
Στην πόλη βγάζει 400 χλμ. και στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) 288 χλμ..
Αύξησε την ταχύτητα ταχυφόρτισης στα 110 kW από 88 ήταν.
Από 30.990 ευρώ με έκπτωση της μάρκας και πολύ καλό εξοπλισμό.
Έχει οθόνη αφής που περιστρέφεται και από οριζόντια γίνεται κάθετη, αλλά από την άλλη και μικρό πίνακα οργάνων
autotriti team
To BYD Atto 3 είναι το οικογενειακό SUV της κινέζικης μάρκας και παράλληλα αποτέλεσε το πιο καλοπουλημένο της μοντέλο για το 2024 (όχι, δεν ήταν το Dolphin). Η BYD λοιπόν προχώρησε σε ένα μικρό φρεσκάρισμα του Atto 3, βελτιώνοντας κάποιες λεπτομέρειες.
Αύξησε την ταχύτητα ταχυφόρτισης στα 110 kW από 88 ήταν
Η πιο σημαντική αναβάθμιση, κατά την άποψή μας, είναι αυτή στο σύστημα φόρτισης και πιο συγκεκριμένα στην ταχυφόρτιση DC όπου πλέον υποστηρίζει 110 kW από 88 που δεχόταν πριν. Και πάλι είναι σχετικά μικρό το νούμερο σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, ωστόσο είναι μια πρόοδος για το SUV της BYD. Αυτή η αναβάθμιση μείωσε και το χρόνο από τα 40 στα 35 λεπτά για την ταχυφόρτιση στο 10-80% της 62άρας μπαταρίας.

To στοιχείο που εξακολουθεί να κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η οθόνη των 12,3 ιντσών (15,6 στην επόμενη έκδοση Design), η οποία μπορεί να περιστρέφεται και από οριζόντια να γίνεται κάθετη.
Στην πόλη βγάζει 400 χλμ. και στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) 288 χλμ.
Η μπαταρία (60,4 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα) σύμφωνα με τις μετρήσεις μας προσφέρει μέση αυτονομία γύρω στα 350 χλμ. (420 υπόσχεται η BYD). Στην πόλη, τώρα, η αυτονομία που μετρήσαμε ήταν 400 χλμ., χάρη και στο ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Στο ταξίδι, όμως, με 120 χλμ./ώρα (με Normal πρόγραμμα λειτουργίας) η αυτονομία είναι γύρω στα 280 χλμ. κάτι που απαιτεί καλό προγραμματισμό σε ένα ενδεχόμενο ταξίδι.
Από 30.990 ευρώ με έκπτωση της μάρκας και πολύ καλό εξοπλισμό
H BYD πρόσθεσε στο Atto 3 και περισσότερα εξοπλιστικά στοιχεία από τη βασική έκδοση Comfort. Ενδεικτικά αναφέρουμε την πανοραμική ηλιοροφή, την αντλία θερμότητας και το σύστημα καμερών 360 μοιρών, το σύστημα V2L για παροχή ενέργειας στο οικιακό δίκτυο ή σε ηλεκτρικές συσκευές και μια πληρέστατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης.
Βέβαια το στοιχείο που εξακολουθεί να κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η οθόνη -που προϋπήρχε- των 12,3 ιντσών (15,6 στην επόμενη έκδοση Design), η οποία μπορεί να περιστρέφεται και από οριζόντια να γίνεται κάθετη. Θα θέλαμε πάντως να συνδυάζεται με ένα μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα οργάνων από αυτόν των 5 ιντσών που επέλεξε η BYD.
Τέλος, αναφορικά με την τιμή, το Atto 3 είναι διαθέσιμο από 30.990 ευρώ (32.990 ευρώ η έκδοση Design), κατόπιν κρατικής επιδότησης και έκπτωσης, με την μάρκα να προσφέρει εγγύηση 6 ετών ή 150.000 χλμ. για τα μηχανικά μέρη και 8 ετών ή 200.000 χλμ. για την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα. Βέβαια στην κατηγορία πλέον θα συναντήσουμε αρκετά πιο προσιτά μοντέλα, όπως το ηλεκτρικό Opel Frontera (από 22.900 ευρώ), το Citroen e-C3 Aircross (από 24.900), ακόμα και ομοεθνή μοντέλα του, όπως το Omoda 5 (από 28.000 ευρώ).
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του ηλεκτρικού BYD Atto 3 με τα 204 άλογα και την μπαταρία των 62 kWh.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-εσωτερικό: Συμβατικό έξω, ιδιαίτερο μέσα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Γραμμική απόδοση της δύναμης, σχετικά μικρή μπαταρία για ταξίδι |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Δίνει προτεραιότητά στην άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |