Στο δρόμο το ανανεωμένο Kia Sportage επιδεικνύει και πάλι ένα άνετο και ασφαλές οδηγικό προφίλ, με την έκδοση GT Line να προάγει και οδηγικά έναν πιο σπορ χαρακτήρα που ταιριάζει απόλυτα με τον 1,6 λτ. κινητήρα των 177 ίππων που δοκιμάζουμε. Το Sportage είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο και η σφιχτή ανάρτηση αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες παρά τον συνδυασμό της με 19 ιντσών ζάντες, ενώ παράλληλα δεν διαταράσσει την καλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Το σύστημα διεύθυνσης αν και σχετικά ελαφρύ προσφέρει καλή πληροφόρηση και είναι αρκούντως άμεσο, ενώ παρά τα 172 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος, οι εκτός δρόμου αναζητήσεις περιορίζονται από τον συνδυασμό ανάρτησης και ζαντών σε αυτή την έκδοση, που ορίζουν πιο «βατά» μονοπάτια.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό.
Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό. Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.