
Η Neue Klasse φέρνει πλήρη αλλαγή στην εικόνα της μάρκας.
Το νέο iX3 αποκαλύπτει την κατεύθυνση της BMW.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία Neue Klasse εμπνέεται από τα ηλεκτρικά i3 και i8.
Μακριά από το στυλ της «Μπάμπουσκα».
Η BMW μπαίνει στην πιο επιθετική περίοδο ανανέωσης στην ιστορία της.
Η Neue Klasse φέρνει πλήρη αλλαγή στην εικόνα της μάρκας
Η BMW ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη σχεδιαστική της ανανέωση εδώ και δεκαετίες. Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδίασης, Adrian van Hooydonk, μέχρι το 2028 η γερμανική φίρμα θα παρουσιάσει περισσότερα από 40 νέα μοντέλα, όλα βασισμένα στη νέα σχεδιαστική γλώσσα Neue Klasse, αλλά με ξεχωριστή ταυτότητα το καθένα.
Το νέο iX3 αποκαλύπτει την κατεύθυνση της BMW.
Το νέο iX3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που αποκαλύπτει την κατεύθυνση της BMW. Χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές, την απουσία χρωμιωμένων στοιχείων και δύο νέες φωτιζόμενες εκδοχές της χαρακτηριστικής μάσκας «νεφρών»: πιο κάθετη για τα SUV και πιο πλατιά–οριζόντια για τα σεντάν. Η μάρκα σχεδιάζει να επεκτείνει άμεσα το Neue Klasse DNA σε νέα ηλεκτρικά, όπως το επόμενο i3, αλλά και σε εκτεταμένα facelifts υπαρχόντων EV και θερμικών εκδόσεων, ώστε να ακολουθούν τη νέα ταυτότητα.
Μακριά από το στυλ της «Μπάμπουσκα».
Ο Van Hooydonk ξεκαθαρίζει ότι, αν και θα υπάρχει οικογενειακή ταυτότητα, η BMW θέλει κάθε μοντέλο να έχει δική του προσωπικότητα. «Δεν αρκεί να είσαι απλώς η BMW του κάθε segment· πρέπει να είσαι η καλύτερη. Γι’ αυτό και κάθε μοντέλο μας θα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά, ανάλογα με τις ανάγκες και τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του», τόνισε. Η νέα στρατηγική αποφεύγει το λεγόμενο μοτίβο της «Μπάμπουσκα» (ρωσικές κούκλες που είναι ίδιες η μια πιο μικρή από την άλλη), όπως συνέβη με τα Audi της δεκαετίας του 2000, δίνοντας περισσότερη ελευθερία στο σχεδιασμό.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία Neue Klasse εμπνέεται από τα ηλεκτρικά i3 και i8
Η σχεδιαστική φιλοσοφία Neue Klasse εμπνέεται από τα ηλεκτρικά πρωτοποριακά μοντέλα i3 και i8, αλλά πλέον αποκτά πιο ώριμη μορφή. Στόχος είναι καθαρότερη σχεδίαση με λιγότερες γραμμές και διακοσμητικά στοιχεία, που θα αντέχει στο χρόνο και θα διατηρεί υψηλή μεταπωλητική αξία. Το ίδιο ισχύει και για τα μελλοντικά μοντέλα Μ, τα οποία θα είναι πιο εκφραστικά, αλλά με σχεδιαστική αυτοσυγκράτηση. «Αν ένα design είναι πιο καθαρό, ζει περισσότερο και τελικά ωφελεί και τον πελάτη», σχολίασε ο Van Hooydonk.
Συνέχεια του άρθρου >>>