Η Mercedes-AMG S 63 έλαβε την περιποίηση του βελτιωτικού οίκου IMSA με το αποτέλεσμα να είναι αυτό που βλέπετε στις οθόνες σας.

Στο πίσω μέρος τα βλέμματα τραβούν οι δύο διπλές απολήξεις οι οποίες πλαισιώνουν τον ανασχεδιασμένο από τους ανθρώπους της IMSA αεροδυναμικό διαχύτη.

Προεξάρχον στοιχείο του εικαστικού μέρους στη βελτίωση είναι η νέα γρίλια και οι ανθρακονημάτινες ενθέσεις στο σύνολο του προβόλου.

Μια από τις ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες που συνδράμουν στην βελτίωση της αεροδυναμικής του μοντέλου είναι και η διακριτική αεροτομή-χείλος που εδράζει στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Βελτιωμένη Mercedes-AMG S 63

6.320 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2018)

Η νέα πρόταση για την βελτίωση της Mercedes-AMG S 63 έρχεται από τον οίκο IMSA χαρίζοντας στην πολυτελή μπερλίνα περισσότερη ισχύ και πιο «άγρια» εμφάνιση.

Ο βελτιωτικός οίκος IMSA παρουσίασε το πακέτο που προσφέρει για την ανανεωμένη Mercedes-AMG S 63 το οποίο περιλαμβάνει τόσο αισθητικές όσο και μηχανολογικές παρεμβάσεις, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό σύνολο.

Κατ` αρχάς οι μηχανικοί της IMSA έχουν φροντίσει για την αύξηση της ιπποδύναμης του premium μοντέλου κατά σχεδόν 110 άλογα, με τον V8 twin-turbo κινητήρα να αποδίδει πλέον 720 άλογα στις 5.600 σ.α.λ. από τα 612 της εργοστασιακής έκδοσης, ενώ βελτιωμένα είναι και τα νούμερα της ροπής με το 900 εργοστασιακά Nm να έχουν μετατραπεί σε 990 Nm στις 3.800 σ.α.λ.. Η απόδοση του μοτέρ είναι αποτέλεσμα της εισαγωγής νέων turbo, downpipe, ελεύθερων καταλυτών και μεσαίων καζανιών, ενώ η βελτιωτική φίρμα ισχυρίζεται πως έχει εμπλακεί και την αναβάθμιση του συστήματος μετάδοσης, χωρίς ωστόσο να ανοίγει τα χαρτιά της για τις αλλαγές στο τελευταίο.
 

Πέραν της μηχανικής βελτίωσης όμως οι άνθρωποι του βελτιωτικού οίκου έχουν κάνει αλλαγές στα σημεία και στο εξωτερικό της S 63 ενσωματώνοντας ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες στο εμπρός και το πίσω μέρος, που βελτιώνουν παράλληλα και την αεροδυναμική του μοντέλου. Επιπλέον, νέα είναι και η γρίλια που στο κέντρο της φιλοξενεί το «αστέρι», όπως και οι ζάντες 21 ιντσών με διάσταση ελαστικών 255/30 εμπρός και 295/30 πίσω, ενώ στο πίσω μέρος τα βλέμματα τραβούν οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες πλαισιώνουν τον ανασχεδιασμένο από τους ανθρώπους της IMSA αεροδυναμικό διαχύτη.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως η συγκεκριμένη βελτιωτική πρόταση έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβρη, με τους ανθρώπους της IMSA να το «βαφτίζουν» από Mercedes-AMG S 63 σε IMSA S720.

Mercedes
test center