+ Εμφάνιση, ποιότητα εσωτερικού, εξοπλισμός έκδοσης, χώροι επιβατών, λειτουργία κινητήρα, σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο, φρένα - Τιμή έκδοσης αναλογικά με την βασική, η ρεζέρβα κόβει αρκετό χώρο από το πορτ-μπαγκάζ
Το Kia Sportage της δοκιμής μας αφήνει πάρα πολύ καλές εντυπώσεις. Ο κινητήρας καίει μεν, αλλά είναι σβέλτος, οι χώροι είναι πολύ καλοί, το πάτημα στο δρόμο στιβαρό, και η ποιότητα κατασκευής επίσης πολύ καλή. Όλα αυτά μάλιστα συνοδεύονται από μια δελεαστική τιμή, βάζοντας έτσι το κερασάκι στην τούρτα.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό.
Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό. Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.