Η GLB 200 προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με χαμηλά επίπεδα θορύβου και τρομερή αποτελε-σματικότητα στις κακοτεχνίες.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η GLB 200 προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με χαμηλά επίπεδα θορύβου και τρομερή αποτελε-σματικότητα στις κακοτεχνίες.

Στο δρόμο: Aνεση & ποιότητα κύλισης από την GLB, δυναμισμός από την Χ1

184.377 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2020)

Αφήνοντας, τώρα, τα των επιδόσεων και περνώντας στα της οδικής συμπεριφοράς, η Χ1 διακρίνεται για το δυναμισμό της. ¶μεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πλαίσιο γρανίτης και σφιχτή ανάρτηση ορίζουν το προφίλ της που δείχνει πιο οδηγοκεντρικό και απολαυστικό, χωρίς βέβαια να παραμελεί την άνεση.

¶μεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πλαίσιο γρανίτης και σφιχτή ανάρτηση ορίζουν το οδηγοκεντρικό προφίλ της Χ1.

¶μεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, πλαίσιο γρανίτης και σφιχτή ανάρτηση ορίζουν το οδηγοκεντρικό προφίλ της Χ1.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Απλά σε αυτόν τον τομέα, η Mercedes για ακόμη μία φορά έκανε εξαιρετική δουλειά. Αναμφίβολα τον ρυθμό στην GLB 200 τον δίνει η ήπια ρυθμισμένη ανάρτηση. Από τη μια προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, που τονίζεται από το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και από την άλλη αξιοπρόσεκτη αρχοντιά με την οποία αντιμετωπίζει κάθε είδους κακοτεχνία.

Φυσικά, το δύο SUV είναι εφοδιασμένα με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, ενώ και στα δύο μοντέλα μας η απουσία τετρακίνησης θέτει περιορισμούς στις εκτός δρόμου περιπέτειες. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green