Διέρρευσε το νέο Ford Focus ST.

Συγκεκριμένα μιλάμε για εικόνες που διέρρευσαν σε ένα φόρουμ.

Προχωρώντας πίσω, βλέπουμε τις πλευρικές ποδιές και τις γκρίζες ζάντες.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές δεν φαίνονται να είναι δραστικές.

H καμπίνα είναι εξοπλισμένη με καθίσματα Recaro που φέρουν το λογότυπο ST.

Διέρρευσε το νέο Ford Focus ST

6.405 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2018)

Η Ford εργάζεται πάνω στην κατασκευή του νέου Focus ST, ωστόσο όπως φαίνεται το μοντέλο πρόλαβε τους ιθύνοντες της μάρκας και έκανε την εμφάνισή του πριν την προγραμματισμένο του ντεμπούτο.

Συγκεκριμένα μιλάμε για εικόνες που διέρρευσαν σε ένα φόρουμ και παρουσιάζουν το πιο ισχυρό Focus (μέχρι να δούμε το RS), να παρουσιάζεται σε ένα γυαλιστερό πορτοκαλί χρώμα. Σύμφωνα με τις εικόνες το νέο μοντέλο έρχεται με πιο κομψό και επιθετικό στυλ από τον προκάτοχό του, με την κυψελωτή γρίλια να χαρακτηρίζει το εμπρόσθιο μέρος. Παραμένοντας μπροστά βλέπουμε το αυτοκίνητο να είναι εξοπλισμένο με ένα μοναδικό μπροστινό προφυλακτήρα που μοιάζει με αυτόν που προσφέρεται στο Focus ST-Line.
 
Παρά τις όποιες ομοιότητες το Focus ST έχει γκρίζα χαρακτηριστικά και ένα μεγαλύτερο χείλος στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Προχωρώντας πίσω, βλέπουμε τις πλευρικές ποδιές και τις γκρίζες ζάντες, ενώ οι κόκκινες δαγκάνες υποδηλώνουν πως ένα ισχυρό σύστημα πέδησης βρίσκεται στην υπηρεσία του οδηγού.
Φτάνοντας στο πίσω μέρος βλέπουμε ένα μαύρο σπόιλερ να είναι ενσωματωμένο στον προφυλακτήρα, ενώ ένας αεροδυναμικός διαχύτης και οι δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης είναι τα στοιχεία που ολοκληρώνουν την σπορ εικόνα.
 
Στο εσωτερικό οι αλλαγές δεν φαίνονται να είναι δραστικές (τουλάχιστον απ όσο μπορούμε να δούμε από τις εικόνες). Παρόλα αυτά η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με καθίσματα Recaro που φέρουν το λογότυπο ST, ενώ το παρόν δίνουν και ανθρακονημάτινα, μεταλλικά και δερμάτινα στοιχεία.
 
Οι πληροφορίες σχετικά με το μηχανικό σύνολο που θα βρίσκεται κάτω από το καπό δεν έχουν επιβεβαιωθεί, όμως το πιθανότερο σενάριο θέλει τον τετρακύλινδρο κινητήρα EcoBoost 2,3 λίτρων, ο οποίος βρίσκεται και στη νέα Mustang την οποία εφοδιάζει με 290 ίππους και 440 Nm ροπής.   

Toyota
test center