
Είναι το καλύτερο μεσαίο SUV (βενζίνης+mild hybrid) στη συνολική αξιολόγηση (ασφάλεια-χώροι-κατανάλωση).
Με τιμή από 29.900 ευρώ είναι από τα πιο προσιτά στην κατηγορία και το πιο VFM.
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι.
Είναι το μεσαίο SUV που χωράει πίσω τους πιο ψηλούς επιβάτες (μέχρι 1,99 μ.).
Είναι το καλύτερο μεσαίο SUV (βενζίνης και mild hybrid) στη συνολική αξιολόγηση (ασφάλεια-χώροι-κατανάλωση)
Tο νέο Citroen C5 Aircross πατάει στην νέα πλατφόρμα STLA-Medium της Stellantis αλλάζοντας σελίδα. Πλέον με 15 εκ. μεγαλύτερο μήκος (4.652 χλστ.) αφήνει την κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV και μπαίνει σε αυτή των μεσαίων SUV.
Πόσο καλό είναι όμως σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Mε βάση την αξιολόγηση που προκύπτει από τις μετρήσεις του Test Center στους τομείς της κατανάλωσης, της ασφάλειας και των χώρων, το 48V hybrid Citroen C5 Aircross (διαβάστε τη δοκιμή του), είναι το καλύτερο μεσαίο SUV βενζίνης (ανάμεσα στα βενζινοκίνητα και mild hybrid) από όσα έχουμε δοκιμάσει έως τώρα. Συγκεκριμένα, όπως θα διαβάσετε αναλυτικότερα παρακάτω, το γαλλικό SUV είναι το κορυφαίο σε κατανάλωση και από τα κορυφαία σε οικονομία και ασφάλεια.
Με τιμή από 29.900 ευρώ είναι από τα πιο προσιτά στην κατηγορία του και το πιο VFM
Πέρα από την αξιολόγηση όμως σημασία έχει και η τιμή, καθώς έτσι προκύπτει και αυτό που λέμε value for money. Με τιμή από 29.900 ευρώ στην εισαγωγή έκδοση YΟU, το Citroen C5 Aircross Hybrid 145 είναι το μεσαίο SUV με τη δεύτερη χαμηλότερη τιμή, ανεξαρτήτως καυσίμου και χώρας προέλευσης. Και μάλιστα χωρίς κάποια έλλειψη στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Συνεπώς στη σχέση πέρα από την αξιολόγηση, είναι πρώτο και στη σχέση αξίας/τιμής παίρνοντας τον τίτλο του πιο VFM μεσαίου SUV βενζίνης.

Tο Citroen C5 Aircross είναι το κορυφαίο μεσαίο SUV (βενζίνης+mild hybrid) σε κατανάλωση και από τα κορυφαία σε οικονομία και ασφάλεια.
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι στην κατηγορία του
Η έκδοση του νέου C5 Aircross που αξιολογούμε είναι αυτή με το ήπια υβριδικό σύστημα του ομίλου Stellantis. Χρησιμοποιεί έναν 3κύλινδρο 1.200 κυβικών τούρμπο κινητήρα και 48-βολτο υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και μπαταρία 0,83 kWh. Το χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου συνόλου που ξεχωρίζει, όπως έχουμε δει και σε άλλες εφαρμογές, είναι η διευρυμένη -για ήπια υβριδικό -ηλεκτρική λειτουργία.
Αυτό γίνεται ακόμα πιο εμφανές στην πόλη που εμπλέκεται πιο συχνά ο ηλεκτροκινητήρας, με την κατανάλωση να μετριέται στα 6,1 λτ./100 χλμ. με επιλεγμένη τη λειτουργία Eco. Αντίστοιχα και στο ταξίδι το υβριδικό σύστημα φροντίζει να απομπλέκει τον κινητήρα και να μπαίνει σε λειτουργία coasting, με αποτέλεσμα να καίει 5,9 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι (σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα). Μάλιστα χωρίς να παραμελεί τις επιδόσεις και ιδιαίτερα τις ρεπρίζ (5,5 δλ. για το 60-100 και 7,0 για το 80-120 χλμ./ώρα), οι οποίες είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας και έχουν ιδιαίτερη σημασία για την ασφάλεια, καθώς δείχνουν πόσο γρήγορα μπορείς να κάνεις μια προσπέραση.
Είναι το μεσαίο SUV που χωράει πίσω τους πιο ψηλούς επιβάτες (μέχρι 1,99 μ.)
Συνέχεια του άρθρου >>>| Σελίδα 2 | Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |

