H BMW 428i τα κάνει όλα. Σε μεταφέρει ατσαλάκωτο από το σημείο Α, στο σημείο Β, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να μεταλλαχτεί κι ο οδηγός να πηγαίνει «αεροπορία» είτε με γραμμές, είτε πλαγιολισθαίνοντας. Όπως
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H BMW 428i τα κάνει όλα. Σε μεταφέρει ατσαλάκωτο από το σημείο Α, στο σημείο Β, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να μεταλλαχτεί κι ο οδηγός να πηγαίνει «αεροπορία» είτε με γραμμές, είτε πλαγιολισθαίνοντας. Όπως κι αν είναι το στιλ σας η BMW θα σας ακολουθήσει.

Δοκιμη: BMW 428i

48.287 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2013)

Το μεγαλείο της νέας BMW 428i δεν είναι μόνο η εμφάνισή της. Είναι οι επιδόσεις σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά – ξυράφι στο δρόμο, που σε αναγκάζουν να βρεις τη μεγαλύτερη διαδρομή για το σπίτι – γραφείο!

Αναμφίβολα η BMW 428i είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Όχι μόνο σε εμφάνιση αλλά και σε επιδόσεις, μιας κι ο 2λιτρος κινητήρας των 245 ίππων χαρίζει φτερά στο όμορφο κουπέ αμάξωμα. Σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση θα είμαι ειλικρινής: Με συνεπήρε για τα καλά το σουλούπι της και βρέθηκα να την χαζεύω αρκετή ώρα. Αυτό το μπλέ χρώμα, σε συνδυασμό με το M Pack κεντρίζει τρομερά το ενδιαφέρον. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως. 
Εμφάνιση: Αχ, αυτό το M Pack
Αυτή η μικρή σαστιμάρα – εντυπωσιασμός, που βίωσα κοιτώντας την 428, πιθανόν να οφείλεται στο έντονο μπλε χρώμα της M Division, αλλά και στο (extra) Μ Pack, το οποίο προσφέρει μικρές (αλλά σημαντικές) διαφοροποιήσεις στην εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η εμπρός μάσκα είναι ελαφρώς πιο άγρια, όπως κι ο πίσω προφυλακτήρας, αλλά κι οι ποδιές του αυτοκινήτου. Η γενικότερη εμφάνιση της 428i, αποπνέει έναν έντονο δυναμισμό, με το μακρύ και φαρδύ της αμάξωμα, σαν να σου δηλώνει ότι ο δρόμος της ανήκει. Η νέα σειρά 4 σε σχέση με την προηγούμενη κουπέ, είναι 26 χλστ μακρύτερη, 43 χλστ πιο φαρδιά και κατά 16 χλστ χαμηλότερη. Οι διαφοροποιήσεις μεγέθους όμως συνεχίζονται και κάτω από το εντυπωσιακό κουστούμι του αυτοκινήτου. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 5 πόντους, ενώ μεγαλύτερο είναι και το μετατρόχιο, μιας κι έχει φαρδύνει 45 χλστ στον εμπρός άξονα και κατά 80 (!) χλστ στον πίσω. Αυτές οι τεχνικές αλλαγές επέφεραν ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους, αλλά και μια οδική συμπεριφορά που συναρπάζει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL