Πολύ όμορφος διάκοσμος, καλή ποιότητα κατασκευής και σύγχρονα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας παρουσιάζει στο εσωτερικό του το ανανεωμένο Kia Sportage. Στην έκδοση GT Line όλα αυτά συνδυάζονται και με πιο σπορ χαρακτήρα.
Το πορτ μπαγκάζ ξεκινάει από τα 491 λτ. (503 με κιτ επισκευής ελαστικού), φτάνοντας τα 1.492 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω θέσεων).
Αναβαθμισμένo σε εικόνα με πιο high tech διάκοσμο
34.249 Επισκέψεις στο άρθρο
(24/3/2019)
Το ανανεωμένο Kia Sportage είναι αναβαθμισμένο και πιο σύγχρονο και στο εσωτερικό του, με ανασχεδιασμένο τιμόνι μαζί με νέες επενδύσεις, μεγαλύτερη ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων (4,3 ιντσών στην έκδοση GT Line) και το ανανεωμένο σύστημα infotainment που συνδυάζεται με οθόνη αφής 7 ή 8 ιντσών στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Ποιοτικά, το εσωτερικό παραμένει πολύ καλό με το ταμπλό να έχει μαλακή επένδυση και τα πλαστικά στα πιο «κρυφά» σημεία να είναι καλής ποιότητας, με ανάλογο επίπεδο συναρμολόγησης, ενώ το φινίρισμα είναι προσεγμένο με την έκδοση GT Line να προβάλλει μέσω αυτού τον πιο σπορ χαρακτήρα της. Οι χώροι εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του Sportage, με την ευρύχωρη καμπίνα να μπορεί να φιλοξενήσει άνετα έως και 5 επιβάτες, αλλά και τις αποσκευές τους, με το πορτ μπαγκάζ να ξεκινάει από τα 491 λτ. (503 με κιτ επισκευής ελαστικού), φτάνοντας τα 1.492 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω θέσεων).
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Tkin73
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό.
Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό. Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.