ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck: ΒΛΑΒΕΣ ανά μάρκα. Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

174.999 Επισκέψεις στο άρθρο

- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών

AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;

Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Δείτε 1.287 «κόκκινες» αναφορές

Αναφορές για VOLVO

Volvo
V40 cross country (Diesel)

1600 κυβικά
του 2015

Θεοδόσιος Διαμάντης Δεν φταίει το συνεργείο. Η τεχνολογία ντίζελ μαθαίνω εκ των υστέρων ότι βγάζει πολλές ζημιές. Μετάνιωσα που πήρα με κινητήρα πετρελαίου. Πανάκριβα ανταλλακτικά μπεκ. Επιεικώς Απαράδεκτο στις 25000 χιλιόμετρα να βγει ζημιά σε ΟΛΑ τα μπεκ περ. 3000€.
Volvo
S40 (Βενζίνη)

1798 κυβικά
του 2009

Φιλιππίδης Χρήστος Ο χειρότερος κινιτηρας αυτοκινήτου με κατέστρεψε καίει λαδια και έχω μόλις 170.000και συντιριση χειρουργείο
Volvo
S40 (Βενζίνη)

1800 κυβικά
του 2009

Δ.Α Η αντιπροσωπία είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Έφυγα και ανάσανα. Από 300 ευρώ κατά μέσο όρο το σέρβις έπεσα στο 50-60. Το αυτοκίνητο είναι άριστο. Δεν βγάζει βλάβες. Ό,τι καλύτερο από τα 5 που αλάλαξα.
Volvo
V60 (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2014

Παγκρατης ευαγγελος Το service της εταιρίας πανάκριβο δεν αξίζει τα λεφτά του, υαλοκαθαριστηρες πανάκριβος που τρίζουν από τον πρώτο μήνα, για αλλαγή φλάντζα στα 6 χρόνια που είναι δική τους αστοχία 4.000 και πάνω χωρίς καμία έκπτωση,κάθε δύο χρόνια αλλάζουν δισκοθήκες φρένων πανάκριβες αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν και πιο" οικονομικές" αν θελω! Δεν παρέχουν καμμια εμπιστοσύνη!
Volvo
Xc40 (Βενζίνη)

1500 κυβικά
του 2020

Μαντζαβακος Αγορα του αυτοκινητου τον Ιουνιο 2020. Προηγουμενως ειχα ενα S 60 ,χωρις κανενα προβλημα.

Στα 5.000 χλμ βγαζει ενδειξη για συμπλήρωση λαδιου. Σε 2.000 χλμ ξανα τα ιδια. Κανω το πρωτο σερβις μου λενε οτι θα στρωσει. Μετα απο 2000-3000 χλμ ξανα ζηταει λαδι και συμπληρωνω.

Σε ταξιδι στην Τριπολεως-Κορινθου
βγαζει ενδειξη reduce performance. 
Μετα απο λιγο σβηνει και συνεχιζω για τον προορισμο μου,οδηγωντας μεχρι 90χλμ την ωρα. Στην επιστροφη απο το ταξιδι,το αυτοκινητο σκορτσαρει συνεχως.Το παω σερβις, μου λενε περασε λαδι σε ενα μπουζι,υπαρχει καποιο προβλημα και θα διορθωθει δωρεαν ,αφου ειναι μεσα στην εγγυηση.

Το παιρνω απο το σερβις και το αυτοκινητο μετα απο μερικες εβδομαδες ,
εκει που κινειται με σταθερη ταχυτητα, απο 25000 στροφες πεφτει στις 1500 και ξανα το ιδιο για 2-3 φορες συνεχομενα.

Στο σερβις μου λενε δε βγαζει κατι το διαγνωστικο.Ξεκιναει καινουργιο προβλημα.Καθε φορα που το αυτοκινητο αλλαζει ταχυτητα,αυτοματο ειναι,κανει ενα κολλημα.Ξανα στο σερβις οπου το διαγνωστικο δειχνει οτι ειναι ολα μια χαρα. Πριν λιγες ημερες σε ταξιδι προς το Αιγιο,το αυτοκινητο αρχιζει να τρεμει και σταματαει.
Διαγνωση 2 χαλασμενα μπουζι. Σε ερωτηση αν ειναι δυνατον να βραχυκυκλωνουν 2 μπουζι ταυτοχρονως και να μη φταει το αυτοκινητο, η απαντηση ειναι οτι εγινε ελεγχος σε πιεση κυλινδρων,πολλαπλασιαστες και ολα ειναι οκ, απλα ειμαι ατυχος. Το αυτοκινητο συνεχιζει να εχει υψηλη καταναλωση λαδιων,απλα ειναι μικροτερη πριν την πρωτη επισκευη. Το εχω βγαλει σε αγγελια για πωληση,με μονο 14.000 χλμ
Volvo
S60 (Diesel)

1600 κυβικά
του 2012

ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ Αγορά 5/2012 euro 5 με ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο Αθήνας μέχρι πρόσφατα. Πλήρης εξοπλισμός, σταθερό σε ταξίδια με καλή οδική συμπεριφορά και φρένα. Αρχική κατανάλωση 5,5-6 λίτρα /100χλμ. Ακριβή συντήρηση στην αντιπροσωπία VELMAR. Εκτός από τα συνήθη αναλώσιμα δισκόπλακες/μπαταρίες αμορτισέρ κλπ, στα 39.000χλμ ακινητοποίηση από δίσκο /πλατό, στα 82.000χλμ αντικατάσταση διπλού βολάν, τώρα στα 154.000χλμ η κατανάλωση είναι + 1-1,5 λίτρο και έχω τις πρώτες αρρυθμίες τροφοδοσίας. Μονόδρομος η αντικατάσταση των 4 μπεκ. Πετρέλαιο όλα τα χρόνια αποκλειστικά SHELL V-Power. Δεν με κέρδισε ως εταιρεία παρότι μεγάλου αρχικού κόστους, εγγύηση 2 ετών μόνο αρκετά προβλήματα από τα 3-4 χρόνια. Θα γυρίσω στην αξιοπιστία των ΤΟΥΟΤΑ / ΗΟΝDA.
Volvo
S40 (Βενζίνη)

1600 κυβικά
του 2005

Πέτρος Πολλά ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά προβλήματα, πολύ ακριβά ανταλλακτικά ακόμη και τα μεταχειρισμένα (πολλές φορές και δυσεύρετα) και επίσης πολλές φορές ούτε η αντιπροσωπεία δε βρίσκει λύσεις!
Volvo
S40 (Diesel)

1600 κυβικά
του 1995

Άρης Ζήνωνος Το αγόρασα καινούργιο €25000 και πλήρωσα ακόμη €18000 φθορές (οχι τα προγραμματισμένα σέρβις) σε διάστημα 10 χρόνων. Έχω και τις αποδείξεις.
Volvo
V40 cross country

1600 κυβικά
του 2015

Γεώργιος Κριαράς Επί ένα χρόνο μύριζε απαίσια το εσωτερικό του. Θεώρησα ότι ήταν η μυρωδιά των καινούριων. Σοκαρίστηκα όταν είδα το φίλτρο του αιρ κοντίσιον κατάμαυρο μετά από ένα έτος με μόλις 6500 km. Αλλάχθηκε μετά από ένα χρόνο το αμπραγιάζ και μετά από συνεχή επικοινωνία με Sarakaki για να τους πείσω ότι δεν τραβάει και σε ανηφόρες κάνει πίσω! Κόντεψα να σκοτωθώ όταν το σύστημα Start Stop μπλόκαρε με αποτέλεσμα να μην σταματάει σε λεωφόρο! Μόνο με χειρόφρενο σταμάτησε και βέβαια με φύλαξε ο Θεός... Το πρόβλημα λύθηκε με τσιπάρισμα Racechip και φίλτρο Pipercross. Πανάκριβα σέρβις. Μερικοί τριγμοί σε υψηλές ταχύτητες. Άριστη οδική συμπεριφορά. Αναρτήσεις που κάνουν το αυτοκίνητο να υποφέρει. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Volvo ακόμα και μετά από 20 έτη.
Volvo
Xc90

2000 κυβικά
του 2017

ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΒΛΑΒΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ(ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ) ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ,ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ
Volvo
V40 cross country

1600 κυβικά
του 2014

Σωτος Τα service πανάκριβα, στην αντιπροσωπεια μακριά από την πραγματικότητα. Οι τιμές εξωπραγματικες. Η εξυπηρέτηση τους και οι τρόποι συμπεριφοράς πολύ κάτω του μετρίου. Το αυτοκίνητο βέβαια καμία σχέση με τα παραπάνω. Εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα!!!
Volvo
V50

1800 κυβικά
του 2008

John ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2012

ΧΡΗΣΤΟΣ Απαραδεκτη ποιοτητα. Προβληματα απο τον πρωτο χρονο. Δεν θα ξαναγορασω ποτε Βολβο.
Volvo
S80

2000 κυβικά
του 2005

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΕΜ ΜΕ ΤΙΜΕΣ VOLVO KAIΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volvo
S60

2000 κυβικά
του 2006

Βασίλης Volvo s60.Στα μόνα θετικά είναι η κατασκευή κ η ποιότητα.Αρνητικα τα πανάκριβα σέρβις 250€ το φθηνότερο στον Σφακιανάκη.Ανταλακτικα πανάκριβα (ταπετο οδηγού 260€,λεβιές ταχυτήτων 160€,μηχανισμός καθρεπτών ανάκλησης 240€) κατανάλωση 11l/100χμ !!!!!τέλη κυκλοφορίας 690€.προβληματα σε αξιοπιστία ελάχιστα αλλά θα πρέπει να μπει το χέρι βαθιά στη τσέπη.Για μια χρήση 10000 χμ/έτος υπολογίστε πάνω από 2700€ετησιο κόστος.Μεγαλη ευαισθησία σε ταπετσαρίες (ξεκολλάνε)κ σε πάσης φύσεως πλαστικά εξωτερικα του αυτοκινήτου διαλύονται αν το αμάξι μείνει χρόνια εκτός γκαράζ.ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΑΣ!!!!
Volvo
S80

1984 κυβικά
του 2006

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ, ΠΟΛΥ ΥΨΥΛΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕΡΒΙΣ!!!!! ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΦΘΗΝΑ!!!!!!!!!!!! ΛΙΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ!!!!!!!!!!!!
Volvo
V40

1600 κυβικά
του 2012

thanos VOLVO V40 D2 - Aparadekto -Trigmous apo tin arxi - Service aparadekto stin marathonos -STIN ERYTHREA POLI KALITER.tO POULISA STON ENAMISI XRONO - KALI SXETIKA POIOTIKA KILISIS ALLA ASTATHES STIS STROFES
Volvo
S60

1600 κυβικά
του 2012

ΣΤΡΕΠΕΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Μέτρια ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά του. Πολλοί τριγμοί από την 1η μέρα. Μικροθεματάκια (ο συμπλέκτης κάνει θόρυβο, καμμένες ασφάλειες).
Volvo
S40

1600 κυβικά
του 2004

Βασιλειος Πρόβλημα με ταπετσαρία οροφής κρεμασε . περίεργος θόρυβος όταν το αυτοκινιτο είναι κρύο σαν αυτό ρεταρι . Χάθηκαν τα υγρά του υδραυλικου τιμονιού γιατί τριπισε το σωληνάκι . Ραγισμα και αλλαγή στο δοχείο συμπληρωσης ψυκτικου υγρού. Αλλαγή πολλαπλασιαστη για μπουζι Αλλά σε γενικές γραμμές είναι εργαλείο,στηβάρο ,είμαι ευχαριστημενος με αυτό το αυτοκίνητο γιατί αν το δεις τώρα μοιάζει σαν καινούργιο Αν και έχει 150 χιλιάδες χιλιομετρα
Volvo
V40

1600 κυβικά
του 2013

Σωτήρης Κυριακού Πολύ ακριβά service
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2006

Νικος Αγορασμενο καινουριο κ με ευλαβικη χρηση και συντηρηση. Αλλαγη δυναμο στην τριετια. Πτωση Ταπετσαριας οροφης και σιγα σιγα σε πορτες. Δυσλειτουργιες της πεταλουδας γκαζιου που κ που στην εκκινηση. Ευαισθητα εξωτερικα λαστιχα παραθυρων στον ηλιο. Εντονος θορυβος αντλιας τιμονιου που δεν εχει εξελιχθει σε βλαβη. Μηχανικες βλαβες περαν του δυναμο καμμια.
Volvo
V40 cross country

1590 κυβικά
του 2013

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Στο καινούριο volvo v40 cc μου τρίζουν και οι 2 πόρτες οδηγού και συνοδηγού και είναι 2 ετών αυτοκίνητο, τι να πω έχουν περάσει πολλά αυτοκίνητα από τα χέρια μου χειρότερο δεν είχα ποτέ μου, και έδωσα ένα σωρό λεφτά για να το αποκτήσω. Δυστυχώς η volvo έχει ρήξη πολύ την ποιότητα των αυτοκινήτων της.
Volvo
V40 cross country

1600 κυβικά
του 2013

ΤΖΙΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ έχει παρουσιαστεί πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου με συνεχείς ενδειξεις στο ταμπλό που προειδοποιουν για κίνδυνο μη λειτουργίας των φρέων του abs και προειδοποίηση για άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. όταν σταματήσει το αυτοκίνητο στην συνέχεια δεν παίρνει μπρός, και πηγαίνει με οδική στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (dealer σφακιανάκης)μετά απο δύο μήνες ταλαιπορίας δεν έχει βρεθεί το πρόβλημα αφού μετά απο αντικατάσταση ενός εγκεφάλου και άλλων διορθώσεων σε συννενόηση με τους Σουηδούς στο εργοστάσιο το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και ενώ μου παραδόθηκε ξαναεπέστρεψε στο συνεργείο για επιπλέον έρευνα. δεν γνωρίζω αν το συγκεκκριμένο αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει γενικά προβλήματα αλλά οι πωλητές του Σφακιανάκη απο την πρώτη στιγμή επιμένουν να το πουλήσω σε αυτούς και να πάρω ένα καινούριο δίνοντας την σχετική διαφορά της τιμής. έχω κάνει μόλις 30000 χλμ στους 20 μήνες που το έχω στην κατοχή μου. καμία νύξη δεν γίνεται απο την volvo car hellas για την εγγύηση του αυτοκινήτου και το αν δικαιούμαι να ζητάω αντικατάσταση εφόσον πρόκειται για σφάλμα του αυτοκινήτου που δεν μπορεί να εντοπιστεί.
Volvo
C70i

2500 κυβικά
του 2008

Παναγιώτης Π. Μαρουδας Το κλειδι που ξεβιδωνεις τα μπουλονια των τροχων, "άνοιξε" λες κι ηταν ψευτικο... Αυτοκινητο 50000... Η αντιπροσωπεία σε 4 οχλησεις μου πιλιοτερα, αδιαφορησε.. Ακομα και το τμημα μάρκετινγ... Απαράδεκτοι οι Ελληνες αντιπρόπωποι της volvo. Η υποστήριξη μετά την πώληση είναι μορφης αρπακτικού, που χρεώνουν τα φτηνά ως πανάκριβα, για να κατακλέψουν τον πελάτη τους...
Volvo
S40

1800 κυβικά
του 2008

konstantinos Ρετάρει ο κινητήρας πολλές φορές στο ρελαντί. Το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί μετά από πολλούς καθαρισμούς στο σώμα πεταλούδας γκαζιού και το κόστος αλλαγής του είναι πολύ υψηλό. Ο εξωτερικός ιμάντας κάνει πολύ θόρυβο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μου είπαν ότι πρέπει να μπει το παλιό σύστημα με ρουλεμάν. Στα 60.000 χιλιόμετρα τα τριξίματα μέσα στην καμπίνα έχουν γίνει πολλά και πρόσφατα χρειάστηκε να φτιάξουμε την επένδυση στο ουρανό γιατί ξεκόλλησε.
FORD
ODIGOS NEXEN