- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών
AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;
Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).
Βλάβες ανά μάρκα αυτοκινήτου: Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες;
Το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.287από αυτές (και ενώ οι αναφορές συνεχίζονται) είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service).
Στον πιο κάτω πίνακα φαίνεται ποια είναι η κατάταξη των μαρκών με βάση αυτές τις αναφορές, όσον αφορά τον τομέα ΒΛΑΒΕΣ αυτοκινήτων.
Οι μέσοι όροι αφορούν μόνο «κόκκινες» αναφορές βλαβών ανά χιλιάδα αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν από κάθε μάρκα στην Ελλάδα (δηλ. ο συνολικός στόλος κάθε μάρκας). Ποιες έχουν «κοκκινίσει» περισσότερο (κόκκινες) και ποιες λιγότερο (κίτρινες).
BMW 1η σε αναφορές βλαβών! VW, Volvo & Audi ακολουθούν στα... κόκκινα
Στην λίστα των «κόκκινων» αναφορών για τις Βλάβες, η BMW συνεχίζει να είναι η χειρότερη μάρκα σε θέματα αξιοπιστίας, με βαθμό 2,47. Ακολουθείται από την Volkswagen (με 1,56). Τη «γαλαρία» συμπληρώνουν οι Volvo και Audi (με 1,10 και 1,05 αντίστοιχα).
1.287 τεκμηριωμένες «κόκκινες» αναφορές στο AutoCheck
Όπως αναφέραμε το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.184 από αυτές είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service). Βέβαια, καταλαβαίνει κανείς ότι η συλλογή και η αξιολόγηση των χιλιάδων αναφορών του AutoCheck γίνεται με «δύσκολο» τρόπο, προκειμένου να βγουν guarantee αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό, κάθε κάτοχος που υποβάλει αναφορά στο AutoCheck περνάει από «κόσκινο». Στέλνει το e-mail του, λαμβάνει ειδικό link, στη συνέχεια συμπληρώνει τη φόρμα αναφοράς. Κατόπιν η αναφορά του, ελέγχεται πριν την δημοσίευση της (ειδική ομάδα, ελέγχει τα σχόλια και την τεκμηρίωση τους με πολλούς τρόπους).
Χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα η BMW (με 2,53 M.O.)
Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως κάθε «κόκκινη» αναφορά ενός αναγνώστη – κατόχου εκφράζει το πόσο δυσαρεστημένος είναι με τη μάρκα του αυτοκινήτου του, δηλώνοντας τον βαθμό δυσαρέσκειας με 1,2 ή 3 (με το 1 να είναι το λιγότερο δυσαρεστημένος και 3 το περισσότερο), σε τέσσερις κατηγορίες – Βλάβες, Ακριβές Τιμές, Κακή Εξυπηρέτηση και Πιστότητα στη μάρκα.
Ενώ οι αναφορές συνεχίζονται, στις 1.184 «κόκκινες» που έχουν υποβληθεί στο AutoCheck, χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα Ικανοποίησης Κατόχου κατατάσσεται η BMW με 2,53 μέσο όρο (με 2,47 αντίστοιχα στις αναφορές για Βλάβες), ενώ ο μέσος όρος όλων των μαρκών βρίσκεται στο 2,31, κάτι το οποίο σημαίνει πως όσοι έκαναν αναφορά, ήταν πραγματικά δυσαρεστημένοι με τη μάρκα αυτοκινήτου τους.
Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες (σε Εξυπηρέτηση και Τιμές);
Μείνετε συντονισμένοι, έρχονται και άλλα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα. Στο επόμενο άρθρο μας θα δούμε ποια η κατάταξη όλων των μαρκών στους τομείς «Εξυπηρέτηση» και «Τιμές Service – Ανταλλακτικών».
Volvo
V40 cross country (Diesel)
1600 κυβικά
του 2015
Θεοδόσιος Διαμάντης Δεν φταίει το συνεργείο. Η τεχνολογία ντίζελ μαθαίνω εκ των υστέρων ότι βγάζει πολλές ζημιές. Μετάνιωσα που πήρα με κινητήρα πετρελαίου. Πανάκριβα ανταλλακτικά μπεκ. Επιεικώς Απαράδεκτο στις 25000 χιλιόμετρα να βγει ζημιά σε ΟΛΑ τα μπεκ περ. 3000€.
Volvo
S40 (Βενζίνη)
1798 κυβικά
του 2009
Φιλιππίδης Χρήστος Ο χειρότερος κινιτηρας αυτοκινήτου με κατέστρεψε καίει λαδια και έχω μόλις 170.000και συντιριση χειρουργείο
Volvo
S40 (Βενζίνη)
1800 κυβικά
του 2009
Δ.Α Η αντιπροσωπία είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Έφυγα και ανάσανα. Από 300 ευρώ κατά μέσο όρο το σέρβις έπεσα στο 50-60. Το αυτοκίνητο είναι άριστο. Δεν βγάζει βλάβες. Ό,τι καλύτερο από τα 5 που αλάλαξα.
Volvo
V60 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2014
Παγκρατης ευαγγελος Το service της εταιρίας πανάκριβο δεν αξίζει τα λεφτά του, υαλοκαθαριστηρες πανάκριβος που τρίζουν από τον πρώτο μήνα, για αλλαγή φλάντζα στα 6 χρόνια που είναι δική τους αστοχία 4.000 και πάνω χωρίς καμία έκπτωση,κάθε δύο χρόνια αλλάζουν δισκοθήκες φρένων πανάκριβες αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν και πιο" οικονομικές" αν θελω! Δεν παρέχουν καμμια εμπιστοσύνη!
Volvo
Xc40 (Βενζίνη)
1500 κυβικά
του 2020
ΜαντζαβακοςΑγορα του αυτοκινητου τον Ιουνιο 2020. Προηγουμενως ειχα ενα S 60 ,χωρις κανενα προβλημα.
Στα 5.000 χλμ βγαζει ενδειξη για συμπλήρωση λαδιου. Σε 2.000 χλμ ξανα τα ιδια. Κανω το πρωτο σερβις μου λενε οτι θα στρωσει.
Μετα απο 2000-3000 χλμ ξανα ζηταει λαδι και συμπληρωνω.
Σε ταξιδι στην Τριπολεως-Κορινθου βγαζει ενδειξη reduce performance. Μετα απο λιγο σβηνει και συνεχιζω για τον προορισμο μου,οδηγωντας μεχρι 90χλμ την ωρα.
Στην επιστροφη απο το ταξιδι,το αυτοκινητο σκορτσαρει συνεχως.Το παω σερβις, μου λενε περασε λαδι σε ενα μπουζι,υπαρχει καποιο προβλημα και θα διορθωθει δωρεαν ,αφου ειναι μεσα στην εγγυηση.
Το παιρνω απο το σερβις και το αυτοκινητο μετα απο μερικες εβδομαδες ,εκει που κινειται με σταθερη ταχυτητα, απο 25000 στροφες πεφτει στις 1500 και ξανα το ιδιο για 2-3 φορες συνεχομενα. Στο σερβις μου λενε δε βγαζει κατι το διαγνωστικο.Ξεκιναει καινουργιο προβλημα.Καθε φορα που το αυτοκινητο αλλαζει ταχυτητα,αυτοματο ειναι,κανει ενα κολλημα.Ξανα στο σερβις οπου το διαγνωστικο δειχνει οτι ειναι ολα μια χαρα.
Πριν λιγες ημερες σε ταξιδι προς το Αιγιο,το αυτοκινητο αρχιζει να τρεμει και σταματαει. Διαγνωση 2 χαλασμενα μπουζι.
Σε ερωτηση αν ειναι δυνατον να βραχυκυκλωνουν 2 μπουζι ταυτοχρονως και να μη φταει το αυτοκινητο, η απαντηση ειναι οτι εγινε ελεγχος σε πιεση κυλινδρων,πολλαπλασιαστες και ολα ειναι οκ, απλα ειμαι ατυχος.
Το αυτοκινητο συνεχιζει να εχει υψηλη καταναλωση λαδιων,απλα ειναι μικροτερη πριν την πρωτη επισκευη.
Το εχω βγαλει σε αγγελια για πωληση,με μονο 14.000 χλμ
Volvo
S60 (Diesel)
1600 κυβικά
του 2012
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ Αγορά 5/2012 euro 5 με ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο Αθήνας μέχρι πρόσφατα. Πλήρης εξοπλισμός, σταθερό σε ταξίδια με καλή οδική συμπεριφορά και φρένα. Αρχική κατανάλωση 5,5-6 λίτρα /100χλμ. Ακριβή συντήρηση στην αντιπροσωπία VELMAR. Εκτός από τα συνήθη αναλώσιμα δισκόπλακες/μπαταρίες αμορτισέρ κλπ, στα 39.000χλμ ακινητοποίηση από δίσκο /πλατό, στα 82.000χλμ αντικατάσταση διπλού βολάν, τώρα στα 154.000χλμ η κατανάλωση είναι + 1-1,5 λίτρο και έχω τις πρώτες αρρυθμίες τροφοδοσίας. Μονόδρομος η αντικατάσταση των 4 μπεκ. Πετρέλαιο όλα τα χρόνια αποκλειστικά SHELL V-Power. Δεν με κέρδισε ως εταιρεία παρότι μεγάλου αρχικού κόστους, εγγύηση 2 ετών μόνο αρκετά προβλήματα από τα 3-4 χρόνια. Θα γυρίσω στην αξιοπιστία των ΤΟΥΟΤΑ / ΗΟΝDA.
Volvo
S40 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2005
Πέτρος Πολλά ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά προβλήματα, πολύ ακριβά ανταλλακτικά ακόμη και τα μεταχειρισμένα (πολλές φορές και δυσεύρετα) και επίσης πολλές φορές ούτε η αντιπροσωπεία δε βρίσκει λύσεις!
Volvo
S40 (Diesel)
1600 κυβικά
του 1995
Άρης Ζήνωνος Το αγόρασα καινούργιο €25000 και πλήρωσα ακόμη €18000 φθορές (οχι τα προγραμματισμένα σέρβις) σε διάστημα 10 χρόνων. Έχω και τις αποδείξεις.
Volvo
V40 cross country
1600 κυβικά
του 2015
Γεώργιος Κριαράς Επί ένα χρόνο μύριζε απαίσια το εσωτερικό του. Θεώρησα ότι ήταν η μυρωδιά των καινούριων. Σοκαρίστηκα όταν είδα το φίλτρο του αιρ κοντίσιον κατάμαυρο μετά από ένα έτος με μόλις 6500 km.
Αλλάχθηκε μετά από ένα χρόνο το αμπραγιάζ και μετά από συνεχή επικοινωνία με Sarakaki για να τους πείσω ότι δεν τραβάει και σε ανηφόρες κάνει πίσω! Κόντεψα να σκοτωθώ όταν το σύστημα Start Stop μπλόκαρε με αποτέλεσμα να μην σταματάει σε λεωφόρο! Μόνο με χειρόφρενο σταμάτησε και βέβαια με φύλαξε ο Θεός... Το πρόβλημα λύθηκε με τσιπάρισμα Racechip και φίλτρο Pipercross.
Πανάκριβα σέρβις. Μερικοί τριγμοί σε υψηλές ταχύτητες. Άριστη οδική συμπεριφορά. Αναρτήσεις που κάνουν το αυτοκίνητο να υποφέρει. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Volvo ακόμα και μετά από 20 έτη.
Volvo
Xc90
2000 κυβικά
του 2017
ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΒΛΑΒΗ Η ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ(ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ) ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ,ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ
Volvo
V40 cross country
1600 κυβικά
του 2014
Σωτος Τα service πανάκριβα, στην αντιπροσωπεια μακριά από την πραγματικότητα. Οι τιμές εξωπραγματικες. Η εξυπηρέτηση τους και οι τρόποι συμπεριφοράς πολύ κάτω του μετρίου. Το αυτοκίνητο βέβαια καμία σχέση με τα παραπάνω. Εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα!!!
Volvo
V50
1800 κυβικά
του 2008
John ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ
Volvo
S60
1600 κυβικά
του 2012
ΧΡΗΣΤΟΣ Απαραδεκτη ποιοτητα. Προβληματα απο τον πρωτο χρονο. Δεν θα ξαναγορασω ποτε Βολβο.
Volvo
S80
2000 κυβικά
του 2005
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΕΜ ΜΕ ΤΙΜΕΣ VOLVO KAIΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volvo
S60
2000 κυβικά
του 2006
Βασίλης Volvo s60.Στα μόνα θετικά είναι η κατασκευή κ η ποιότητα.Αρνητικα τα πανάκριβα σέρβις 250€ το φθηνότερο στον Σφακιανάκη.Ανταλακτικα πανάκριβα (ταπετο οδηγού 260€,λεβιές ταχυτήτων 160€,μηχανισμός καθρεπτών ανάκλησης 240€) κατανάλωση 11l/100χμ !!!!!τέλη κυκλοφορίας 690€.προβληματα σε αξιοπιστία ελάχιστα αλλά θα πρέπει να μπει το χέρι βαθιά στη τσέπη.Για μια χρήση 10000 χμ/έτος υπολογίστε πάνω από 2700€ετησιο κόστος.Μεγαλη ευαισθησία σε ταπετσαρίες (ξεκολλάνε)κ σε πάσης φύσεως πλαστικά εξωτερικα του αυτοκινήτου διαλύονται αν το αμάξι μείνει χρόνια εκτός γκαράζ.ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΑΣ!!!!
thanos VOLVO V40 D2 - Aparadekto -Trigmous apo tin arxi - Service aparadekto stin marathonos -STIN ERYTHREA POLI KALITER.tO POULISA STON ENAMISI XRONO - KALI SXETIKA POIOTIKA KILISIS ALLA ASTATHES STIS STROFES
Volvo
S60
1600 κυβικά
του 2012
ΣΤΡΕΠΕΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Μέτρια ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά του. Πολλοί τριγμοί από την 1η μέρα. Μικροθεματάκια (ο συμπλέκτης κάνει θόρυβο, καμμένες ασφάλειες).
Volvo
S40
1600 κυβικά
του 2004
Βασιλειος Πρόβλημα με ταπετσαρία οροφής κρεμασε . περίεργος θόρυβος όταν το αυτοκινιτο είναι κρύο σαν αυτό ρεταρι .
Χάθηκαν τα υγρά του υδραυλικου τιμονιού γιατί τριπισε το σωληνάκι .
Ραγισμα και αλλαγή στο δοχείο συμπληρωσης ψυκτικου υγρού.
Αλλαγή πολλαπλασιαστη για μπουζι
Αλλά σε γενικές γραμμές είναι εργαλείο,στηβάρο
,είμαι ευχαριστημενος με αυτό το αυτοκίνητο γιατί αν το δεις τώρα μοιάζει σαν καινούργιο
Αν και έχει 150 χιλιάδες χιλιομετρα
Volvo
V40
1600 κυβικά
του 2013
Σωτήρης Κυριακού Πολύ ακριβά service
Volvo
S40
1800 κυβικά
του 2006
Νικος Αγορασμενο καινουριο κ με ευλαβικη χρηση και συντηρηση. Αλλαγη δυναμο στην τριετια. Πτωση Ταπετσαριας οροφης και σιγα σιγα σε πορτες. Δυσλειτουργιες της πεταλουδας γκαζιου που κ που στην εκκινηση. Ευαισθητα εξωτερικα λαστιχα παραθυρων στον ηλιο. Εντονος θορυβος αντλιας τιμονιου που δεν εχει εξελιχθει σε βλαβη. Μηχανικες βλαβες περαν του δυναμο καμμια.
Volvo
V40 cross country
1590 κυβικά
του 2013
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Στο καινούριο volvo v40 cc μου τρίζουν και οι 2 πόρτες οδηγού και συνοδηγού και είναι 2 ετών αυτοκίνητο, τι να πω έχουν περάσει πολλά αυτοκίνητα από τα χέρια μου χειρότερο δεν είχα ποτέ μου, και έδωσα ένα σωρό λεφτά για να το αποκτήσω. Δυστυχώς η volvo έχει ρήξη πολύ την ποιότητα των αυτοκινήτων της.
Volvo
V40 cross country
1600 κυβικά
του 2013
ΤΖΙΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ έχει παρουσιαστεί πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου με συνεχείς ενδειξεις στο ταμπλό που προειδοποιουν για κίνδυνο μη λειτουργίας των φρέων του abs και προειδοποίηση για άμεση ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. όταν σταματήσει το αυτοκίνητο στην συνέχεια δεν παίρνει μπρός, και πηγαίνει με οδική στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (dealer σφακιανάκης)μετά απο δύο μήνες ταλαιπορίας δεν έχει βρεθεί το πρόβλημα αφού μετά απο αντικατάσταση ενός εγκεφάλου και άλλων διορθώσεων σε συννενόηση με τους Σουηδούς στο εργοστάσιο το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και ενώ μου παραδόθηκε ξαναεπέστρεψε στο συνεργείο για επιπλέον έρευνα. δεν γνωρίζω αν το συγκεκκριμένο αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει γενικά προβλήματα αλλά οι πωλητές του Σφακιανάκη απο την πρώτη στιγμή επιμένουν να το πουλήσω σε αυτούς και να πάρω ένα καινούριο δίνοντας την σχετική διαφορά της τιμής. έχω κάνει μόλις 30000 χλμ στους 20 μήνες που το έχω στην κατοχή μου. καμία νύξη δεν γίνεται απο την volvo car hellas για την εγγύηση του αυτοκινήτου και το αν δικαιούμαι να ζητάω αντικατάσταση εφόσον πρόκειται για σφάλμα του αυτοκινήτου που δεν μπορεί να εντοπιστεί.
Volvo
C70i
2500 κυβικά
του 2008
Παναγιώτης Π. Μαρουδας Το κλειδι που ξεβιδωνεις τα μπουλονια των τροχων, "άνοιξε" λες κι ηταν ψευτικο...
Αυτοκινητο 50000...
Η αντιπροσωπεία σε 4 οχλησεις μου πιλιοτερα, αδιαφορησε..
Ακομα και το τμημα μάρκετινγ...
Απαράδεκτοι οι Ελληνες αντιπρόπωποι της volvo.
Η υποστήριξη μετά την πώληση είναι μορφης αρπακτικού, που χρεώνουν τα φτηνά ως πανάκριβα, για να κατακλέψουν τον πελάτη τους...
Volvo
S40
1800 κυβικά
του 2008
konstantinos Ρετάρει ο κινητήρας πολλές φορές στο ρελαντί. Το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί μετά από πολλούς καθαρισμούς στο σώμα πεταλούδας γκαζιού και το κόστος αλλαγής του είναι πολύ υψηλό. Ο εξωτερικός ιμάντας κάνει πολύ θόρυβο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μου είπαν ότι πρέπει να μπει το παλιό σύστημα με ρουλεμάν. Στα 60.000 χιλιόμετρα τα τριξίματα μέσα στην καμπίνα έχουν γίνει πολλά και πρόσφατα χρειάστηκε να φτιάξουμε την επένδυση στο ουρανό γιατί ξεκόλλησε.