" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χάρη στον πανίσχυρο νέο diesel κινητήρα 1,6 CDTi με τους 136 ίππους, το Opel Astra ξεδιπλώνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, που συνδυάζει το οικογενειακό προφίλ με πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

Κάτω από το καπό της δυνατής diesel έκδοσης του Astra βρίσκεται ο κινητήρας 1,6 CDTI με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό καυσίμου (common rail), 136 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής στις 2.000 σ.αλ.

Σε τίποτα δεν διαφέρει το εσωτερικό του Astra 1,6 CDTi σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας του γερμανικού μικρομεσαίου.

Τίποτα δε φανερώνει στην εξωτερική εμφάνιση του Astra, πως κάτω από το καπό βρίσκεται η κορυφαία έκδοση του 1,6 CDTi κινητήρα.

Δοκιμάζουμε: Opel Astra 5D 1,6 CDTi 136 PS

Διαβάστηκε από 15537 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/4/2014

Χάρη στον πανίσχυρο νέο diesel κινητήρα 1,6 CDTi με τους 136 ίππους, το Opel Astra ξεδιπλώνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, που συνδυάζει το οικογενειακό προφίλ με πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

 
Πραγματικό δώρο μπορεί να θεωρηθεί για το Astra ο νέος 1,6 CDTi κινητήρας της Opel, που ήρθε για να αντικαταστήσει τον πάλαι ποτέ 1,7 πετρελαιοκινητήρα. Ο τελευταίος ήταν δυνατός και αρκετά οικονομικός, αλλά ο κυβισμός του ξέφευγε από την φορολογική «ασφάλεια», που προσφέρουν προς το παρόν τουλάχιστον, τα «μέχρι 1.600 κ.εκ» και την οποία απολαμβάνει ο μικρομεσαίος ανταγωνισμός του γερμανικού μοντέλου.


Με 136 ίππους
Τίποτα δε φανερώνει στην εξωτερική εμφάνιση του Astra, πως κάτω από το καπό βρίσκεται η κορυφαία έκδοση του 1,6 CDTi κινητήρα. Με 136 ίππους ο κινητήρας αυτός, προδιαγραφών Euro6, έχει αυτή τη στιγμή το ρεκόρ απόδοσης για τον κυβισμό του.


Κινητήρας: Το πιο δυνατό 1.600άρι ντίζελ
Κάτω από το καπό της δυνατής diesel έκδοσης του Astra βρίσκεται ο κινητήρας 1,6 CDTI με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό καυσίμου (common rail), 136 ίππους και κυρίως 320 Nm ροπής στις 2.000 σ.αλ. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop.


Εσωτερικό-Χώροι: Χωρίς αλλαγές
Σε τίποτα δεν διαφέρει το εσωτερικό του Astra 1,6 CDTi σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας του γερμανικού μικρομεσαίου. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι καλή.


Οδική συμπεριφορά: Εστιάζει στην άνεση
Το Astra 1,6 CDTi εστιάζει κυρίως στην άνεση των επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν προσφέρει μια καθ όλα ασφαλή οδική συμπεριφορά. Στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει ευθύβολα, χωρίς πολλούς αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι αξιοσημείωτη.

H πλήρης δοκιμή του μοντέλου θα δημοσιευτεί στο τεύχος 17 του Auto Τρίτη, στις 29/4.

Tags: OPEL ASTRA
 

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »