμηλή στάθμη μπαταρίας (αν είναι δυνατόν!) και άλλα απείρου κάλους. Παρά την επισκευή το αυτοκίνητο "κτυπάει" αλλαγή 2α-3η κάτω από φορτίο στροφών. Σε ενόχληση προς τον επισκευαστή του κιβωτίου η απάντηση είναι "δεν γίνεται καλύτερο, θα αφήνεις γκάζι στην αλλαγή". Το αμάξι πηγαίνει στην TOYOTA POLIS Θέρμης που αντιμετωπίζει ζεστά το θέμα και βελτιώνει το πρόβλημα που υπάρχει. Σε ενδιάμεση αναζήτηση μου στο internet ανακαλύπτω ότι υπάρχει ανάκληση των οχημάτων που φέρουν το συγκεκριμένο εγκέφαλο από την ΤΟΥΟΤΑ Αμερικής. Σε σχετικό e-mail μου στην αντιπροσωπεία της TOYOTA έλαβα τυποποιημένη απάντηση χωρίς να γίνεται κουβέντα για ευθύνη της εταιρίας.
Toyota
Aygo

998 κυβικά
του 2006

angelos alexandratos aygo με 100.000χλμ. παρουσιασε βλαβη στον εγκεφαλο τιμονιου 2012 και ξανα το 2015. Το πρωτο το καλυψε η εγγυηση τωρα 600 ευρω
Toyota
Auris

1600 κυβικά
του 2008

Manos Με μια λέξη απαράδεκτο το Auris. Έχω κάνει 85.000χλμ και αλλάξει μπρος πίσω δισκόπλακες, τρόμπα νερού, βλάβη στο καλοριφέρ και δε βγάζει ζεστό αέρα, κολόνα τιμονιού, ψεύτικες ποτηροθήκες που χαλάνε στα 2 χρόνια, το ντουλαπάκι κρεμάει από τη μια μεριά και πολλά πολλά άλλα....Bonus η απάντηση της Toyota στη βλάβη του καλοριφέρ σε 4 χρονών αυτοκίνητο ότι συμβαίνουν αυτά...
Toyota
Corolla

1400 κυβικά
του 2000

ΑGGELOS Εχω μια corolla το πρωτο vvti εχω κανει παρα πολλα χιλιομετρα ολα καλα το μονο προβλημα ειναι οτι μετα τα 100000km αρχισε να καιει λαδι και οσο περνουσε ο καιρος ολο και ποιο πολυ,δυστηχως ενω το αυτοκινητο καταταλα δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα η εταιρεια ενω πρεπει να το γνωριζει αυτο δεν εκανε τιποτε για το συγκεκριμενο μοντελο,λογικα οσοι εχουν το ιδιο μοντελο πρεπει να εχουν το ιδιο προβλημα.
Toyota
Auris

1330 κυβικά
του 2013

Νικολας Αγορασα το 2013 ενα καινουργιο Toyota Auris με Υγραεριο τοποθετημενο στην γενικη Αντιπροσωπεια Toyota Ελλας απο την Αντιπροσωπεια της πολεως μου.Το αποτελεσμα,καθε 2 με 3 μηνες στο συνεργειο για επισκευη (στην εγγυηση μεσα ευτυχως) με διαφορα προβληματα οπως το να κανει διακοπες ο κινητηρας να αργει σε καποιο πρωινο ξεκινημα να μυριζει Υγραεριο μερικες φορες να εχει σβιση εν κινηση(ευτυχως με χαμηλη ταχυτητα) .Δυο φορες πανω σε προσπερασμα με εκοψε και κοντεψαμε να σκοτωθουμε με την Οικογενεια μεσα και ενας φιλος μαζι.Πηγε και στα κεντρικα της Toyota Ελλας για επισκευη οπου λειτουργησε για λιγο διαστημα αλλα μετα ξανα τα ιδια.Στο τελος εγινε και επισκευη στον κινητηρα (πιστονια,μπιελλες κλπ.)και ξανα μια μερα 2 εβδομαδες μετα ξανα τα ιδια ,την ωρα που τελειωνει το υγραεριο και παει να γυρισει στην Βενζινη κανει διακοπες και εγω αναγκαζομαι να διακοψω επιχειρηση προσπερασματος(παλι κινδυνεψα να σκοτωθω).Στο αιτημα μου να μου δωσουν ενα αλλο Αυτοκινητο μου απαντησαν οτι το Αυτοκινητο δεν ειναι ελλατωματικο και επισκευαζεται μεσα στην εγγυηση.Το οτι εγω πηγα τουλαχιστον 7 με 8 φορες για διαφερες επισκευες κλπ και η ολη μου ταλεπορια χρονος και ψυχικη δεν τους αγγιξε καθολου.Για αυτους ειμαστε μονο νουμερα.Επισης εχει αποσιωπηθει το ολο θεμα γιατι ηταν μια πατεντα πειραμα της Toyota Ελλας (αποτυχημενο φυσικα) και αναρωτιεμαι ποιος θα πρεπει να την πληρωσει με αιμα για να συνγκινηθουνε .Ειναι ενα Σκανδαλο και ειμαι περιεργος τι γνωμη θα ειχε η Toyota Ιαππωνιας για αυτο το θεμα.Οσο αφορα εμενα το ξεπουλησα το αμαξι διοτι δεν εβρισκα ακρη μαζι τους και τωρα λεω ποτε ξανα Toyota.
Toyota
Corolla

1400 κυβικά
του 2001

Αθανασοδημητρόπουλος Δημήτρης Το αυτοκίνητο μου έχει κινητήρα VVTI κατά την διάρκεια της εγγύησης ποτέ δεν μου είπαν ότι καίει λάδια και μάλιστα πολλά. Όταν τελείωσε η εγγύηση και πήγα σε συνεργείο εκτός ΤΟΥΟΤΑ αμέσως μου είπαν ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα. Συμπληρώνω λάδια κάθε 1.000 χιλιόμετρα.
Autotriti.gr
OPEL