Κινητήρας: Πολιτισμένος, ικανός και απαιτητικός σε καύσιμο
36.562 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2019)
Ο κινητήρας του 1,6 λίτρου του Sportage είναι ο μοναδικός αυτή τη στιγμή βενζινοκινητήρας στη γκάμα και αυτός που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του στην έκδοση GT Line. Με 177 ίππους και 265 Νm ροπής, είναι μεστός σε απόδοση και τραβάει θετικά από χαμηλά, βρισκόμενος στα φόρτε του στις μεσαίες στροφές. Έτσι, είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα των 1.529 κιλών του Sportage, παρουσιάζοντας παράλληλα ήσυχη και γραμμική λειτουργία, ενώ συνδυάζεται με σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει θετικό κούμπωμα. Η κατανάλωσή του είναι τσιμπημένη αν και πρόκειται για την δικίνητη έκδοση με αυτό τον κινητήρα, ωστόσο αυτό οφείλεται στο αυξημένο βάρος και την μάζα του αμαξώματος. Σε πραγματικές συνθήκες οδηγήσης, το Kia Sportage απαιτεί 10,4 λτ./100 χλμ..
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό.
Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό. Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.